Gel desem duyar mısın beni bu yanlız kalabalıkta. Baksan da görür müsün, dokunur musun sol yanıma. Her şeyi geride bıraktım bak geldim kapına ve ben biliyorum ki içeridesin, içimdesin
Hoş geldin hayatıma✨ Murat tavlı ✨
İnstagram 👉:#sessizkiz563👈 takip ederseniz sevinirim
Keyifli okumalar dilerim herkese lütfen vote ve yorum yapmayı unutmayın 😇
Karan başını koltuğun başlığına yasladı ve gözlerini kapadı. Kardeşleri uzun süredir düğün için ne giyilecek kavgası ediyordu ve Karan bu durumdan sıkılır hale gelmişti " hayır lan bence siyah takım giyelim abimde aynı şekilde giysin bence on numara olur" dedi tahir. Karan söylenenlere ne kadar kulak asmasa da bazen dinlediği zaman mutlu oluyordu çünkü 12 yıl sonra sevdiği kadına kavuşacaktı.
Karan gözlerini açtı ve başını çevirip kapıya baktı, bir hafta sonra sevdiği kadın o kapıdan gelinliği ile içeri girecekti. Hayatını şenlendirdiği gibi bu evide şenlendirecekti. Karan o günün hayali ile gülümsedi, kim bilir Kadem gelinlik ile ne kadar güzel gözükücek. Karan derin bir iç çekti ve bakışlarını tekrar gökyüzüne çevirdi, o ara zihnine zehir gibi yayılan düşünce ile gözlerini sımsıkı kapadı. Kadem ile nişanlandığı günden beridir o düşünce hep aklına gelir olmuştu.
Ya Kadem onu sevmez ise yada onun kötü huyunu öğrenip onu bırakıp gider ise?
Karan bir anda ayağa kalktığında Akay kardeşler konuşmayı kesti ve şaşkın gözler ile karana baktılar. Karan 5 çift şaşkın gözleri umursamayıp konaktan hızla çıktı. Arabaya binmek yerine yürümeyi tercih etti, nereye gittiğini bilmeden yol boyu yürüdü. Aklında ki düşünceler giderek dayanılmaz hale geldiğinde nerede olduğunu yada çevrede ki insanları umursamayıp avazı çıktığı kadar bağırdı.
" beni seversin değil mi Kadem. Beni bu hastalıklı halim ile seversin değil mi?" Karanı dizleri daha fazla kendisini dayayamayacak hale geldiklerinde Karan yere diz çöktü ve başını yere eğdi, Karanın diz çökmesi ile gözünden bir damla yaş aktı " yalvarıyorum sev beni Kadem, yalvarıyorum sana bu hastalıklı adamı iyileştir çünkü ben o adam olmaktan çok yoruldum "
Karan bir süre öyle kaldıktan sonra nerede olduğunu bakmak için kafasını kaldırdı , geldiği yeri görmesi ile yüzünde silik bir tebessüm oluştu çünkü Geldiği yer harabeler idi yıllarca kademe olan aşkını korkusuzca haykırdığı tek yer.
😇🥰
Karanı belki de istemediği bir hayatın içine çekmiştim, yada sevdiği kız ile arasına girmişte ola bilirdim. Bu düşünceler son zamanlarda aklımdan bir kez olsun çıkmamıştı, gerçi karana cesaret edip sormamıştım da ama sevdiği bir kız olsaydı söylerdi değil mi?
" Kadem kızım Karan geldi bak hele buraya" annemin sesi ile daldığım düşüncelerden çıktım. Bakışlarım yavaş yavaş kapıya kaydığında bana gülümseyerek bakan bir çift yeşil gözleri gördüm, Karanı incelediğim de yüzünde canlılık var gibiydi, üstüne her zaman kinin aksine beyaz gömlek ve bacaklarını saran siyah bir pantolon ile beyaz spor ayakkabı giymişti.
Derin bir nefes alıp gülümsedim ve Karan ile annemin yanına indim, yanlarını inmem ile Karan sıcacık bir şekilde " Günaydın" diyip gülümsedi. Bende aynı şekilde "Günaydın " dedim. Annem bir süre bize baktıktan sonra " Ben mutfağa gideyim halledilmesi gereken işler var akşama" Karan Bakışların benden çekip anneme baktı
" tamam anne" dedi samimiyetle Annem karana gülümseyip yanımızdan ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Sevda
Rastgele" Ben onu ilk gördüğüm de gözlerinden tanıdım ama o beni tanımadı" " söylesene seven kalbim bir sana mı fazla geldi. neden şimdi gerçekleri öğrendiğin için bana öyle bakıyorsun" " herkesin hastalık dediği adam bana umut oldu bir dokunuşu ile hayat...