Unutulmaz Bir Cinayet

26 1 2
                                    

**Saat gecenin geç vakitlerinde Ethan'nın telefonu çalar**

*Ethan uykusuz bir şekilde telefonunu açar*

E: "Buyurun?..."

**Arayan Jason'dır, Sesi azda olsa telaşlı çıkıyor**

J: "Sayın Bay Müfettiş... Bu saatlere yakın bir saatte bir cinayet gerçekleşti... Pek anlatacak bir vakit yok size konum atıyorum acilen gelmeniz lazım.."

**Jason, Ethan daha cevap veremeden telefonu kapatır**

**Ethan nedensiz bir şekilde sinirli gözüküyor... Üzerine hemen bir yelek giydi ve evinden çıkıp arabasına atladı, telefonunu jason'nın attığı konuma bakmak için açtı ve hızla jason'nın attığı konuma gitti**

*Jason, Ethan'ı bu kombin ile görür ve biraz kıkırdar*

(Ethan'nın kombini: Beyaz bir tişört, siyah bir yelek ve siyah bir şort)

J: "Bizim müfettiş modadan anlıyormuş la ya!"

**Ethan sinirli bir şekilde bakar**

E: "Acilen gelmen lazım dedin, üzerime bir yelek giydim, illâki süslenip püslenip mı gelseydim!"

J: "Tamam kızmayın... sadece eğleniyorum... gelin size herşeyi göstereyim."

**Jason ve Ethan Morg'un içine girer**

E: "Eşşek herif, fotoğraf makinesi felan çıktı haberin var mı? Morg nedir amına koyayım?"

J: "Sahi mi ya? Hiç bilmiyordum söylemeseydin"

**Jason cesedin üzerindeki beyaz çarşafı kaldırır**

**Ölen kişi ölmeden önce defalarca kez sivri birşey ile bıçaklanmış gibi gözüküyor**

E: "Yaşıyor mu?"

J: "Bilmem, bu kadın defalarca kez zarf açacağı ile bıçaklanmış... üstüne zarf açacağını vajinasına sokmuşlar.."

E: "Herhangi bir tecavüz belirtisi var mı? Kadının içinde sperm bulunuyor mu?"

J: "Hayır.. Kurbanımız herhangi bir tecavüze uğramamış.. ama canice öldürülmüş."

E: "Canice öldürüldüğünü bende görebiliyorum, fark ettiysen kör değilim, peki katilin bıraktığı bir iz var mı?"

J: "Hayır yok... ama bulduğumuz bazı şeyler var."

E: "Neler?"

J: "Kurbanımız zarf açacağı ile öldürülmeden önce bir şarap şişesi ile kafasına darbe almış."

E: "Şarap şişesi... ilginç..."

J: "Kurbanımızın ilk önce şarap şişesi ile bayıltıldığına göre bu hemen gerçekleşen bir cinayet olamaz... Katilimiz ilk önce kurbanımızla sıcak bir sohbet geçirmiş olmalı.. sonra bir kavga çıkmış olmalı ve katilimiz kurbanımızı şarap şişesi ile bayıltmış olmalı."

E: "Ne anlattın be amk... Kısa kessene"

J: "Kurban, katil, sohbet, kavga, cinayet"

E: "Anlıyorum... Bu konuyu yarın sabah seninle uzun uzun konuşuruz... benim dinlenmem lazım..."

J: "Tamamdır... Iyi geceler"

E: "Sanada"

**Ethan morgdan ayrılır ve arabasına geri binip evine geri döner**

(BÖLÜM 2 YARIN :3)

Bir Katilin IzindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin