1.Bölüm

49K 77 12
                                    

Onlar birbirlerini beklerken büyüdüler ve artık çoktan birbirlerinden gitmişlerdi.

Onlara arkadaşlık az aşk ise fazla geldi. Onun içindi bu oyunları

İkiside 5 yıl önce bunların olucağını bilselerdi bu oyuna girmezlerdi.

Bahar ve Kaanın birbirlerine tek bir çift söz söylemeden kurdukları bir aşk oyunuydu.

İkiside Muğlada doğup büyümüş tanıştıklarında Bahar henüz on altı yaşında kumral saçları renkli gözleriyle orta boylu ve beyaz teniyle batıya Kaan ise on sekiz yaşında simsiyah saçları kahverengi gözleriyle uzun boyuyla esmer teniyle doğuyu andırıyordu.

Adam doğu Kadın batıydı onların hikayesinde...

Onları Kaanın kardeşi Melda tanıştırmıştı. Melda Baharla aynı lisede okuyordu o zamanlar. Onlar tanıştıklarında Kaanın hayatında başka bir kız vardı. Ama yinede Bahardan ilk görüşte etkilenmemek elinde değildi.

Baharın herkesten kaçarken yakalandı. Kimseyi almak istemezken gönlüne ailesinden gördüğü sevgisizlik yetiyordu, arasına bir sızı daha almak istemiyordu. Ama ne kadar kaçsada yakalanmıştı o gün Kaana.

Ama bunu anlaması kabullenmesi çok uzun sürecekti.

Onun için hiç hesapta yoktu bu. Kaanla ilk tanıştıkları zamanlar iki yıl boyunca sadece selamlaştılar hiç konuşmadılar.

Kaan Muğlanın delikanlılarındandı. Boyunun posunun verdiği karızmadan  tabi serseri tavırlarıyla Muğlada kızların gözdesiydi. Kaan Baharı ilk gördüğü zaman onunda diğer kızlar gibi tek bir bakışıyla bir çift sözüyle kandırabileceğini sanmıştı. Ama durum onun sandından farklı oldu bırak bir bakış atmayı Baharla göz göze bile gelebiyordu.

Bu durum onu daha çok çekiyordu. Ama onunla iki yıl boyunca sadece arkadaş olabilmişti. Artık Bahar on sekiz yaşında alımlı bir kız haline gelmişti. Onun peşinde olanların sayısı iki katına çıkmıştı Kaanı bu durum delirtiyordu kıskançlık Bahardan sonra kazandı bir duyguydu. Onunla ilgilenmeye çalışanları meldayı korur gibi ağabey edasıyla korumakta buldu çareyi.

Tanıştıklarının üç senenin ardından Bahar Kaana alışmıştı artık. Onunla şakalaşıp gülüp eğlenip bolca birbirlerini kızdıyorlar ve iki çocuk gibi kavga eder haline gelmişlerdi. Bunlar olurken Bahar hiç hesapta yokken aşka tutuldundan habersiz. Gece Kaanı düşünmekten uyuyamıyor sabah kalktında aklına ilk o geliyordu onu düşündüğünde iki göğüs kafesinin arası daralıyor, midesinde tarifsiz bir ağrı beliriyordu artık o da Kaanı görünce gözlerine ateş bürüyor yutkunmakta zorlanır hale gelmişti. Kaanın ilk görüşte düştü sevdaya artık o da içindeydi ama bunu kabullenmesi daha zamanı vardı.

Bahar neden böyle hissettine anlam veremezken her gün Kaanın yanında gördüğü kızları içten içe kıskandını farkedince anlamıştı artık onun kalbinde ailesinin onda açtığı sevgisizliğin yanına Kaana duyduğu aşkı doğmaya başladı.

Ama daha kendine itiraf edemiyordu bunun düşüncesi bile nefesini kesiyor daraltıyordu onu.
İstemsizce onunla hayal kurarken yakalıyordu kendini bazen gecenin soğunda kapı pencere açtıyordu ona bu düşünceleri sevmemek için her yolu denemeye karar vermişti çoktan, yapmak iştemedi bunu kendine çünkü çok sevmesine rağmen biliyordu Kaanın diğer kızlar gibi iki güne onuda bırakıcağını o çareyi çok sevsede vazgeçmekte buldu.

Aşktan KaçmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin