Bölüm ✨~5~✨

20 3 0
                                    

H: Felix'in bana yakın olması çok hoşuma gidiyordu, çok tatlı çok samimi birisi. Onu çok seviyorum.

𝙁𝙚𝙡𝙞𝙭:
Eline bakabilir miyim?

𝙃𝙮𝙪𝙣𝙟𝙞𝙣:
Sargı var ama bak.

𝙁𝙚𝙡𝙞𝙭:
Çok kötü olmuş, canın acıyor mu?

𝙃𝙮𝙪𝙣𝙟𝙞𝙣:
Biraz, yazı yazabilir miyim bilmiyorum.

𝙁𝙚𝙡𝙞𝙭:
Ben sana yardım ederim.

𝙃𝙮𝙪𝙣𝙟𝙞𝙣:
Teşekkür ederim Felix

H: böyle konuşa konuşa giderken okula vardık. Sırama oturdum ama karnım gerçekten çok acıyordu, o yüzden kendimi tutamadım ve acım yüzünden inledim.

𝙁𝙚𝙡𝙞𝙭:
Hyunjin? İyi misin?

𝙃𝙮𝙪𝙣𝙟𝙞𝙣:
İyiyim. Belim ağrıyor biraz ondan.

𝙁𝙚𝙡𝙞𝙭:
Hyunjin, annen bişey mi yaptı?

𝙃𝙮𝙪𝙣𝙟𝙞𝙣:
Hayır, iyiyim ben.

𝙁𝙚𝙡𝙞𝙭:
Hyunjin! Gerçekleri söyler misin lütfen?

𝙃𝙮𝙪𝙣𝙟𝙞𝙣:
Offf tamam. Teneffüste tuvalette gösteririm.

𝙁𝙚𝙡𝙞𝙭:
Tamam (der ve Hyunjin'in elini tutar)

Ders başlar, hocaları baya bir yazı yazdırır. Hyunjin'in eli kanamaya başlar, Felix'te fark eder.

𝙃𝙮𝙪𝙣𝙟𝙞𝙣:
Hocam tuvalete gidebilir miyim?

Ö(öğretmen);
Git Hyunjin

Hyunjin çantasındaki sargı bezini alır, tuvalete gider. Bezi çıkardıktan sonra elini yıkar, peçeteyle yavaşça kutladıktan sonra bezi eline sarar. Sınıfa geri döner.

𝙁𝙚𝙡𝙞𝙭:
İyi misin?

𝙃𝙮𝙪𝙣𝙟𝙞𝙣:
İyiyim, kanadı biraz.

/Teneffüs zili çalar\

𝙁𝙚𝙡𝙞𝙭:
Hadi Hyunjin göster şunu.

𝙃𝙮𝙪𝙣𝙟𝙞𝙣:
Tamam gel tuvalete gidelim gosteriyim orda.

𝙁𝙚𝙡𝙞𝙭:
Tamam.

F: Hyunjin karnını gösterdiği anda şok geçirdim. Bir anne çocuğuna nasıl böyle bişey yapabilirdi ki? Nasıl?

𝙁𝙚𝙡𝙞𝙭:
Çok acıyor mu?

𝙃𝙮𝙪𝙣𝙟𝙞𝙣:
Hayatım boyunca hiç bu kadar acımamıştı.

F: benimde canım acımıştı, Hyunjin'in belini çok sıkmadan ona sarıldım. Hyunjin de bana sarıldı. Sonra ders zili çaldı ve sınıfa geçtik. Hyunjin oturmakta çok zorlanıyordu. Yardım etmek istiyordum ama o reddetiyordu, kendi başına oturmaya çalışınca daha çok canı acıyordu.

𝙁𝙚𝙡𝙞𝙭:
Hyunjin yardım ediyim bak çok canın acıyor.

𝙃𝙮𝙪𝙣𝙟𝙞𝙣:
Offf gerek yok Felix.

𝙁𝙚𝙡𝙞𝙭:
Var Hyunjin, niye canının acımasını istiyorsun ki?

𝙃𝙮𝙪𝙣𝙟𝙞𝙣:
Ben kendi canımın acımasını istemiyorum Felix, annem benim canımın acımasını istiyor.

🎀🥟-Hyunlix-🐥🎀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin