Bölüm ✨~13~✨ -Part 2 🕊️

18 2 0
                                    

*Bu bölüm Felix'in ağzından yazılmıştır, bir önceki bölümün 2. partıdır. Yani ilk önceki bölümde yazılanların Felix'in ağzından yazılmış versiyonudur.*
-Konuşma yoktur.

Hyunjin ile eve giderken düştüm, yani Hyunjin beni düşmeden önce kollarımdan tuttu. Yaralı kollarımı.

Hyunjin'e her şeyi anlatmak istiyordum ama başını belaya sokacak diye korkuyordum. Hyunjin'in 'Ne oldu sana' demesiyle kendimi ağlamamak için zor tutuyordum kendimi, rahatlamak için Hyunjin'e sarıldım. Ellerini belime koyduğunu hissetmek beni rahatlatıyordu.

Hyunjin'in zoruyla yaşananları anlattım. Şok olmuştu tabii ki, bir de; annemin bizi birlikte uyurken gördüğünü anlattım. Ağzı açık kaldı, ne kadar şaşırdığı ve üzüldüğü yüzünden belli oluyordu.

Kollarımı görmek istedi, bende gösterdim. Krem sürdü, sıcak kollarıma soğuk krem çok iyi gelmişti. Ne kadar rahatladığımı tahmin edemezsiniz.

Evlerine davet ediyordu ama annem tarafından gene şiddete uğramak istemiyordum.

Yanağıma bir öpücük kondurduktan sonra evlerimize gittik. Eve gittiğimde annem gene ikinci yüzüne büründü, mutlu yüzü.

Her zaman annemden korkmak zorunda mıydım? Hyunjin gibi? Evet, ikimiz de aynı şeyi yaşamak zorundaydık. Hayat. Kader.

-----------------------

Bölüm çok kısa olduu😭

Ama Hyunjin'in ağzından yazmam gereken yerler varrrr 😻✨

Neyse gorusuruzzz 💌 ✨

🎀🥟-Hyunlix-🐥🎀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin