Nazik yürüyüşüyle içeri girdi,yeşil gözleri,kızıl saçları ve al yanaklarıya zarif bir şekilde sınıfına oturdu.Herhangi bir defteri açıp karalama yapmaya başladı.Sınıftaki kızlar İlkin'e kıskandıklarını çok belli ettikleri bir bakış attılar.Bu durum İlkin'in çok hoşuna gitmişti.
"Kapatın kitapları sözlü yapacağım."
İçeri çokta genç olmayan,ela gözlü,kahverengi saçlı,beyaz sweatshirte benzeyen bir tişört,altında ise siyah ve gri karışımı bir renk pantolon vardı.
Ardından sınıftan kahve gözlü,kahve saçlı,altında tayt,üstünde crop olan bir kız:
"Hocam sınıfa yeni bir kız geldi."dedi,göz devirerek.
"Hoş geldin,şimdilik seni sözlü yapmayacağım.İsmini öğrenebilirmiyim?"
"İsmim İlkin."
"Bende Selma.Tanıştığıma memnun oldum."dedi,Tatlı bir tebessüm ile.
Zaman sular seller gibi akıp geçmişti.Okulun bitiş zili çaldığında İlkin İstanbul'da yeni tuttuğu, yeni olmayan ama çok da eski olmayan bir binaydı.Evin içinde doğru düzgün eşya yoktu ancak şu anlık İlkin'e yetiyordu.İlerleyen zamanlarda ihtiyacı olursa almayı düşünüyordu.
Tabiki bu okul süresince voleybol maçlarını ve antrenmanlarını aksatmamaya çalışıyordu ama hem okul hem de antrenman çok yorucu oluyordu bu yüzden ilerleyen zamanlarda bırakabilirdi.
İlkini eve geldiğinde karşılayan masasının üzerinde duran bilgisayarı olmuştu.Bilgisayarını açtığında, biraz konu anlatımı dinleyip soru çözmüştü.Aslında daha yolun başındaydı çalışmalarını çok ilerletip başarılı olmak istiyordu.Bu yüzden bu sene derslerini aksatmamaya çalışıyordu.
Evi okulunun kız yurduna çok yakındı ve parti seslerini duyabiliyordu.Sınıfta hala arkadaşlık kuramamıştı çünkü sınıftaki kızlar İlkin'e göz deviriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cinayet Gizemi
Abenteuerİlkin yeni başladığı okulundaki cinayet gizemlerini çözmeye çalışıyor.Hikayede yanlış kişilere suç atılıyor.Hikayeyi sizde okuyup cinayete sebep olan kişiyi bulmaya yardımcı olabilir misiniz?