2.Bölüm-Ölü

17 2 0
                                    


Saat sabahın 6'sı,kışın soğuğuyla başlayan yeni bir gündü.

Çapa Fen Lisesininde 2.günümdü.Kahve yapıp kendime gelmeye çalışıyordum.Sabah erken kalkmak kolay olmuyordu tabii.Çantama koymam gereken şeyleri koyup okula gitmek için son hazırlıkları yapıyordum.Son olarak çantama okuma kitabımı koyup, evden otobüse doğru yürümeye başladım.Üzerime bej rengi kazağımı giydim ve üstüme kahverengi bir kaban geçirdim.Altıma ise hafif krem rengi çok bol olmayan bir pantolon giydim.Ve boynumada siyah renkli bir atkı taktım.Durakta otobüsümü beklerken kitap okumaya başladım.Kitabın sonlarına doğru gelmiştim ve çok heyecanlı gidiyordu, tam heyecanlı bölümü okurken otobüsüm geldi.Otobüse binince okurum diye düşündüm ama hiçte düşündüğüm gibi olmadı.Otobüse bindiğimde otobüsün %99'u yaşlı teyzelerle doluydu bu saatte nereye gidiyorlardı hiç anlamıyordum.Otobüsün%1'i ise öğrencilerle doluydu.Otobüs o kadar sıkışıktı ki az kalsın düşüyordum.Herkes birbirinin üstüne çıkıyordu artık.En sonunda çok şükür inmiştim.Otobüsten kurtulduğuma şükrediyordum.Derin bir oh çektim ve okula giriş yaptım.Sınıfıma tam giriş yapacaktım o anda tanımadığım bir kız grubu yanıma gelmişti.

"Yenisin galiba, tanışalım bakalım."

"Evet yeni geldim.Siz kimsiniz?"

"Biz okulun popüler kızlarıyız.Bu okul bizden sorulur tamam mı canım.Bir sıkıntın olursa bize gel."

Cevap vermeden sınıfa girdim ve sırama oturdum.Sıra arkadaşım Leyla adında bir kızdı.Şu ana kadar bir kelime dahi konuşmamıştık.Sınıfın sessiz kızıydı.Ama bir o kadar da güzeldi.Sarı saçlarıyla, yeşil gözleriyle ortalığı alevlendiriyordu resmen.Kızla bir konuşma başlatmaya çalıştım:

"Günaydın."Dedim, tatlı bir tebessüm ile.

Leyla'da "Günaydın." Dedi, ufak bir gülümseme ile.

5 dakika geçmeden içeri hafif sarı saçlı,kahve gözlü,30'lu yaşlarda bir fizik hocası girdi içeriye.

"Oturabilirsiniz çocuklar."

Hoca tatlı birine benziyordu.Hocaya kendimi tanıttıktan sonra derse geçtik.

Arkamızdaki çocuklar sürekli gülüştüğü için Leyla ve ben derse odaklanamıyorduk.Leyla çok öfkelenmişti ve birden "Susun artık yeter!"Diye, bağırdı.Sınıftaki çoğu kişi Leyla'nın ilk kez sesini duyuyordu.Sınıfça şok içinde Leyla'ya bakıyorduk.Leyla bu durumdan çok rahatsız olmuştu ve utandığı için suratı ağlamaklı olmuştu.Koşarak tuvalete gitti.Geldiğinde zil çalmıştı.Biraz konuşup onu iyi hissettirmeye çalıştım.

"Leyla iyi misin?Ağlıyor gibisin sanki."

"İyiyim.Şey toplum içinde konuşmaktan biraz utanıyorumda o yüzden kötü oldum."

Bir grup kız Leyla'ya ve bana bakıp gülüşüyordu.Sadece Leyla'nın ve benim duyacağım bir ses tonuyla fısıldadım.

"Ah şu aptallar!Kendilerini ne sanıyorlar?"

"Of evet.Seni bilmem ama benden muhtemelen nefret ediyorlar."

"Boşver onları umursama."

"Leyla bugün okul çıkışı bana gelmek ister misin?Birlikte ders çalışırız."

"Çok iyi olur."

Okul çıkışı evime doğru giderken markete uğrayıp atıştırmalıklar aldık.Eve girdiğimizde Leyla evimin çok güzel olduğunu söyledi ama ben hiç öyle düşünmüyordum.Küçücük bir evde yaşıyordum.Bişeyler atıştırdıktan sonra derse geçtik.Biraz bana bazı derslerin konularını anlattı.Sonra birlikte test çözdük benim doğrularım onunkilerden daha fazlaydı.Yapamadığı sorulara yardım ediyordum.Yapmaya çalışıyordu yapabildiği kadar.Biz sorularımızı çözerken saat baya geç olmuştu.Leyla gitmeden atıştırmalık koyup bir film izlemiştik o sırada ben ve Leyla uyaya kalmıştık.Leyla gidecekti normalde ama bende uyuya kaldığımız için gidemedi.Sabahleyin birlikte hazırlanıp okula gittik.Otobüse bindiğimizde yanında parası kalmadığı için ben kart bastım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Cinayet GizemiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin