"Senin yüzünden sakat kalacaktım hyunjin, ama tost ısmarlarsan affederim"
"Daha kendime alacak param yok lan, sana nasıl alayim"
"Ah, sırtımm"
"Abartma jisung"
Yavaşça seungmin döndüm.
"Sana fikrini sorduğumu hatırlamıyorum iğrenç küçük bulanik"
Anında hyunjin ve changbinden insan dışı bir böğürtü yükseldi. Sınıftaki birkaç kişi bu tarafa baktı, ama her zaman ki gibi görmezden geldik.
Sanki ne dedik amına koyayım, okulu ayağa kaldırdılar
"Hyunjin? Sakin ol"
Hyunjin hızını alamamış, yanındaki changbine hayvan gibi vuruyordu. Ayağını kaldırıp ayağını changbine savurunca daha çok güldüler. Pardon kişnediler. Yine pardon mutasyonlaştilar.
"Olm ne dedim sanki, kendinize gelin"
"Gözlerimden yaş geldi resmen, alemsin jisung ya" dedi hyunjin.
"Şaka maka ben cidden bugün cezaya kalmak istemiyorum. Gitmesek en fazla ne olur? Alt tarafı azar işitiriz" changbin konuştuğu an seungmin kafasını salladı.
"Evet ya, gitmeyelim. Dün çok yoruldum. Psikolojim için iyi degil" diyen seung sonunda konuya dahil olmuştu.
"Vay be, seungmine katılacağımı hiç düşünmüyordum. Helal lan sana yusufi" bir yandan da seungminin sırtını sıvazlıyordu hyunjin
"Ulan siz enayimisiniz? Daha dün yakalandık bismillah, bu hangi seviye arsızlık amına koyayim"
"Valla ben kalmıyorum amına, daha fazla uğraşamam bu saçma şeyle. Minho hoca istediği kadar kudursun. Verdiği zorunlu ödevleri yapıyoruz zaten, ona şükretsin trrek"
Aynen, kesinlikle kendi bilgimizle yapıyoruz (beomdan kopyala yapıştır) yine de yapıyoruz
Hepsi gitmeye takınca bende sonunda kabul ettim. Daha dün yakalanmamış gibi bugün cezadan kaçacaktık. Minho hoca çok sinirlenecekti. Olsun olsun, bunlar da geçer
Sınıfa hoca girince ayağa kalktık.
"Good afternoon, kids" ingilizce hocası garip telaffuzuyla her gün aynı şeyi söylüyordu. Kim bu kadını ingilizce hocası yaptı amk
Bizde sıkıla sıkıla tekrar ettik
"Good afternoon teacher"
"Sit down, please"
(Bizim okuldaki ingilizce hocası aynen. kadın öyle bi telaffuz ediyo ki bazen ne dediğini anlayamıyoz oda harfleri söylüyo tek tek KCKDSKCMRKSKCKRODMFKWKDFJ töbe yarabbim kadını ingilizce hocası yapan sillik cik karsima😭)
Yerimize oturunca hoca yoklamayı aldı ve derse başladı.
"Kim bu soruyu yapmak ister bakalım?"
Ön sıralarda oturan lia ilk elini havaya kaldırdı.
"Yok mu başka parmak?"
Bir anda sessizlesen sınıfla birlikte arkamda oturan seungmin den horlama yükseldi. Hoca kaşlarını çatarak seungmine doğru ilerledi.
"KALKSANA ÇOCUĞUM, BU NE SAYGISIZLIK"
Bir anda hoca bağırınca gariban seungmin sıçrayarak uyandı
"Noluyo lan, savaşta mıyız?"
"ÇIK SINIFTAN TERBİYESİZ"
bugünde aramızdan biri sınıftan atıldı, çok şükür🤲
Seungmin hâlâ uykuluyken sınıf kapısına ilerledi. sınıftan çıkınca hoca telefonunu çıkardı ve kendi kendine mırıldandı "minho hocam size az ceza vermiş"
BU BİR SAVAŞ İLANIDIR
Ama hoca bilmiyor ki biz üstün zekâmızla kaçacağız yine
Karışık anlatiyomuyum?yani anlamak için bir daha okumanız gerekiyormu?
💅🏿
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hocam valla bida yapmayız / Minsung
FanfictionOkuldan kaçacakken edebiyat öğretmeni olan minho'ya yakalanan jisung...