Yb cok cabuk geldi😎
Cici okumalar
"Hadi yine şanslısınız, neyseki müdürü ve minho hocayı sakinleştirdik de disipline gitmeden kurtuldunuz"
"Öyle demeyin chan hocam ya, temizlik yapmaktansa disipline giderdim daha iyi"
"Böyle düşünmemelisin hyunjin. Neyse, siz gidin artık dersiniz başlayacak birazdan"
"Peki hocam, görüşürüz"
Chan hoca arkasını döndü ve uzaklaştı. Bu sırada bizde koridorun ortasında enayi gibi duruyorduk.
"Off, göte bak"
"Azdın mı jisung"
"He azdım seung"
Merdivenlerden sert adım sesleri duyunca aynı anda birbirimize baktık.
"Aha minho hoca, sıçtık koş sınıfa"
Saniyesinde topuklarımızı götümüze vura vura sınıfa koşmaya başladık. Koridorun sonuna gelip sağa dönünce minho hoca merdivenleri yeni bitirmiş, biraz önce durduğumuz yere varmıştı. Sınıfa paldır küldür girince tüm bakışlar bize döndü. Yeonjun gülerek yanımıza geldi.
"Minho hocaya yakalanmışsınız, geçmiş olsun"
"He valla yakalandık ama bir şekilde disiplinden de kurtulduk"
"Oha lan, nasıl"
"Bir hafta boyunca çıkışlarda okulun işlerini biz yapıcaz"
"NE? FJEIXKGKEKXFKAKXNFKSNF"
"Çok mu komik lan, gevşek"
"Özür dilerim jisung ama cidden komik. Ne yapacaksınız mesela?"
"Sınıfları temizleyeceğiz, öğretmenlerin dosyalarını düzenleyeceğiz, kütüphaneye paspas atacağız ve ödevlerimizi eksiksiz yapacağız. Yani extra ödevlerimizi"
"Oha amk gün yetmez"
"GEÇ YERINE"
"bismillahirrahmanirrahim Allah im sen koru yarabbim, kimseyi şu adamın eline düşürme"
"Amin"
Hemen yerimize oturduk ve minho hocanın yoklama almasını bekledik.
"Han jisung?"
"Burdayım hocam"
Kafasını listeden kaldırıp bana baktı. Tekrar listeye döndü ve isimleri okumaya devam etti.
"O bakış neydi amına koyayım"
"Kesin sikecek beni changbin, eminim"
"Kesin"
Kafamı sıraya yaslayıp gözlerimi kapattım. Bir süre sonra sesler uğultu halinde gelmeye başlayınca iyice mayışmıştım. Bir anda kafamdaki acıyla yüzümü buruşturup doğruldum.
"DERSİMDE UYUMA İZNİNİ KİM VERDİ SANA JİSUNG, KALK"
Kafamı ovuşturdum. Keskin nişancı mübarek, tam kafama isabet ettirmişti tahta kalemini
"KALEMİ VER"
hem atıyo hem istiyo buda, mal ya
"Peki hocam"
Sıradan kalkıp yerdeki siyah tahta kalemini hocaya götürdüm. Elimden sertçe aldı. Mal amk, neyine bayılıyolar şu adamın ya. Adam gün içerisinde o kadar çok bağırıyor ki bana, boğazı cart diye nasıl yırtılmadiğini merak ediyorum.
Sırama tekrardan dönerken hyunjin ve changbin güldükleri belli olmasın diye kafalarını sıraya koymuşlardı. Yerime oturunca changbinin açıkta olan ensesine şap diye yapıştırdım. Ses sınıfta yankılanınca minho hoca bana döndü.
"ÇIK SINIFTAN"
Ben ayağa kalkıp kapıya doğru yürürken sınıftaki kaşarlara yan bir bakış attım. Şerefsizler gülmemek için götlerini yırtıyorlardı. Neyse, bunu unutmadım hocam. Yazdım kenara.
Nasil olmus😎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hocam valla bida yapmayız / Minsung
Fiksi PenggemarOkuldan kaçacakken edebiyat öğretmeni olan minho'ya yakalanan jisung...