"Her şey hazır Patron !"
Gene normal bir günde normal bir şekilde mekanlarında oturan, tehlikeli bir kaç grup insan bu duyduğu söz ile sıkıldıkları için eğdikleri kafalarını kaldırmaya yetmişti.
Bu bir grup insanda "patron" denilen kişi, Stu gözlerinden sezilen sinsilik ile ayağa kalktı ve masada oturan, önce kızı olan Janet'a bir göz gezdirdikten sonra konuşmasına başladı.
Stu
"Her şey hazırsa.. Artık başlayabiliriz."Hepsinin gözünden artık o sinsiliği sezebiliyordunuz, tek gözleri yetmezmiş gibi ağızlarındada bir sırıtış vardı. Janet bu duyduklarına sevinip sıkıntıdan buruşan vücudunu esnetti.
Janet, Bad Randoms çetesinde en az tanınan bir çete üyesiydi. Okula gittiğinden çetesinde kendisini özgürce gösteremiyordu. Çetedekilere güvenmemekten değil, ani bir baskında oluşabilecek tehlikeler yüzündendi.
Sonunda saat 12'yi geçmiş ve artık barı açma vakti gelmişti. Janet burda hem çetesi ile eğleniyor hemde çalışıyordu. Sonuçta burası gizli bir mekandı, 2 kuruş maaş alacak birine güvenemezlerdi.
Bu clube genelde mafyalarda, çetelerde bulunan ve Bad Randoms ile iyi anlaşıp, anlaşma sağlayan çetelerden üyeler gelirdi. Bazen sıradan insanlar gelsede bu mekandakiler için bir sıkıntı değildi. Bad Randoms sadece çeteler arasında tanınıyordu.
Janet aklından bunlar gibi bir sürü şey geçirdikten sonra sonunda barmenin yerine geçmiş ve gelenlere içki koyacaktı. Bunu her gece yaptığından sıkıntı olmuyordu. Tekrar barmenlik yapmak için geçtiği yere, iri bir adam gelmişti. Gözleri kırmızı üstü ile kapanmıştı, kendini gizlemek istiyordu belkide.
Adam Janet'i gözlerinin kapalı olmasına rağmen nasıl görebilmişti ? Janet bunu merak etmişti. Adam bu merakı sezmiş ve kafasındaki kırmızı üstünün şapkasını açtı. Sarı saçlı, gözlerinin yakınlarında çizikler olan bir adam.. Janet adama sivri gözlerle bakarken adam konuştu.
"Grom ben."
Elini uzattı Grom, Janet'ten yaşça büyük olduğu belliydi. Janet sivri gözlerini normale çevirmişti. Sinsilik hala sürsede bu adamın onlardan olduğu belliydi.
Janet
"Memnun oldum Bay Grom. Jane-"Grom
"Elimizde büyüdün Janet, seni tabikide tanıyorum. Küçüklüğündeki gibi sivri gözlerin hâlâ aynı."Dedi Grom gülerek. İstediği bir içkiden aldı ve el sallayarak bir masaya oturdu. Janet, buraya gelen her insanı seviyordu, ne kafa adamlardı be ! Birde Janet'in gerçekten iyi bir arkadaşı olan Penny, bazı geceler buraya geliyor, Janet ile barmenlik yapıyordu.
Sonunda kapının üstündeki çan çalmış ve içeriye biri girmişti. Janet bakışlarını kapıya çevirince gelen kişiye çok sevinmişti. Arkadaşı Penny gelmişti. Ortamdaki gerginlik yavaş yavaş yok oluyor, insanlar kardeş gibi birbirleri ile selamlaşıyordu. Janetin en sevdiğiyde buydu. Sonunda Penny Janet'in yanına gelmişti.
Penny'de Pirates adlı bir çetenin üyesiydi. Sırtında her zaman bulundurduğu çantasını(?) masaya bıraktı. Penny, bir gözünü bu çete işleri yüzünden kaybetmişti. Görme yetisi tükenen bu gözünü insanlara göstermektende kuru kafa ile kapatmayı daha mantıklı buluyordu.
Penny
"Seni gördüğüme sevindim, Pocket."Janet
"Bende sevindim, Piratenny."İkiside birbirlerine sesleniş şekliydi bu. Tabikide okulda böyle seslenmeselerde yalnızken, yada bardayken böyle seslenirlerdi. Minik bir gülüşme sonrası, Stu, Janet ve Penny'i yanına çağırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Villain Dies ☆ janet x fang ( brawl stars)
FanfictionJanet, tehlikeli bir mafya/çete ailesi olan Bad Randoms'un bilinmeyen bir kızıydı. Bad Randoms, bir kaçırılma vakasına karıştıktan sonra olaylar kızışmaya başlamıştı. Bir gün Janet okulda sınıf arkadaşı Fang ile bir kavgaya girdikten sonra, Fang...