Slova, která jí řekl, ještě dlouho poté rezonovala její hlavou. Nikdy by ji ani ve snu nenapadlo, že se od Harryho něco takového dozví. Zpětně si vybavovala večer, kdy ho zachránila před požitím lektvaru lásky v Děravém kotli a pohled, jakým ji Daphne s Millie ujišťovaly, aby se nebála udělat krok kupředu.
Nelitovala toho ani na vteřinu.
Nelitovala ani chvíle, kdy si ji k sobě Harry přitáhl tak blízko, že opět mohla cítit na rtech jeho horký dech a nasát vůni kořeněné voňavky s příměsí santalového dřeva, z níž se jí podlamovala kolena. Omámeně se od něj nechala přivinout do vroucného objetí, přičemž ji vášnivě líbal, jako by to mělo být naposledy.
Byl z ní naprosto unešený. Způsob, jakým mu oplácela polibky, byl něžný a láskyplný, přesto v nich cítil i neskrývanou vášeň, která ho popoháněla dál. Čas od času své rty od těch jejích odlepil, aby se ujistil, jestli mu dovolí pokračovat v úmyslu, kvůli němuž ji začal líbat. Bylo těžké odolávat její přítomnosti, a když už projevili city, nemohl ji nechat nepolíbenou ani nesvedenou.
Toužil po ní tak, jako po žádné jiné v životě netoužil.
Věděl, že ho za to jeho přátelé odsoudí a že na něj budou koukat skrze prsty. Také si uvědomoval, že láska má ostré drápy natolik, aby jeho srdce rozsápala na kusy, ale nechtěl si nic z toho připouštět. V tuto chvíli po něj existovala jen ona a ta neopomenutelná touha, jež mezi nimi panovala.
Horkými prsty mapoval její tělo pod tílkem a mířil ke krajkové podprsence, kterou snadno rozepnul. Ačkoliv jeho dům obalovala ochranná kouzla, přesunul se s Pansy o kus dál ke zdi, na niž černovlásku namáčkl a zkušeně z ní jednou rukou svlékl tílko, za nímž letěla i podprsenka. Pohled mu sklouzl na malá pevná prsa s droboučkými bradavkami, na něž bylo radostí pohledět.
Všiml si, že znervózněla, když si ji tak prohlížel. Samozřejmě to nemyslel zle a ani by se jí za tak malá ňadra neposmíval, naopak se mu líbila jejich pevnost, proto si také na jedno z nich stáhl, zatímco druhou rukou sjel po jejím břiše pod koženou sukni. Své rty přesunul k jejímu krku, po němž začal nejprve přejíždět rty a laskat je, přičemž rukou pravou rukou začal zkoumat její intimní partie.
Pansy tiše zasténala, když začal čím dál víc zapojovat své šikovné prsty do hry. Už si nepřipadala nervózní, rozkoš ji plně ovládla a ona se zmohla jen na oddání se této situaci.
Když hmatem zjistil, že je dostatečně vlhká a připravená, což mu dala najevo i svými rukami na jeho pásku, nemohl déle čekat. Stejně zkušeně, jako si počínal on, rozepla jeho kalhoty a lehce mu je shrnula, zatímco on pokračoval ve své ruční práci a líbání jejího dlouhého krku.
O jeho dobro se nemusela ani starat, dávno stál v pozoru, připraven poznat i tu vnitřní stránku Pansy Parkinsonové. Naposledy se ujistil pohledem, a když s bušením srdce a jistotou v očích přikývla, s opatrností sobě vlastní do ní pomalu vnikl. Pansy opět slastně zasténala, když ho v sobě ucítila. Samým vzrušením a neskrývanou nenasytností mu svlékla triko, načež chytil její nohu a přiložil si ji k boku. Stehno jí mačkal tak silně, až to bolelo, ale rozhodně mu to nehodlala zazlívat, neboť přesunula své ruce na jeho záda a začala do nich zarývat své dlouhé černé nehty.
Čím více a silněji přirážel, tím hlouběji nehty zarývala. Domem na Grimmauldově náměstí se ozývaly její hlasité steny, přerývané dýchání i Harryho hluboký výdech, když vzájemně došli k vyvrcholení.
Zatímco se Harry rozdýchával, Pansy odlepila zpocená záda od dřevěné stěny za sebou a spokojeně se sama pro sebe usmála. V tu chvíli ani nepomyslela na to, že Harry noc před tím vnikl svým mužstvím i do Demelzy Robinsonové, která byla tak hloupá, že si na vánočním večírku před necelými třemi roky nedávala pozor, a otěhotněla.
ČTEŠ
Láska má ostré drápy | hansy ✔
FanfictionVyvolenému po rozchodu s Ginny už zase kde kdo podstrkuje lektvary lásky, proto se rozhodne předejít nechtěným vztahům a začne před zraky všech randit s Pansy Parkinsonovou. Žhavá novinka zahýbe celým kouzelnickým světem, přičemž i Harryho nejlepší...