beş

134 14 15
                                    

bunu okuyan kişi
sen var ya sen
aşırı harika bir insansın amk
neyse 💋

dans kursundaki dansı medyaya ekliyorum bakabilirsiniz
jungkook lütfen daha sık feminen danslar yapabilir misin???
çok yakışıyor anasını satayım

hadi başlayalım








-

"Bayan Lee şu kısımdan sonra sırada ne vardı?"

Ders başlayalı yarım saat kadar olmuştu. Yarım saattir basit bir koreografinin ilk on saniyesini ezberlemeyi beceremeyenler Bayan Lee'ye sorular sorup duruyordu. Tabi hepsinin amacı koreografi değildi. Sadece Bayan Lee ile iletişimde olmuş olabilmek için başında sinek gibi dolaşanların sayısı da yok sayılamayacak kadar çoktu.

Bayan Lee ile iletişimde olmaya çalışanları suçlayamam ama. Bada Lee... Ben de hayranı sayılırım. Dans etmeye başladığım günden beri onun izinden gitmeye çalışıyordum ve teknikleri gerçekten işime yarıyordu. Koreografilerinin orijinalliği de hep dikkatimi çekerdi.

Kısacası kadın her şeyiyle tam ihtiyacım olan bir dans öğretmeniydi.

Hoseok da bunu bildiği için biraz zorla, biraz isteyerek gitmemi sağladı. İlk başlarda pek de zorla sayılmazdı çünkü Bayan Lee'nin zaten hayranıydım ve haftada bir gün, birkaç saatliğine de olsa onu görmek kulağa çok hoş gelmişti.

Kurstan bıkkınlığım üçüncü ayda başladı. Kursa ilk başladığımda zaten dört yıl kadar dans geçmişim vardı ve kurstaki çoğu kişi sıfırdan başlayan veya başlangıç seviyesindeki kişilerdi. Basit bir koreografiyi öğrenmeleri bütün günlerini aldığı için ayak uyduramıyordum normal olarak. Bir ton da para vermiştim. Sinirlerim bozuldu doğal olarak. Hevesimin kalmamasına sebep oldu.

Bu sorun o kadar büyük değildi. Bir şekilde idare ediyordum yine.

Sonra ders saatleri erkene çekildi.

Beni asıl zorlayan şey bu oldu aslında. Sabah erkenden kalkma fikri hoşuma gitmemişti. İki hafta falan dayanabildim sadece. Daha sonrası da Hoseok'a isyan ederek uyanmalarla devam etti ve ediyor. Verdiğim on binlerce wona acıdığım için kursu bırakamıyorım da. Mecburen kursun bitmesini bekleyeceğim.

Şuan da yine Bayan Lee yalakalarından birisi üç yıldır dans ediyor olmasına rağmen başlangıç seviyesindeymiş gibi davranıp Bayan Lee'nin dikkatini çekmeye çalışıyor.

"O kısımdan sonra sağ kolunu havaya kaldırdığın kısım var Jisung."

"Böyle mi Bayan Lee?"

"Evet Jisung öyle." Bayan Lee açıkça bıkkın olan sesiyle söylediğinde sessizce kıkırdadım. Jisung duymuş olmalıydı ki bana doğru bir bakış attı. Ben sadece ona gülümsemekle yetindim. Daha sonra Bayan Lee'ye;

"Noona benim ezbem bitti de. Bakmak ister misin?" dedim.

"Noona derken?" Jisung yüksek sesle söylediğinde kahkaha atmamak benim için çok zordu.

Bayan Lee Jisung'u sinir etme girişimimi fark etmiş olacak ki, beni bozuntuya vermedi.

"Bakmak isterim Jungkook." Gülümseyerek söylediğinde Jisung'a bakmamama rağmen sinir ve kıskançlıktan kızardığına yemin edebilirdim.

heart throb | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin