Merhaba beybilerim.Bu bölümde sapık şeyler yok.Medyaya öldüm x|
"Neee!!Asla asla asla!! Ben senin evine gelmiyorum!Durdur arabayı inicem!Hemen!"
Bu söylediklerimden sonra bir kahkaha atdı.Salak bu ya!Şimdi yumruğunu geçireceksin o mükemmel suratına!Ama yapamıyorumki korkuyorum ondan.
"Telaşlanma güzelim sadece eylenicez."diyip sırıtdı.Bu söylediklerinden sadece "güzelim" sözüne aklım takıldı.Bana nasıl güzelim derdi yaa.
"Ben senin güzelin değilim!Anladınmı!?Bana o kelimeyi söyleme!!"
"Sen benimsin!Bunu unutma!Ne söylersen söyle sen benim güzelimsin!"Ne diyordu bu.
"Ben mal değilim Liam!Seni bile tanımıyorum!Senin olmak da istemiyorum!Sende bunu unutma!"
Bu söylediklerime pişman olmuşdum,çünki Liam sinirlenmişdi.Arabayı kenara çekti.Bana dönüb gözlerini benim gözlerimle buluşturdu,gözleri sinirden siyah olmuştu,elini saçından geçirib konuştu:
"Bak GÜZELIM beni sinirli görmek istemezsin,bu senin için iyi olmaz!!Şimdi yine söylüyorum sen benimsin bunu kabullensen iyi olur."
beni belimden tutub kendine yakınlaştırdı:
"Anladınmı bebeğim?!"
"Ee-evet"Hayır demek istemişdim ama evet demişdim salak kafam.Çok korkmuştum zarar vereceyinden!Bana gülümsedi.
Kafasını yola çevirip arabanı çalıştırdı.
"Nereye gidiyoruz?"
"Söyledim ya güzelim benim evime"
Aslında güzelim demesi hoşuma gitmişdi.Nasıl söyliyim güzel hissetdiriyordu.Ama asla onun evine gitmeyecektim.
"Gelmiyorum!Durdur arabayı!"
"Hayır geliyorsun!"
"Ne yapıcaksın bana?"
"Yine söylüyorum sadece eylenicez."
Ben o eylenceyi anlıyordumda her neyse.
"Ben tanımadığım birinin evine gitmem.Belki katilsin,belkide sapık.Kesin sapıksın öyle değilmi?!"
"Belki"dediyi sözden gözlerimi pörtletmiş ona bakıyordum.
"Durdur arabayı inicem!"
"Durdurmuyorum!"
"Yaa onda atlarım!"
"Atla!"
"Ne?"
"Atla dedim.Atlayamazsın tabi."
"Görürsün sen!"Liam
"Görürsün sen!"diyip arabanın kapısını açıp atladı.Inanmıyordum yapacağına.Lanet olsun!!!Bir tepeden yuvarlanmağa başladı.Hemen arabanı durdurub arabadan indim.Bende tepeden koşmağa başladım.Ohhh şükür ki,bir ağaca çarpıb durdu,yoksa onu kaybedecektim.Hemen yanına koşup onu kucağıma aldım.Bana bakıyordu.
"Lucy güzelim iyi olucaksın dayan."gözleri kapandı.
Arabaya vardığımda onu arka koltuğa yatırıb öne geçdim ve arabayı çalıştırdım.Hepsi benim yüzümden olmuştu aptal kafam.Neden ona atla demişdim ki.Hastaneye vardığımızda onu hemen sedyeye yatırdılar.Bir odaya apardılar.Ne kadar çalıştım ama içeri almadılar.Bende oturub bekledim.Hadi Lucy bebeğim iyi olman lazım sana ihtiyacım var.
1 saat sonra doktor geldi.
"Ne oldu iyimi?Konuşsana doktor!"sinirliydim.
"Sakin olun durumu gayet iyi,ama birinin adını sayıklıyor.Liam diye birini."
Sevinmişdim,benim adımı sayıklıyordu.Ah Lucy sende benden hoşlanıyorsun bebeğim.
"Liam benim."dedim önümdeki doktora.
"Onda sizi içeri alayım,belki önemlisiniz onun için,ona iyi gele bilirsiniz."
Hiç sanmıyordumda neyse.Kıkırdadım.Doktor bana mal-mal bakıyordu.
"Ne var!Git işine!"dedim sinirlice,oda gitti.Bende hemen Lucynin odasına gittim.Kapıyı açıb içeri girdim.
"Sen kapı çalmayı bilmezmisin?!"
"Yooo."dedim.Sonra gidip yanına oturdum.Lucy
Gelip düz dibime oturdu.
"Git orda otur,sapıksın ya korkuyorum!"dedim."Adımı sayıklıyanda iyiydi!"Ne diyordu bu.Ne ad sayıklaması.
"Ne diyorsun sen be!Ne ad sayıklaması!"
"Şu gerizekalı doktor söyledi.Adımı sayıklamışsın."Ya ben öyle şey yapmamış olayım Allahım!
"Bende biliyordum."
"Neyi?"
"Benden hoşlandığını."Ne diyordu bu be.
"Ben...Senden...hoşlanıcam..Ölürüm daha iyi!Asla asla ve asla!"
"Ne o çokmu çirkinim?"
"Hayır hatta dünyanın en yakışıklı adamısın,en çekici,en güzel gülümseyen,böyle bebek yüzlü."Bunları benmi dedim.Allah belamı vermesin!Kafamı aşağı eğdim.
"Ah biliyorum bebeğim."dedi.
Yine kendini beğenmişliyi.Offf!
Sonra benim çenemden tutub kafamı kaldırdı ve ona bakmamı sağladı.
"Peki neden?"dedi sevimlilikle.Ben birşey diyemiyordum.Yine yüzlerimiz yakındı.Nefeslerimiz karışmışdı.Yine beni öpecekti.Ama ben onu öpmelimiydim,yoksa kaçmalımıydım?Işte ben en önemli yerde bırakırım.Sizce öpecekmi yoksa kaçacakmı beybiler?
Bol-bol vote ve yorum beklerim.Hadi öptüm.By!