Asla

189 20 28
                                    

Merhaba beybiler inşallah beğenirsiniz bol vote ve yorumlar isterim multide Lucy.

"NE!?"ikimizde aynı anda söylemiştik.
"Ben oturmam onla"diye soyledim,Liama baktığımda hiç bir şey söylemeden sırıtıyordu.
"Ne sırıtıyorsun be!Gelip bana yardim etsene!"
"Bence bana uyar"dedi.Sinirlerimi bozuyordu bu çocuk.Bana uyar ne yaa! Offf!
"Ya Liamla oturursun ya da müdürün yanına"dedi öğretmen.Şimdi ne yapıcam.Ne yapçan oturucan salakla.Gidib onun yanına oturdum.Oturur-oturmaz elini belime koydu.Elini itdim."Ne yapıyorsun ya sen"sinirle dedim.
"Hiç bişey"dedi pis-pis sırıtarak.
Sonra aniden beni kendine yaklaştırdı.Bu sefer hiç bişey yapamadım.Yutkundum,çok çok çok ama çok yakındık,nefeslerimiz bir-birine çarpıyordu,gözleri bir an dudaklarıma kaydı,beni öpecekgen onu ittim.Sonra koşarak sınıftan çıktım,ben ne yapıyordum yaa beni her gün ceza vermeye çalışan birini öpeceğimi mi sanıyordu!Ben ondan hoşlanmıyordum ki galiba.Ne galibası be kesin hoşlanmıyorum.Kendini bad boy sanan salak,ahmak,gerizekalı,yakışıklı....Ayy son söylediğim gerçek değildi yaa!
Şimdide yanıma Lisa gelmişdi."Sen neden çıktın dersten yoksa Liam sana birşeymi yaptı haa?!"
"Evet yaptı beni öpmeye çalıştı hemde derste"
"NEEE?! Liam.seni.öpmeye.çalıştı?!"
"Hı hı"
"Sende onu öpmek istermiydin?"
Bu soruyu hiç beklemiyordum nerden çıktı şimdi.
"Kesinlikle hayır!Belki şey...Yoo kesinlikle hayır!Nerden çıktı bu soru Lisa?!"Zil çaldı.Herkez sınıflardan çıkmaya başlıyorlardı.
"Hemen sinirlenme!Sadece merakımdan.Hem o okulun bad boyu kızları kullanıb atar,onu önemseme o kötü biri."
"Zaten önemsemiyorum ki,kimki o okulun badboyuymuş,papucumun badboyu."
Lisa yine bana kaş-göz yapıyordu.Off yinemi o salak bu sefer arkamı dönmeyecektim.Ama bu kez Liam beni kendine döndürmüştü,bunu kaçıncı kez yaşıyorduk yine çok fazla yakındık,her seferinde de benim yüreyim normalden hızlı atıyordu.Neden böyleydi anlamıyordum,o bana ne yapmıştı böyle hiç anlamıyordum.
"Sen de beni öpmek istiyordun."bunu o demişti.
"Ne..Hayır...Asla..Seni...Asla...Olmaz.."
"Hadi ama Lucy doğruları söyle"
"Yo yo yo asla seni öpmek istemedim,anlamıyormusun?!"
"Ama ben istiyorum,anlamıyormusun?!"
"Ben senin sandığın o sürtük kızlardan değilim,Liam,kendine başka oyuncak bul!"Sinirlenmiştim,hemen burdan gitmek istiyordum,arkamı dönüp gidiyordumki,onun sesini duydum:
"Ben seni istiyorum Lucy"
Onun bu söylediyine şaşırmıştım,okulun badboyu beni istemişdi,ama ona inanmamalıydım,Lisanın dediği söz aklıma geldi
"Hem o okulun badboyu kızları kullanıb atar,onu önemseme o kötü biri."
Ben arkama bile bakmadan Lucynin yanına gidip koluna girdim,onu önemsemeyecektim.Kantine indik.Oturub konuştuk onunla ilgili değil,öylesine oturup espiri yapıyorduk.O zaman zil çaldı,sınıfa girdik,Liam öz yerinde oturmuşdu,beni görünce bana gülümsedi ve göz kırptdı,öyle tatlıydı dı ki....bunu benmi dedim,hadi ama Lucy umursama onu.Bende öyle yaptım yüzüne bile bakmadan yerime geçtim Lisayla.
Ona ders boyunca hiç bakmadım ama merak da ediyordum,bir kere baktım,ama o bana bakmıyordu,camdan dışarıya bakıyordu,sinirliydi galiba.Kesin ben sinirlendirdim,bunun cezası büyük olacak galiba.Ama umrumda bile değildi,sanki beni korkutacakta.Büten derslerde bana bakmadı.Hah çokta umrumda.Son dersin zilide çaldı.Lisanın önemli işi varmış neymiş,apar-topar gitdi.Ben şimdi bu yolu yalnızmı yürüyücem,"alıcağın olsun Lisa!"dedim kendi-kendime.
Okulun kapısından çıkar-çıkmaz bir el benim kolumu tuttu ve beni süreklemeye başladı,hadi ama ne zaman bitecek bu aksiyonlar!?
"Beni umursamazsın ha!!Gösteririm sana beni umursamamayı!!"Ahh yinemi sen,acaba ne yapacaktı bana.Bir arabaya vardığımızda beni arabanın ön koltuğuna bindirdi.Kendiside şoför koltuğuna binmek için hızlı adımlarla arabanın önünden geçti,ben tam kapıyı açıb kaçacaktım ki,birden
"Seni öldürmemi istemiyorsan kaçmazsın!"Ahh yine şu korku hissi.Hemen kapıyı kapatıb önüme döndüm.
"Kemerini bağla"
"Hııı?"
"Off ne salak çıktın ya sen!Ben bağlarım kemerini onuda ben yapıyım!"
Kemeri bağlarken yanlışlıkla ona çok yaklaşmıştım,hemen yüzümü çevirdim cama.Arabayı çalıştırdı.
Hiç bişey söyleyemiyordum,ama sonunda konuşmaya başladım:
"Beni nereye götürüyorsun?"
Sırıtarak söyledi"Evime"
"NE????"

Kötü aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin