Selam dün benim bitanem Liamımın dogum günüydü.Özür dilerim Liamcım dün bazı işlerim oldugu için kutlayamamışdım.Öncelikle ben size nasıl One Directionun,Liamın hayranı oldugumu söyliyicem.Televizyonda kanalları gezerken birden onların Little Things şarkılarını görmüştüm,ama hiç dikkatli bakmamiştim.Hep o şarkıda Harryi Pis yedilideki Furkana benzetirdim.Çok salakdım yaa Furkan kim Harrye benzemek kim.Sonra internette hep onların ismi filan.Bende googledan arastırma yaptım,önce qrupdakıların ismini öyrendim,sonra Yotubedan bazı şarkılarına baktım.Birden karşıma "One Direction Gangham style" yazan videoya çıktı,girdim hemen.Bu videodan sonra hep onların videolarına bakmak istedim.Aşklarımın funny momentslerine,reklamlarına baktım.Yeni şarkıları çıkmışdı "Story of my life".Birde ne göriyim ben Liamla,Zayne aşık olmuşdum.Ama birini seçmeliydim çünki o zamanlar ben ve kardeşim bir tane seçiyorduk. Bende Liamı seçdim.O da Niallı.Sonradan biz bütün şarkılarına,hakkında herşeylerine baktık.Birden ben ve kardeşim hepsine aşık olduk.Ama ben Liamı çok ama çok ama çok ama çok seviyordum halada seviyorum.O çook şirin,çoook yakışıklı,kalbi temiz,yardımsever vs.vs.Doğum günün kutlu olsun aşkım,nice senelere.Sizi çok ama çok seviyorum.Inşallah görürümde sizi böyle sımsıkı sarılırım hiç bırakmam.Aminnn!!!!!
Happy birthday Aşkımmmmm!
Liam James Payne!!