Belki ben seni giydirmek istiyorum!

165 7 3
                                    

Merhabalar Ben geri döndüm canlarim.Bazı işlerim vardıda.Yeni bölüm başlıyor;)

Acaba benmi öpsem.Hayır hayır ne söylüyorsun ya Lucy.Ama şunun şu öpülesi dudaklarına bak.Artık dayanamıyorum öpücem.Hadi Lucy öp.Çok yakınızzzz.Tam öpücekken kapı açıldı.Hemen Liamı ittim.Doktor gelmişdi.Liam bir küfür söyledi.
"Terbiyesiz!!"
"Benmiyim terbiyesiz beni öpmek isteyen sen degilmiydin?"
"Ah hayır asla!Neyse doktor burda konuşmayalım."
"Evet hanımefendi siz çok iyisiniz taburcu ola bilirsiniz."
"O zaman bize gidiyoruz"dedi Liam olan salak.
"Yoo hayır ben evime gidicem.Şimdi odamdan çıkın giyinicem"
Doktor odadan çıktı ama Liam çıkmadı.
"Sende çıksana!!"
"Neden?Belki ben seni giydirmek istiyorum."dedi ve bana daha çok yakınlaşmaya başladı.
Oha Çüş yok artık Uçtu bu çocuk yeminle.Hemen onu ittim.
"Sen ne diyorsun be çık odamdan!"sinirli söyledim ama Liamın beni giydirmesi mükemmel olurdu.Of kendine gel Lucy sen bu çocuktan nefret ediyosun.
"Tamam çıkıyorum ama biliyorumki sende çok istiyorsun seni giydirmemi."
Aman Allahım bu çocuk beni delirticek aklımı okudu resmen.
"Neeeeeee??Hemen çık dışarı hemen!!!"
Ohh şükür çıktı.
Hemen giyindim.Kapı çaldı "Gir"dedim.Liam içeri girdi.
"Hazırmısın?"
"Evet"dedim ama sütyenimin kopçası açıktı.
"Bi sorunmu var? Yardım ediyimmi?"
"Yo yo hiç sorun yok!Hallederim ben."dedim ama halledemiyordum.Birden arkamda bir nefes hissettim sonra sıcak bir el tişörtümden içeri girdi kalbim hızlı atmaya başlamışdı.Eli yukarı çıkıb kopcamı bağladı ama o elini tişörtümden çıkarmadı bir süre öyle kaldı sonra beni kendine bastırdı.Tenime deyen nefesi beni delirtiyordu.
"Seni istiyorum Lucy.Tenine dokunmağı istiyorum Lucy"fısıltıyla söylediği kalbimin daha hızlı atmasına neden oldu.
"Hem de çok"ağzımdan bir inleme kaçtı.Lanet olsun şimdi benim tahrik olduğumu sanacak.Hemen onun ellerinden kurtulub kapıya koştum.
"Ayy bizim eve gitmemiz lazım"
"He yani geliyosun benle bize"
"Yoo hayır yani beni evime götür hem ben tanımadığım birinin evine gitmem hele senin evinse!!"
"Öylemi?!"
"Öyle!!"
Ayy şimdide üzerime yürümeye başladı.
"Tamam sen bilirsin.O zaman zorla gelirsin."dediyi anda beni sırtına aldı.
"Bırak beni!!Hemen indir!!Bıraksana!!"ne kadar söylediysem bağırdıysam işe yaramadı kolunu yumruklamağa başladım oda işe yaramadı.Birden popomda bir acı hissettim.Olamaz popoma şaplak atmışdı.
"Susacakmısın yoksa bitane daha istermisin?!"
"Terbiyesiz herif"diye mırıldandım çünki popoma şaplak istemiyordum.
Hastaneden çıkmıştık,hemen arabasına bindirdi beni,yine kaçmaya çalışmıştım,ama işe yaramamışdı,çünki o benden hızlı binib arabaya kapılarį kilitlemişdi.UYUZ HERİF!
Yol boyunca hiç konuşmadım,kafam camda dışarıyı izliyordum.
"Geldik"sesiyle refleks olarak kafamı çevirib Liama baktığımda burub-buruna gelmiştik.Çünki oda bana bakıyormuş.Gözlerimi gözlerinden ayıramıyordum,kahverengi olmasına rağmen güzel gözleri vardı,hele o dudaklarını demiyorum,bir anlık gözlerim dudaklarına kaymıştı,bunu görmüş olmalıydıki sırıtıyordu.Ona baktığımda oda benim dudaklarıma bakıyordu ve birden dudaklarımda bir sıcaklık hissetmiştim.İnanmıyorum beni öptü.İçimde kelebekler uçuyordu yine kalbim çok hızlı atıyordu.Karşılık vermelimiydim yoksa yapmamalımıydım?Gelen cesaretle karşılık vermiştim,memnun olmuşki gülümsedi,ama napiyim çok güzel öpüşüyordu,elini tişörtümün eteklerine götürdüyünde bunun nereye gideceğini anlamışdım,kendimi geri çekib kafamı aşağı eğdim.
"Utanınca çok tatlı oluyorsun"demesi benim yüzümün daha kızarmasına neden oldu.
"İnebilirmiyiz?"dedim,çünki daha fazla yüzümün kızarmasına dayanamıyordum.
"Nasıl istersen."kapıların kilidini açtı hemen indim.Nasıl oldu bilmiyorum ama ilk öpücüğümü burda aldım,hemde Liamdan.
"Geliyormusun yoksa yine sırtımamı alayım?"
"Yok yok istemem!"
"Yürü o zaman."
Ben önde o arkada eve girdik,vaybe çok güzel evmiş,birden siyah bir köpek Liamın üstüne atladı,bende çığlığı bastım zaten.
"Sakin ol bu benim köpeğim."
"Ohh çok şükür çok korktum."
"Sen korktun ama o seni çok sevmiş galiba,seninle oyun oynamak istiyor."
"Ben ondan korkmadım sadece refleks oldu,bende onu çok sevdim.Her neyse!İsmi ne?"
"Tabi tabi.Monster."
"Ne var yaa?!Ayrıca güzel isimmiş.Tamam hadi gel oynuyalım."ben topu atıyordum o getiriyordu,sonunda yorulmuşdum çünki Monster beni çok yormuşdu ama kendisi hiç yorulmuşa benzemiyordu.Biz oynarken Liam yiyicek bişeyler hazırlamıştı demiyelimde,çünki cips ve kolaydı,buna hazırlamak denmez!Yemeden önce bütün odaları gezmiştim bi odadan başka o da Liamın odası.Oraya girmek istemiyordum,çünki orda neler yaşayacağımızı biliyordum,bütün odalar siyah renkteydi.Tabi yaa kendini Badboy sana çocuktan ele bu beklenirdi.
"Ne bekliyorsun odamın önünde girsene"
"Yok ben almıyim en iyisi ben gidiyim"tam gidicekken kolumdan tuttu.
"Hadi ama Lucy.Korkma seni yemem.Gir odama."
Çarem kalmamıştı girdim odasına.Oha odası bütün odalardan güzeldi.
"Nasıl?"
"Süper!"
"Beğendiğine sevindim."
Yatağı mükemmeldi.Bilmeden yatağına uzanmışdım,bir insanın hayal ettiyi her şey bu odada var.Yatak o kadar yumuşaktıki gözlerimi kapatıb hayaller kurdum.Ben hayaller kurarken yanımda bir harektlenme vardı,gözlerimi açıb baktığımda o mükemmel suratıyla beni izliyordu.O kadar mükemmeldiki insan bakmaya doyamıyordu,"mükemmelsin",bunu Liam söylememişdi,yaaa yüzündeki sırıtışa bakılırsa bunu ben söylemişdim,ben ne yaptım off,"sen dahada mükemmelsin",off şimdide o söylemişdi yine yüzüm kızarmıştı,bu arada Liam dahada yakınlaşmaya başlamışdı,yine öpücekti ama bu sefer yatak odasında olduğumuza göre bunu nereye gidiceğini yine anlamışdım.İstiyormuydum?Bilmiyorum!Ama yapmamalıydık Liamla olmazdı.Hemen kendime gelib yataktan kalktım
"Şey ben gitsem iyi olur"diyip odadan çıktım,koşa-koşa evdende çıktım.
"Nereye ya?Biraz daha kalsaydın"dediyini duysamda takmadım onu.Hemen yola çıkıb taksi beklemeye başladım,off Allahım bütün taksiler beni görüncemi doluyor off!!Taksi beklerken aklıma beni öptüyü geldi.Çok güzel öpüyordu,dudaklarının sıcaklığı beni cennete götürüyordu,sanki rüyadaymışım gibi.Hele bakışları "Seni istiyorum"der gibiydi.Ama ben onu istiyormuyum?Bilmiyorum!Napıcam ben yaa?!!
Ohh çok şükür boş taksi.Hemen taksiye binib evimi tarif ettim.Yolda giderken birden araba durdu.
"Noldu?"
"Kaza olmuş."
Hemen arabadan inib kazanın olduğu yere gittim.
Neeee? Olamaz!!!

Bende en güzel yerde böyle durdururum.Canlarım sizce kaza yapan kim?Yeni bölümde görüşmek üzere byyyyyy!!!!:)

Kötü aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin