09

22 4 1
                                    

09

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

09

louis son günlerde gergindi.

futbol, dersler, yeni gelen kızın 2 denemedir ona fark atıyor olması, yaklaşan sınav ve harry... hayır, gerçekten gergindi, gerçekten.

arka bahçenin bir köşesinde leo'yla beraber tüttürüyorlardı. son zamanlarda bu "çok gizli" yeri keşfetmişlerdi ve sigaralarını burada içiyorlardı. yaklaşık 10 kere yakalandıktan sonra...

"kaptanlık için james'in aday olmasına sinir oldum. döveceğim onu." dedi leo sinirle konuşurken. louis çok derin bir nefes çekti sigarasından. "sikeyim james'i." diye mırıldandı geri üflerken de. aynı anda çok fazla şey mi götürmeye çalışıyordu? düşündüğünde elinde hiçbir şey de yokmuş gibiydi.

"ben de onu diyorum louis, sikelim işte." leo louis'ye göre her zaman daha umursamazdı. futboldan ilerlemeyi düşünüyordu ve bunu yapacak kadar yetenekliydi. louis yeteneksiz değildi tabii, sadece o farklı alanlarda ilerlemeyi düşünüyordu. küçüklüğünden beri hayali bir beyin cerrahı olmaktı.

"leo, başım ağrıyor kanka." leo, louis'nin gerginliğini anlayıp susmaya karar verdi. biraz orada takıldılar. louis ikinci sigarasını yakacakken birden birisi elinden çakmağını aldı.

"selam fıstık, bir tane de bana verir misin?" derken çakmakla aynı anda louis'nin sigarasının ucunu tutuşturdu harry. louis şaşkındı, sigarası dudaklarında asılı kaldı. leo yarım sigarasını yere atıp ayağıyla ezdi ve louis'nin omuzuna elini koyup biraz sıktı. vedalaşma adına başını sallayıp ikisini yalnız bıraktı.

"fıstık sensin yalnız." dedi louis kafasını toplayıp.

"evet haklısın, sigara bağımlısı çakma bir serserinin fıstık olması biraz zor." louis kafasını aşağı eğdi ve kıkırdadı. "fıstık harry," diye mırıldandı. "sen buralara gelir miydin ya?" aynı anda paketinden bir dal harry'ye uzattı.

"gelmem tabii ama narkotik şube buralarda takılıyor diye uğramam gerekti." dedi ağaçlardan birisine arkasını yaslayarak. "ginger mevzusu can sıkıcı, biliyorum. kız da sanki nispet yapar gibi davranıyor ama... futbol, dersler, okuldaki başarı baskısı, ka-"

"harry, dediklerinin hepsinde haklısın ama şu an seninle sigara içerken beni üzen şeyleri konuşmak istemiyorum. çünkü üzgün değilim. üzgünken konuşalım diyeceğim ama senin yanında üzgün olmuyorum. yani fıstık,"

louis harry'den bir makas aldı.

"seninle dertleşmek biraz zor. düzenli içilen ağrı kesici gibisin. sorun var da fark ettirmiyorsun işte." harry hafif hafif yanaklarının pembeleştiğini hissetti. "daha iyi misin yani?" diye sordu. louis başını salladı sigarasının son dumanını üflerken.

"bu arada ben sigara içmem." diyerek louis'den aldığı sigarayı ona geri uzattı harry. louis anın şaşkınlığıyla fark etmese de çakmağını da cepleyen harry "derse geç kalma." dedikten sonra uzaklaştı küçük narkotik köşesinden.

louis:
fistik nerdesin

harry:
kütüphanedeyim
denemw çözüyorum je oldu

louis:
ateş lazım

harry:
ne

louis:
çakmağım sende değil mi

harry:
😐😐

louis:
çakmağım sende olmasa bile bugünki hareketinden sonra ateş almaya sana gelirdim fistigim

harry:
yürü git be ciğersiz










enemies 101, larry ☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin