Megvan

164 7 0
                                    

Bucky szemszöge

Steve vette észre, de szem elől tévesztette.

Mikor keresni kezdtük valahonnan lövéseket hallottunk. Akkor arra vettük az irányt.

Már az egész környéket átfutottuk, de semmi.

- Bejelentés érkezett, hogy az egyik metró aluljáróban lövéseket adtak le - szólt a fülesbe JARVIS.

- Arra vannak - mutatott Steve egy irányba.

Mindketten tudtuk, hogy nem véletlen lőnek a nyílt utcán. Egy hete jártunk ide. Most először látta meg Steve és azonnal ez van.

- Ugye tudod, hogy valószínűleg minket követve találták meg őt - mondtam neki, amikor az egyik sarkon álltunk.

- Tudom - szűrte a fogai között.

- Most merre?

- Ott a metró lejáró. Rendőrök vannak, tehát innen már elmentek.

- Ha nem mi találjuk meg először, ők fogják!

- Menjünk arra!

Újra futásnak eredtünk. Nem messze megint lőttek. Nem vártam meg Stevet, hanem azonnal arra indultam.

Egyre közelebb jöttek a hangok. Jó felé megyünk. Csak érjek oda időben. Miattunk találták meg.

Ha miattam hal meg...inkább gyorsabban futottam. Az átlag embernél mi ketten sokkal gyorsabbak voltunk.

- Ott! - mutatott Steve egy fekete ruhás pasira.

Bólintottam, mire ő arra ment én pedig a másik irányba.

Most nem hallottam lövést így fogalmam se volt melyik irányba menjek. Jobbra fordultam. A következő sarkon futott nekem.

- Bocsánat! - került volna azonnal ki, de megfogtam.

- Violet!

Felnézett rám.

- Te!?

Megint visszanézett, majd elcsapta a kezem és újra futni kezdett. Egy másik fekete ruhás pasi jött, aki nem vett engem észre, de én őt igen. Mikor mellém ért hatalmas gyomrost adtam neki a bal kezemmel. Ez sem kel már fel innen.

Elindultam Violet után.

Gyorsan utolértem, éppen a metró felé szaladt le. Ha eléri akkor megint nem találom meg.

Rengeteg ember volt itt, ő sem haladt gyorsan.

Láttam, hogy a bal karja be van valamivel kötve.

A lépcső után már kezdett fogyni közöttünk a távolság. Csak ne szállj fel!

Természetesen felszállt. Gyorsabban futottam és mielőtt az ajtó becsukódott felugrottam rá.

Nem láttam itt, pedig ő is erre szállt fel.

Előre nyomakodtam és átszálltam a következő kocsira. Két perc a következő megálló. Mennyi kocsi van ezen a szaron?

Az elejébe értem, de nem láttam. Visszafordultam. Valószínűleg elmentem mellette. Nagyon ügyes.

Megállt a metró, én is kiszálltam és a tömeget figyeltem. Meg is volt.

Miért van ennyi ember itt?

Egy pillanatra sem tévesztettem szem elől.

- Bucky, merre vagy? - kérdezte Steve.

- Pillanat - szóltam neki vissza.

Az én Katonám ( Bucky Barnes ff)Where stories live. Discover now