GEÇMİŞİN İZİ 1BÖLÜM: TAKIMA YENİ GELEN KIZ!!!

45 2 5
                                    

" Selin Yıldırım"

Sabah o herkes'in kabusu kafa şişren alarm sesi ile uyandım zar zor yatak'tan kalkmak istemesem'de kalkmaz zorunda'ydım. Yatak'tan kalktım banyo'ya gidip rutin işlemlerimi hallettim son olarak duş aldım ve banyo'dan çıktım mutfağa indim sabahları pek bir şey yemediğim için hafif atıştırdım ve telefonuma mesaj geldi tahmin ettiğim üzere patron'dan gelmiş'di telefonumu aldım ve mesaj' a bakmam'la sırıtmam bir oldu patron bana KARANLIK TAKIMI diye bir takım'dan haber geldiğini onalara katılmam istendiğini söyledi hemen kabuk ettim ve hazırlanmaya başladım, üstüme siyah bol bir kazak altıma'da siyah kot giydim üstüme siyah montumu aldım ayakkabılarımı giyip evden çıktım ve taksiye bindim arabam vardı ama patron dikkat etmeö gerektiğini söylediği için arabam'a binmedim. Takım kapatanı olduğu söylenilen adam bana konum atmıştı baktım ve şöfer'e söyledim adamın ismine baktığım'da " demek adın Çınar Efe Kurşun?"

" Çınar Efe Kurşun"

Sabah erken'den kalkıp orman'a gittim biraz orman'da yürüdük'ten sonra takımda bir kişi eksik olduğumuz için hızla kimi alabilirim diye düşündüm o sıra'da telefona baktığım için birden ana sayfam'a dövüş bilen silah kullana bilen bir kız çıktı hesap adına baktığım'da " adın Selin Yıldırım demek? Şimdiden takıma hoş geldin Selin Yıldırım" gülümsedim ve o kızın menejeri ile konuştum ardın'dan guruba katılmasını istedim aslında böyle ani kararlar vermem takım arkadaşlarıma danışırdım ama şuan o kadar zamanım olmadığı için böyle bir şey yaptım kızın kabul ettiği görünce sevindim kızın numarasını bulup konum attım. Ardın'dan eve gittim ve kapıyı çaldım kapıyı hazal açtı ve bana sıcak bir gülümseme ile " günaydın" dedi bende " günaydın" diyerek karşılık verdim ardın'dan " nereye gittin? Sabah göremedim seni" diye meraklı gözlerle bana baktı " orman'a biraz hava almaya çıktım" dedim " peki." diyerek mutfağa gitmeye başladı. Hazal mutfağa gittikten kısa bir süre sonra mert uykulu bir şekilde merdiven'den indi gözlerini ovuşturarak " günaydın" dedi. " sana pek gün aymamış galiba?" dedim alaycı tavrımla " gece geç yattım ondan'dır" diyerek kendini savun'du " diyeri kalktı mı?" mert soruma cevap vermek için ağzını araladığı an merdiven'den. Yeliz, Su ve Burak indi yeliz neşeli sesi ile "günaydın ev halkıı" diye bağırmasıyla mert bir anda irkildi gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırırken su yanıma geldi.

" günaydın" dedim. Su'da moreli bozuk gibi bir sesi ile " günaydın" dedi nolduğunu anlamamıştım su'ya dönerek " bir sıkıntın mı var?" diye merakla sordum o'da beni anlamış olucakki " bir şey yok kabus gördüm sadece" diye geçiştirdi görünür o'ki konuşmak istemiyor'du daha fazla zorlamak istemediğim için " peki" diyerek konuşmayı sonlandırdım kızlar bir süre sonra masaya çağırdılar ve kahvaltı ettik'ten bir süre sonra sesizliği bozdum " size bir şey söylemem gerek" hepsi meraklı gözlerle bana bakıyordu " takım'da bir eksiğimiz var biliyorsunuz ki" anlamadıkları gözlerin'den belli oluyor'du bir süre sonra burak araya girdi " yeni kişi mi alıcaz?" diyerek ortaya soru işareti bıraktı sorusunu bekletmeden cevapladım " hayır, almamıza gerek yok" dedim kesin olarak. Mert kafasını karaıştırarak " nasıl yani?" dedi. " almamıza gerek yok çünkü ben aldım" diyerek sanki orataya bomba koymuşum gibi hepsi'nin gözleri fal taşı gibi açıldı " bize danışma'dan mı aldın?" dedi su. " vaktimiz yok Tankut peşimiz'de hızlı bir kararla aldım" diyerek ortamın havasını yumuşatmaya çalıştım. Hazal derin bir nefes alıp verdi ve. " tamam olan olmuş. Bu yeni gelen kişi kız mı erkek mi?" dedi. " kız." diyerek cevap verdim ardın'dan mert beni soru sormaya başladı. " ne zaman gelicek?" diye başladı ilk sorusuyla " biraz'dan gelir" dedim ve ayağa kalktım " ben çalışma odasındayım kız gelirse çağrırsınız" dedim ve çalışma odasına gittim.

" Selin Yıldırım"

Konumun gösterdiği yere ulaştım karşıma büyük bir ev çıktı kaldığım evden daha büyük'tü taksi'nin parasını verdim ve evin dışını incelemeye başladım. Bu takıma girme amacım onların tüm sırlarını öğrenip sonun'da da bir iksir'i onlardan almam için'di özetle ajan olucaktım zaten ajan'dım ama bu zaman'a kadar bir ya da iki kişi'den fazla kimse ile yakınlık kurmadım şimdi ise tanımadığım bir sürü kişi ile tanışıcaktım. Bu düşünceleri bir kenara atıp kapıyı çaldım kapıyı çaldıktan kısa süre sonra biri açtı sıcak görünmek için gülümsedim " merhaba" diyerek elimi uzattım kapıyı benim boylarım'da sarı saçlı mavi gözlü bir kız açtı. Kız çok geçmeden elimi tuttu ve " merhaba" dedi " ben karanlık takımını arıyordum burası mı?" kız başını olumlu bir şekilde aşağı yukarı salladı " evet burası, geç" diyerek kapı'dan az kenara çekildi içeri girdim içerisi evim dışı kadar büyük' tü kız önden gidiyor'du ben'de arkasın'dan takip ettim " takım lideriniz nerde? " dedim kız'da" gelirler şimdi" diyerek cevapla'dı kaç tane takım lideri vardı ki? Biraz salon'da bekledikten sonra merdiven'den dört kişi indi. Ayağa kalktım " merhaba" dedim.

~GEÇMİŞİN İZİ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin