!GEÇMİŞİN İZİ! 2 BÖLÜMÜ!

7 1 0
                                    

" Selin Yıldırım"

Çınar'ın kolu kanıyor'du hem'de falza kanıyor'du napıcapımı bilmiyor'dum "çınar kolun kanıyor" diye bildim çınar ise sakin bir şekilde " bir şey olmaz alışkınım ben" dedi şaşırmamış'tım yara aldığı çok belliydi " ama kolunu sarmamız gerek" diye ısrar ettim.

" gerek yok. Şurdan çıkalım bir an önce o bana yeter. Şarjın var mı?" diye sordu telefonumu çıkartıp baktım vardı " var" çınar yanıma çömeldi ve telefonumu aldı şuan ona kızıcak değildim bir numara yazdı ve aradı " napıyorsun?" dediğim'de eli ile sus işareti yaptı.

" alo burak? Evet benim burak biz baksın yedik ormandayız selin ile buraya gelin" dedi yardım çağırmıştı konum attıktan sonra telefonu bana verdi ve ağacın arkasın'dan bir adama baktı adam " Çınaf Efe Kurşun! Ben'den kaçamazsın!" dedi kötü bir kahka atarak çınar'da oldukça kararlı bir şekilde " ben kimseden kaçmam! Vakti geldiğin'de sen ben'den kaçıcak delik arıycaksın TANKUT SARMAN!" Dedi demek nedense ad'da ses'te tanıdık gelmişti ama çıkartamadım.

" hiç boşuna uğraşma çınar çık şuraya alayım kelleni!" dedi alaycı bir tavırla çınar'da " oraya gelirsem burdan benim değil senin kellen çıkar tankut!" dedi çınar ses tonu o kadar sertti'ki tankut'un yerin'de olmayı istemezdim tankut adamlarına işaret verdiğini gördüm ve Çınar'ın kulağına sesizce." adamlarına işaret verdi napıcaz?" dedim çınar sağ sola baktı yukarı ve aşağı baktı ve bana döndü.

" ne oldu?" dedim anlamaz gözlerimle çınar sırıttı ve beni ayağa kaldırdı " bizimkiler geleseye kadar bunlar'a haddlerini bildirelim mi?" dedi gülümsedim ve." sorman hata" dedim.

" hadi o zaman" dedi ve " selin!" diyip yerdeki odunu ayağa ile kaldır'dı hemen elime aldım ve bir kaç adam bize saldırmaya başladı çınar bir adam'ın karnına tekme atarak onu sarstı daha sonra yumruklamaya başladı ardın'dan adamın silah'ını alıp onu vurdu ben'de adamın kafasına odun'u geçirdim ve geri sarstım daha sonra'da karnına ve sırtına odun'la vurdum en son odun'nun sivri yerinle bir daha vurdum.

Biraz daha adam'ı hırpaladık'tan sonra yanıma çınar geldi ceketini çıkar'dı ve hızlıca bana giydirdi " napıyorsun?" dememe kalmadan kapşonu örttü " sakın bu kapşonu açma tankut seni görmesin!" dedi kafamı onaylar şekil'de salladım ve bir adam daha geldi karnına tekme attım, ardın'da yumruk attım "bu şah" ve ayaklarının eklem yerine vurarak diz çöktürdüm odun'u alıp kafasına vurdum " bu'da mat!" dedim çınar bana baktı " satranç oynamıyoruz küçük! Dikkatli ol!" dedi çınar efe'den bir şoka daha uğradım bana KÜÇÜK dedi bu tarihi yazmam gerek bir yere.

Kaç tane adam devirdiğimi sayamadım ama artık yorulduğumu hissettim odun kırılmak üzerey'di bir adam'a hamle yaptım ama adam hızla odunu kırdı yumruk atıcağım sırada tokat attı geri sendelendim tekrar yumruk yapmak için hamle yaptığım'da bu sefer yumruğunu tuttu ve beni kendine doğru çekip sikah' kafama dayadı kapşonum hâlâ kapalıydı Tankut güldü ve çınar'a seslendi " senin ki yakalandı çınarr" kahka attı çınar adama son kez yumruk geçirip bana baktı beni tutan adam silah'ı iyice bastırdı çınar bana doğru gelemeye başladı " bırak onu! Bırak onu dedim!" diye sesini yükseltti adam beni'de çekerek geri doğru gidiyor'du.

O sırada tankut konuşmaya başladı " eyer teslim olursan belki bırakırım" dedi gıcık sesiyle çınar bir tankut'a bir bana baktı " çınar sakın! Sakın bunlara teslim olma!" dedim bağırarak çınar'ın kolu hâlâ kanıyor'du ama urmrun'da değildi çınar gözlerime baktı ve sinirle tankut'a döndü dönüşü o kadar sertti'ki her an her şey yapa bilirdi bayağa bağırarak " SENİN DERDİN BENİMLE! BU KIZLA DEĞİŞ RAHAT BIRAK ONU BENİ AL!!"dedi o kadar bağırmış'tı ki boğaz' ı acıdığına adım kadar emin'dim tankut sırıtarak baktı " iyi öyle olsun alın şunu bırakın kızı!" diyerek çınar'ın yanına geldi ve yine sırıttı anladığım üzerine adam'da sırıtma hastalığı var'dı çınar'a yaklaştı ve " neden bu kıza bu kadar değer veriyorsun? Sevgilin mi?" dedi şok olmuştum yutkun'dum "hayır arkadaşım!" dedi çınar kararlı bir ses tonu ile adam beni daha bırakmamıştı "çınar yapma!" dedim yalvarır bir şekilde " bunlara teslim olma!" dedim çınar bana baktı " ben hiç bir kadın'nın ölmesine izin vermem!" dedi.

~GEÇMİŞİN İZİ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin