. BÖLÜM
Korkudan ne yapacağımı bilmiyordum. Ben ne yapmıştım görevde olan bir askere yazmıştım ve görevde olan bir askere yazmak bir suçtur ve ben bu suçu işlemiştim.
Karşımda yatan hastam baktım. Yarım saat sonra uyandırıp ilacını içmesi gerekiyordu. Oturduğum refakatçi koltuğuna biraz daha yaylandım. Kendimi tekrar düşüncelere daldırdım.
Bir can sıkıntısı yüzünden görevde olan bir askere yazmıştım. Of ben gerçekten bir salaktım! Seni neyine Evin senin neyine! Bir mumara salamk ya!.
Bu korku içimi sarmıştı...
Tıpkı yılar önce sardığı gibi...
Yılar sonra tekrar sardı bedenimi bu korku...
Ama bu sefer ruhum ile bedenimi değil...
Zihnimi sarmıştı bu korku...
Titrek bir nefes aldım o sırada odanın içinde yankılanan alarım sesi ile koltuktan kalktım. İlaç zaman gelmişti.
Masanın üzerinde olan hapı alıp sürahiden su doldurdum. Yatağın kenarına gelip uyuyan hasta seslendim."İbrahim bey, İbrahim bey" ismini bir kaç defa daha tekrar etikten sonra gözlerini yavaşça araladı.
Gözleri önce beyaz tavana sonra ise beni buldu. kısılmış ve çatalı çıkan sesi ile zar zor konuştu.
"Bir sorunmu var?" Bu sorusunun ardından hafifçe tebessümle ettim.
"Hayır yok sadece ilacınızı icmenizi söyliyecektim. Sonra tekrar uyursunuz" başı ile beni onayladığı da sırtında destek vererek kaldırdım ve ilacını içirdim.
Tekrar yatağa yatığın da su bardağını masaya koydum ve esnedim. Gerçekten ama gerçekten uykum vardı. Telefonu elime aldığımda saat 05:27 geçiyordu üç dakika sonra ben uyumaya gidicektim o sırada benim yerime nöbet tutmaya devam edecek bir doktor gelicekti.
Eşyalarımı topladım ve kapıya yöneldim, kapıyı açıp ordan çıktım başımı sola çevirdiğim de koridorda gelen nöbetçi doktoru gördüğümde yanına gittim.
"Ben çıkıyorum sana iyi nöbeteler." Diyip hızla yanımdan ayrıldım.
Asansörün olduğu koridora gidip asansörün önünde durup beklemeye başladım. Asansör benim olduğum kata geldiğinde asansöre binip aşağı katı tuşladım.
Asansör otopark oldu kata durdu. Asansörden inip arabamın yanına gittim.
Arabaya binip kapıyı kapattım ardından çalıştırıp eve sürdüm.
__________
Biraz yolun ardından eve varmıştım. İlk işim duş almak olmuştu, sonra ise yatmak.
Yatağın içinde bir o yana bir bu yana dönüp duruyordum. En sonunda yatmaya karar verdim ve gözlerimi kapattım kendimi uykunun derin kolarına bıraktım.
Uykunun koları beni sım sıkı sararken düşüncelerimi bırakıp uyudum...
__________
Başıma giren ağrı ile gözümü açtım. Basım çatlıyordu. Sıcak yatağdan kalktım ve mutfağa gittim.
Dolabın üzerinde olan ağrı kesiciyi alıp su ile içtim. Buzdolabında kahvaltılık malzemeleri çıkartıp masaya dizdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASKER BEY
Teen FictionHastanede nöbete olan Evin can sıkıntısından bir numara salayıp yazar ama aslında bir askere yazar... siz: selam! siz: biliyorum çok sade bir giriş oldu ama... siz: idare eder siz: nasılsınız? siz: umarım yaşlı göbekli birine yazmıyorum. siz: değilm...