1920 prosinec
Právě jsem šel domů. Neměl jsem ještě práci která by mi dala velký balík peněz, ale aspoň něco jsem měl. Byl jsem sám... přítelkyni jsem neměl, máma umřela když jsem byl ještě malý, ale aspoň mi to tak otec řekl. Otec byl alkoholik, doma často nebyl. Jak mi konečně bylo 18, tak jsem vypadnul z domu.
Jak otec umřel tak jsem zjistil, že dlužil velký balík peněz jednomu mafiánovi. Jmenoval se Don Morello, dlužil mu dost peněz, ale tenhle měsíc jsem neměl dost na zaplacení. Dnes byl den kdy jsem měl zaplatit, ale měl jsem o 200$ méně než jsem měl dát. Dnes večer jsem se setkal s Morellovíma lidmi v jedné tmavé uličce, často tam nikdo není. Měl jsem velký stres.
"Dneska je čas zaplatit, tak naval 500$!"
Bál jsem se protože jsem měl jen 300$. Dnešní práce stojí za hovno.
"Dnes... zaplatím jen 300$ víc nemám... ale slibuju že příště zaplatím víc!"
Byl jsem nervózní. Pak jsem jednoho viděl že chce vytáhnout zbraň
"Už minulý měsíc si řekl že zaplatíš víc, promiň kamo ale Morellovi už došla trpělivost."Už nabíjel zbraň, ale najednou ze zády jsem slyšel výstřely, jeden chlap zabil Morellovi chlapy. Proč by my pomohl? Zabije i mě? Co se to kurva děje? Ale věděl jsem že dnes to bude dost dlouhá noc.... Jak jsem se otočil tak tam byl jeden chlap od Salieriho rodiny. Myslel jsem si že mě zabije, ale chtěl něco co jsem nečekal.
"Dnes ti Salieri zachránil prdel." Jen jsem tam stál a byl v šoku
"Tak pojď! Salieri nebude čekat!" Myslel jsem si že dnes možná umřu.
ČTEŠ
Sam Trapani: Krev, peníze a láska
FantasySam Trapani se dostane do Salieriho rodiny v roku 1920, byl to obyčejný člověk jak každý jíný. Měl všechno co chtěl, ale i to...co nechtěl..