1921 DUBEN
Dny rychle obíhali, a já jsem byl v baru. Byl jsem doma sám tak proč ne. Právě jak jsem pil Gin, tak do baru přišla Charlotte. Byl jsem za to rád že přišla. Uviděla mně a sedla si vedle mně. " Ciao Same, jak se máš?" "Ach, ujde to, Paulie dnes neměl, tak jsem tady byl sám."
"No ale teď tu máš mně." Usmála se na mně. Bylo fajn jí zase vidět. Objednal jsem jí Drink a znovu jsme si povídali. "Dnes vypadáš že máš dobrou náladu Same, o co jde?" "Nic jen tě rád vidím." Byl jsem upřímný, usmál jsem se na ní. Ona se na mně usmala, miluji když se usmívá.. "I já tě ráda vidím, Same." Pak jsme byli potichu.. "Same, jsi fakt fajn a ráda s tebou trávím čas.." "To já taky." Odpověděl jsem z úsměvem.
"Nechceš.. že by jsme dnes lípou večer..uh.. na procházku? J-jenom jestli chceš." Nervózně jsem se zasmál.. pane bože.. hoval jsem se jak idiot.. Ona se na mně usmála. "Jasně Same, budu ráda." "Tak večer.. v osm?" "Jasně."
V osm jsem čekal před jejím bytem. Chvíli to trvalo, tak jsem si zapálil cigaretu. Asi za deset minut vyšla ven, odhodil jsem cigaretu a šel k ní. "Ahoj Same." "Ciao Charlotte, tak.. jdeme?" Podal jsem jí ruku.. cítil jsem se docela trapně. "Jasně že můžeme." Jak mi chytila ruku tak jsem cítil že mi asi vybuchne srdce.
Chvíli jsme se na sebe koukali a pak jsme šli procházet po městě, pod noční oblohou. Hodně lidí tam nebylo když byl večer. "To město je tak krásné když je večer.." řekla a podívala se na oblohu. "To ano." Šli jsme okolo stánku z květinami a vzal růže. Zaplatil jsem je a podal je Charlotte. "Růže pro dámu." Usmál jsem se. Ona si vzala růže a zachichotala se.
"Oh Same, děkuji." "To nestojí za řeč.. jen mi připomínali tebe." Zasmála se a opět mi chytila ruku. "Same mám tě ráda." "Já tebe taky." Byl jsem tak rád že jsem s ní mohl trávit čas. Asi o hodinu jsme se vrátili k její budově. Zastavila mně a chytila mi ruce do jejích.. podívala se mi do očí. Její oči byli tak nádherné. "Same.. jsem tak ráda že tě mám.."
"Já taky Charlotte. Možná.. jestli chceš tak.. to můžeme skusit?" Nervózně jsem se zasmál, byl jsem v stresu. Zasmála se. "I já tě miluji Same." Pak mi dala pusu... bylo to jako kdyby se čas zastavil.. pak šla domů.. já tam v šoku stál, nechápal co se to kurva stalo. Šel jsem domů a přemýšlel.. že jak je možné že by někdo jako ona chtěla někoho jako já...
Doma jsem si lehl na postel. Byl jsem unavený. Ale byl jsem rád že jí mám.. zapsal jsem při přemýšlení na ní..
ČTEŠ
Sam Trapani: Krev, peníze a láska
FantasySam Trapani se dostane do Salieriho rodiny v roku 1920, byl to obyčejný člověk jak každý jíný. Měl všechno co chtěl, ale i to...co nechtěl..