1921 únor
Sedel jsem stolu a pil kávu, "dnes není práce." Řekl jsem a vzdechl jsem si. "Hej Same! Pojď, Salieri něco má pro tebe na práci." Postavil jsem se a šel do Salieriho kanceláře kde čekal Don Salieri, Frank a někdo nový. Sedl jsem si a čekal co se bude dít.
"Same, tohle je Paulie Lombardo. Je tu nový a potřebuji abys dal na něj pozor při jeho první práci, Pauliemu jsem už řekl co a jak. Představ mu Ralpha a ostatní." Ten nový vypadá být v pohodě snad to nebude debil, jak Ralph. "Dobře šéfe." Já a Paulie jsme vyšli z Salieriho kanceláře, na chvílí jsem ho zastavil aby mi řekl co za práci musíme udělat. "Takže Paulie že?" "Ano, Don Salieri řekl že musíme ukrást jedno z nejlepších Morellovích aut."
"Tak jdeme za Vincenzem, dá nám nějaké pistole kdyby se něco přihodilo." Šli jsme za vincenzem, dal nám nějaké pistole a šli jsme za ralphem pro auto. "Hele tady Ralph, je trocha takový debil ale z autama to umí." Zasmáli jsme se. "Jo, dobře." Šli jsme za Ralphem do garáže, Ralph právě opravoval auto.
"A-a-ahoj Same." "Čau ralphe, tohle je Paulie, Je tu nový." "Potřebujete auťák?" "Jo tak co pro nás máš?" "M-mám tady t-takovou klasiku, n-ení to ž-žádný zázrak a-ale po městě p-p-pojede." "Jo, to půjde. Dík Ralphe, paulie řídíš." "Jasně." Jak jsme tam šli tak jsme si povídali. Přišli jsme k Morellova parkovišti, já čekal venku. Jak paulie vzal to auto tak jsem našedlé do auta a řídil do Salieriho baru, paulie řídil to ukradené auto.
Jak jsme přišli do Salieriho baru, Tak jsme auta dali do garáže. Ralph si obhlédl nové auto. "T-t-to je ale novinka." "Jo, Pán Salieri bude rád." Řekl jsem a zasmál jsem se. Přišli jsme do Salieriho kanceléře, sedli jsme si a čekali co bude dál. "To auto co jsi vzal Paulie, je docela dost dobrý. Vítej do rodiny Paulie." Paulie se pousmál. "Děkuji Pane."
Paulie se dostal do Salieriho rodiny, a konečně tam byl někdo s kým si můžu popovídat.
ČTEŠ
Sam Trapani: Krev, peníze a láska
FantasySam Trapani se dostane do Salieriho rodiny v roku 1920, byl to obyčejný člověk jak každý jíný. Měl všechno co chtěl, ale i to...co nechtěl..