Asırı iğrenccc bi gündü çok kötü bi tarih quizinden çıkmam yetmemiş gibi mal edebiyatçı herkesin ortasında 'tiyatroya kalmıyorum' diye bana bağırmıştı.
(mal karı)
Ondan önceki hafta çarşamba günü okuldan sonra bir saat tiyatro klübü icin kalmıstım ve hic bi bok yapmamıstım.Bu sebeple kalmak istememiştim ama edebiyatçı saolsun hem ailemi aramıştı hem de müdüre elifnaz klube kalmıyo diye bilgilendirme göndermişti.
Yani onun dışında her sıradan okul çıkışı gibi servisime bindim.Yolda dün arkadaşım yarenle olan konuşmam aklıma gelmişti.
Yaren benim istanbuldan kankimdi tabii artık istanbula gidemediğim için aramız eskisi gibi değildi ama yinede ara sıra konuşuyorduk.
C2 diye mal bi uygulama vardı ilk basta bunu kuzenlerimle dayı dolandırmak için indirmiştik sonrasında bir gelenek haline geldi,her kuzenlerimle buluştuğumda c2 indirip insanları kandırıyorduk.
Hatta bir keresinde Profil fotoğrafına Jennie koyup milleti kırgız türküyüm diye kandırmıştım.
Çok fazla inanan olmuştu..
Uzun lafın kısası bu c2 bir süredir telefonumdaydı,gerçekten iğrenç ve sapık insanlarla doluydu.Arada can sıkıntısından insanlarla konuşuyordum ama onun dışında uygulamaya girmiyordum bile.
Bir arkadaşım ise sürekli ona ne kadar mutsuz ve ne kadar sıkıldığımı söylememden bıkmış olacak ki bana "c2den karılara yazsana" demişti.
Ben ise utangaç olduğum için bunu yapmayacağımı söylemiştim.Evet saçma gelebilir ama internet üzerinden insanlara yazmaya utanıyordum.Anonim olmama rağmen.
Yazarsam kendimi rezil edeceğim korkusu vardı içinde.Hep birinin bana yazmasını bekliyordum.Birkaç amca dışında kimse yazmıyordu zaten.O kadar wlw ve gxg hastagi koymuştum oysa ki
İşte o an serviste bana dank etti,ben kimseye yazmadığım sürece bu ezik hayatıma sıkıcı bir şekilde devam edicektim.Ama asıl sorum şuydu kime yazacaktım?
Ya uygulamada karı kız var evet ama hepsi ayrı değişik;yaşlı ablalar,kız taklidi yapan erkekler,korkunç kaba maskülenler,role play hesapları(petrol jungkook).
Ayrıca sanaldan iliski yapmak istemiyordum geçmiş tramvalarımdan dolayı.
Aklımdaki tüm düşünceleri unuttum ve hastagdeki hesaplara bakmaya devam ettim.
Hyera666
profil fotosunda eskiden okudugum bi yurideki favori karakterim olduğunu görünce yazmak istedim.Çok ani bir kararla kıza yazdım.
Sadece selam yazmama ragmen hem aşırı utanmıştım hem de aşırı gerilmiştim.
28 dakika sonra bana yazdı.
"Selamm"
tamam burdan sonra konuşmayı unutmuştum.Nasıl iletişime geçiceğimide unuttum ondan en klasik soruları sormaya başladım.
Nasılsın
Adın ne
NerelisinPhabababab bide kendi adımı bilerek naz demiştim,naz ismini günlük hayatta hiç kullanmıyorum bana o an vahiy indi herhalde ondan naz yazmıştım.
İşte o an ismini öğrendim.
esmaya ona yazma sebebimin profil fotoğrafındaki hyera olduğunu söyledim ve bana söylediği şey
"Sence yuna ve hyera sevişseydi hangisi üstte olurdu"
ezik insanlar ilk başta bu tarz bir sorunun yeni tanıştığınız birine sormanın doğru olmadığını düşünebilir.
Ama yanılıyorlar çünkü esma bana bu soruyu sorduğunda nedensizce gülmüştüm,o an komik gelmişti.
-Yuna
-Bence Hyera
-Switch olabilirler
-o ne demek be
Konusurken google açtıran kız olmamak için switch kelimesini ona açıkladığımı hatırlıyorum.Kötü açıklamış olmalıyım ki iki hafta sonra aynı soruyu bana tekrar sormuştu.
Özetle o gün karımla tanışmıştım,kötü başlayan günümü güzelleştirmişti.Ayrıca konuşurken her ne kadar utansamda çok eğlenmiştim.
Hatta bana bir tane yuri önermişti aşırı tatlı ve komikti gece 1 e kadar o kitabı okuduğumu hatırlıyorum.Sırf onunla o kitabı konuşabilmek için saatlerce okumuştum.
Sonradan öğrenmiştim ki esma benimle tanıştığı gün annesi ve abisiyle kavga etmiş,fakat benimle konuşurken morali düzelmiş.Bunu bana bir süre sonra söyledi ve söylediğinde aşırı mutlu olmuştum çünkü bende birtakım olaylardan dolayı mutsuzken onunla yazıştıktan sonra sebepsizce sırıtıyordum.
Ben o gün gaza gelip yazdığım kızla sevgili olacağımı hayal bile edemezdim.O gün bu kadar fazla seveceğim bir kızla tanışacağımı hayal bile edemezdim.
Sanaldan birine aşık olabileceğimi hayal bile edemezdim.Ama oldu.
İyi ki 28 şubat günü esmaya yazmışım.Hayatımda hiç düşünmediğim ilkleri bana yaşattığı için onu çok seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sevgilimi cok seviyorum
Romancecanim sevgilime olan askimi kelimelerle ifade edemesem bile (turkcem yetmiyo) ona olan askimi yazdm🙈🙈