karıma asıgım

5 0 0
                                    

Hayatımı güzellestiren bir sevgilim var,her sabah mutlu uyanamamı saglayan bir sevgilim var surekli gulumsememi saglayan bir sevgilim var.

Canım dereninle tanısalı 2 ay oldu (olcak)

Umarım ona olan sevgimi hissettirebiliyorumdur cunku cok seviyorum.Aslında ona hediye gondericektim ama hanfendi istemedi😖(bu baska bolumun konusu) bu galiba son bolum olucak.

Bu kitap hep bu uygulamada kalsın istiyorum ki daha sonra ekleme yapabilrm,acemi bir sekilde yazıyorum ama zaten bu kitabı yazma amacım dereni ne kadar sevdiğimi kelimelere dokmek istediğim icin,onun hayatımda ne kadar onemli biri oldugunu gostermek icindi.

gecen hafta deren bana bir video attı bu sefer videoda onun guzel yüzünü tamamen görebiliyordum ve gercekten cok hosuma gitti.Yani sevgilimin asırı güzel bi kız oldugunun farkındayım ama bu kadar guzel olması bana fazla.Özellikle ileri düzey kıskanç olan biri oldugumu göz önünde bulundurursak.

Baska insanlarında dereni benim buldugum gibi güzel bulması beni sinirlendiriyo.Aslında bu kitaba daha birsürü anılarımız sıgardı mesela sabahlara kadar konusmamız birlikte brawl stars oynamamız birbirimize sacma sorular sormamız gibi anıları sığdırabilrdim.

Bazı seylerde bize kalsın istedim aslında ama gelecekte eklerim belki bilmiyorum.

Simdi bu son bölüm icin uzun bir yazı yazıcam

Derenim seni ne kadar sevdiğimi ne kelimelerle ne de sözlerle açıklayamıyacagım kadar çok seviyorum.Seninle geçirdiğim her an her saniye içimde tarif edemediğim bir mutluluk yaratıyo.Bana gösterdiğin sevgin hayatımı dahada guzellestiriyo ve sana olan sevgimin her gün dahada güçlendiğini ve arttığına emin olabilirsin.

Sen benim her şeyimsin (dikkat ettiysen ayrı yazfım)
seni istediğim zaman opememek sarılamamak o kadar koyuyo ki bazen keske hic mesafe olmasaydı diyorum.Hani derler ya insanın en guvende hissettiği yer evidir benim evim sensin.Askim derenim seninle gecirdiğim zamanın değeri benim icin paha bicilmez bu zamanı seninle gecirdiğim icin zaten bu kadar özel.yavas yavas turkcemi yitiryorum kurtce yazmaya baslicam.

Seni gerçekten çok seviyorum ve bu sevgiyi sana göstermeye devam edicem,emin ol daha fazlasını bile hakediyorsun ozellikle iltifat konusunda.En guzel iltifatları hakediyosun canim sevgilim🙈

Deren sen benim hayatımın en güzel parçasısın ve seninle yasadığım her sey için çok minnettarım iyi ki seninle tanışmışım iyi ki senin sevgilinim.

Umarım daha birlikte birsürü ay geciririz.

2 ayımız kutlu olsun💞💞

2 ayımız kutlu olsun💞💞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

sevgilimi cok seviyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin