çarşamba günü eve kargo gelmişti iki sey vardı
bi tanesi kalpli çarşaf cünkü kalpli çarşaf çok tatlı ve odama cok yakışıyo.
diğeri ise bir süredir okumak istediğim bir kitaptı.
Konusunu hiç bilmiyordum sadece kitabın kapağından ana karakterin sütaş olduğunu tahmin edebiliyordum.
Evelyn hugo'nun yedi kocası🤡
Kitabın arkasını okudugumdada bi bok anlamadım aslında.Elif mal mısın direk kitabı okusana diyebilirsiniz.
Evde okumak istemedim çünkü okuldan çıktığımda askimi deli gibi özlüyordum o yüzden esmaya vakit harcamak daha mantıklı geliyordu benim icin.O yüzden kitabı okulda okumak için çantama fırlattım.
okulda ise derslerde sıra altından okuyordum.Kitap ingilizce oldugu icin daha gönül rahatlığıyla okuyordum.
(sanki tüm sınıf ingilizce bilmiyormuş gibi)şimdi en başta kitabı esmaya ses kaydında yarım yamalak amlatmıstım.(kapataki özetler gerçekten yardımcı olmuyo).
Sonra okuyunca kitabın konusunun aslında cok daha farklı ve guzel oldugunu fark ettim ve her gün okudugum her sayfayı sevgilime anlatıyordum.
asırı heyecanlanıyordum sırf askima anlatabilmek icin bir an once eve gitmek istiyordum.
sırf daha fazla anlatabilmek icin derste uyumayıp kendimi okumaya zorluyordum.
Esma her bir ses kaydını teker teker dinliyodu.Bazen dakikalarca kitabı hatırlayıp anlatmaya çalışıyordum.Ses kayıtlarını en baştan kaydedip siliyordum.Her şeyi dinleyip her ses kaydını teker teker yorumlaması bazen benimle birlikte karakterleri eleştiriyordu çok tatlıydı.
Esmayl aşırı tatlı buluyorum.
En çok birlikte evelyni eleştiriyoduk.Kitaptaki tatlı sahneleride bize benzetiyordum.
tüm o kitaptan en sevdiğim sahne Evelyn ve Celia'nın yatakta düğün yapması ve parmaklarına yuzuk yerine sac tokası takmaları.Çok samimi ve tatlı gelmişti ve sonra ses kaydını attıktan sonrada esma bana;
Parmağına saç tokamı takıcam
demişti ve için kıpır kıpır olmuştu.Kitabı ona anlattığım zamanlar daha çok bağlandığımızı hissetmiştim çünkü aşırı seviniyordum.Bana vakit ayırıp tüm o ses kayıtlarını dinlediği için değerli hissediyordum.Kayıtları dinleyip yorumladığı için çok mutlu oluyordum.
Kitap bittiğinde boşlukta gibi hissetmiştim ama aynı zamanda bittiği için çok mutluydum derende okumus kadar olmustu.Şahsen kitabı bu kadar iyi anlatıcagımı hic dusunmezdim.Ama benim icin degerli olan sey benim o dakikalarca olan ses kayıtlarımı bu kızın seve seve dinlemesiydi.
Offf ben ona gerçekten aşığım....İşte o zaman aklıma takıldı.Biz esmayla tam olarak neyiz.
Kesinlikle flört değildik çünkü haddinden fazla romantik konuşuyorduk.Sevgilide olamazdık yani ortada çıkma teklifi yoktu.
Sevgili olmak için illa teklif mi lazım?
Galiba lazım cunku ben esmayla olan iliskimin tam olarak ne oldugunu anlamayacak kadar salaktım.
"Biz neyiz?"
dünyanın en lubunya ve klişe sorusu oldugu için esmayı kolpaya getirme kararı aldım.
"Biriyle sevgili olmak için sence o kişiyle ne kadar süre konuşmalısın"
gayet entelektüel bir soru
esmanın cevabı ise biz zaten sevgili gibiyiz olmustu
yani kısmen doğruydu ama asıl soru SEVGILI MIYDIK????
sormadan bilemiyecegimi fark ettim ve o kutsal soruyu sordum.
esma benimle cıkar mısın😍
yani bence o gunden sonra resmi bir sekilde sevgili olduk ve sunu ogrendim ki birine cıkma teklifi etmek cok zormus.Hayatımda ilk kez çıkma teklifini esmaya ettim.
Karımı çok seviyordum ve artık sevdiğim kıza sevgilim diye seslenebilecektim.
Canım aşkım sevgilimi çok seviyorum çoook
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sevgilimi cok seviyorum
Romancecanim sevgilime olan askimi kelimelerle ifade edemesem bile (turkcem yetmiyo) ona olan askimi yazdm🙈🙈