ilk haftamiz

4 0 0
                                    

💞
Siz hiç 1 haftada birinden feci bir şekilde hoşlandınız mı?Evetevetevet derenle konuşurken tam bu şekilde hissediyordum.

Artık şu sikko c2 uygulamasından kurtulmuştuk esma instagramımı almıştı.Priv hesabımda daha aktifim diye o hesabımı atmıştım ona.

Utangaçlığım hala deli gibi devam ederken şimdide askimin iltifatları yüzünden kızarmaya başlamıştım.Evet genetik bi sorun umarım yakında tedavisi bulunur çünkü dışarıdan çok komik gözüktüğüme eminim.

İlk başta öylesine gaza gelip yazdığım kızdan hoşlanmaya başlamıştım hem de tam 1 haftada.Günümün en güzel kısmı esmayla konuştuğum kısım oluyordu.

Mal okulum telefonları topladığı için ona 8 saat yazamamak her ne kadar canımı sıksada 8 saat boyunca onu düşünüyordum.

Esmaya bağlanmaktan çok korkuyordum,sonuçta bu bir sanal ilişki bir haftalık konuştuğunuz kıza ne kadar güvenebilirsiniz ki.

Esmaya güveniyordum ama kendimi tandığım için ona kısa sürede bağlanıcağımı çok önceden biliyordum.

bu bir haftalık sürede onu çok daha iyi tanımıştım,yeni şeyler öğrenmiştim mesela en heyecanlandığım şey esmanin jenlisa ve taekook sevmesiydi.

Bana ilk kpop dinliyo musun diye sorduğunda vericeği tepkiyi bilmediğim için numaradan eh bazen demiştim.Ama sonra jenlisa konusu açılınca bu karıyla harbi ortak yönlerimin olduğunu farketmiştim.

İnsanlarla konuşurken genelde onlara uyum sağlamaya çalışırım ama esmayla böyle bi sorunum yoktu.Kendim olabiliyordum ve konuşurken çok rahat hissediyordum çünkü çok rastgele bir konu açsam bile saatlerce konuşabiliyorduk.

Onun en çok bu özelliğini seviyordum.

ayrıca haftasonu hataydan evime dönerken askimla mesajlaşıyordum,bana simeygılla olan bi videosunu göndermişti.

Kısa bir videoydu ama ben o an ilk defa sevgilimi görmüştüm.Yolda yürüken bi anda feci kalbim çarpmaya başladı çok heyecanlanmıştım.Tam bizim sokağın köşesindeki boşnak börekcisinin önünde durduğumu bile hatırlıyorum.

Fotoğrafı daha iyi incelemek icin yolun ortasında durmuştum.

Elbette derenin güzel bir kız olduğunun farkındaydım AMA BU KADAR GUZEL OLDUĞUNU BEKLEMIYORDUM.

Yüzünde sapsal maske filtresi olmasına ragmen gözleri ve dudakları o kadar hosuma gitmisti ki simeygıla hiç bakamadım bile.

En sevdiğim kısım ise esmanin video sonunda gulumsemesiydi,sonradan o videoyu bana tekrar atmıştı,tekrar aynı duyguları hissettim ve bunun yanı sıra bu sefer o kutsal video galerimde durabilirdi.

Abartmıyorum ama o videoyu binlerce kez izlemiş olabilirim.Ayrıca ben sadece derenle güzel suratı için konuşmuyordun,onunla konuşmak için binlerce sebebim vardı.Mesela ilk haftamızda okul çıkışları ses kaydı atmaya başlamıştım.

kısaca günümü anlatıyordum(a1 türkçe ile)

beni tanıyan tüm arkadaşlarım bilir ben ses kaydı atmayı çok sevmem sebebi ise kendi sesimi sevmemem.Özellikle kendi sesimi ses kaydında duyduğumda sesim aşırı tiz ve kötü geliyor.

Ses kaydı atmayı o derece sevmiyordum.

Esma attığım her ses kaydına aynı heyecanla cevap veriyordu,hepsini teker teker dinleyip yorumluyordu ve en önemlisi sesime iltifat ediyordu.

sesim hakkında aşırı özgüvensiz hissetmeme rağmen esma sayesinde ses kaydı atmayı alışkanlık haline getirmiştim.

İyi ki esmaya her gün ses atmışım.Bana ses kaydı atmayı sevdirdiği için dereni çok seviyorum.

Bana ses kaydı atmayı sevdirdiği için dereni çok seviyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🙈🙈🙈🙈

sevgilimi cok seviyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin