"E öyle yani Soobincim ondan sonrada zaten 12. Sınıf olduk öyle böyle derken." Evet, Kai tam 2 saattir Soobin'e hayatını anlatıyordu. Biz ise uyumamak için üstün bir çaba gösteriyorduk.. Taehyun sandalyesine yaslanmış ellerini bağlamış arada gözleri kapanıp açılıyordu. Bende masaya elimi koymuş kapanan gözlerimi açık tutmaya çalışıyordum. Yeonjun ise uyumamak için son çare yüzüne su çırpmak için lavaboya gitti.
Zavallı Soobinde Kaiyi kırmamak için ağzını açmadan esniyordu, Kai sonunda sustuğuna Soobin umutsuzca sordu "Bitti mi?"
Kafasını olumlu anlamda sallayan Kai ile Soobin'in rahat bir nefes vermesi bir oldu.Bende kafamı kaldırıp Taehyun'u dürterek dik durmasını sağlayıp "Uyanabilirsin Kai bitirdi" dedim.
"Tanrıya şükür" diyerek doğruldu ve kollarını esnetmeye başladı, ben onun bu hareketine gülerken Yeonjun lavabodan gelmiş ve
"Kai, bittiyse gidelim mi artık vallahi uykum geldi ya" demişti.Kaide kafasını salladıktan sonra hesapları ödeyip kafeden çıktık, kagenin önünde durdum ve Taehyun'a dönüp "Ne tarafa gidiyorsunuz? Biz benim evime gidiyoruz isterseniz gelebilirsiniz sizde" dediğimde Yeonjun ve Kai öksürmeye başlamışlardı. Soobin ve Taehyun ne olduğunu anlayamamışlardı. Fakat ben çok iyi biliyordum, evime Kai ve Yeonjun dışında kimseyi almazdım. Bundan dolayı Taehyun ve Soobin'i çağırmama şaşırmışlardı. Söylediğim şeyin farkına varıp başımı kaşımaya başladım.
Yeonjun'un öksürüğü birince beni kenara çekiştirip biraz uzaklaştırdı ve konuşmaya başladı "Gyu, emin misin?"
"Yeonjun ben bilmiyorum, neden gerçekten bilmiyorum ama... Taehyun, ona karşı anlamadığım bir güven ve sempati var içimde" dedim
Yeonjun derin bir nefes alıp verdiğinde "İyi, sen nasıl istersen. Ama Beomgyu, dikkatli ol. Yeni yeni atlattığın şeyler var"
Son söylediği cümleyle gözlerim dolmaya başladı. Yeonjun ise söylediği şeyi yeni idrak etmiş olacakki gözlerini açıp beni kendine çekti ve sıkıca sarıldı.
Bu sırada Kai yanımıza gelmiş ve bizi gördükten sonra iç çekip o da sarılmamıza katılmıştı.
Bir süre sonra ayrıldığımızda gözlerimden akan birkaç damla yaşı Yeonjun ve Kai sildiğinde tekrardan Taehyun ve Soobin'in yanına gelmiştik.
"Ee karar verdiniz mi? Bizle geliyor musunuz?" dedi Yeonjun benim yerime
Taehyun cevap verdi "Aslında rahatsızlık vereceksek gerek yok, zaten vakit geçirdik yeteri kadar. Kai'nin hayatını dinleyecek kadar hemde"
"Aşk olsun Taehyun, sıkıldın mı? Hem sana anlatmadimki Soobin'e anlattım ben" dedi Kai gözlerini kısarak.
"Yok canıım seve seve dinledik, ama bilmiyorum rahatsızlık vermeyelim size" dedi Taehyun.
Ona cevap olarak Yeonjun ve Kai'nin arkasında kalan ben söze atladım "Hayır hayır rahatsızlık vermezsiniz gelin"
"Bence kabul edin, çünkü uzun bir süredir Beomgyuyla arkadaş olmamıza rağmen bizden başkasını evine aldığını görmedim" dedi Yeonjun.
Taehyun bunu duyunca kafasını sallayıp "Peki madem Beomgyu istediyse gelelim" dedi.
Bunu demesiyle gülümsememin büyümesi beraberinde geldi, "Tamam o zamann gidelim hadi" dedim ve önden yürümeye başladım.
Ben önden gitmeye başlayınca Kai ve Yeonjun korkuyla arkamdan seslendiler "Beomgyu, tek gitme önden gel buraya!"
Onlar bana seslenirken arkadan Soobin'in sesini duydum "Beomgyu için neden bu kadar tedbir alıyorsunuz?" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansızım, Taegyu
FanficBeomgyu rüyasında gördüğü ve aşık olduğu çocukla tesadüf eseri karşılaşır.