"Hawwy Pottew"
Sevimli sesi duyduğunda bakışları oraya yöneldi Harry'nin. Küçük çocuk kızıl gözleriyle onu izlerken öfkeli görünüyordu.
"Buyurun, Bay Riddle." Minik bedenin yanına gidip yüz yüze gelmek için dizlerinin üzerine indiğinde Tom'un yüzü öfkeliydi.
Harry bunun sebebinin ondan habersiz izne çıkması olduğunu biliyordu. Sekiz yaşındaki Tom, on yedi yaşındaki Harry'i görmeden yapamıyordu. Kimseyi istemiyor, sadece onunla vakit geçirmek için inatçılık ediyordu.
"Özür dilerim, geciktim." Dedi Harry kabullenerek. "Hadi gelin, size aldığım şeyleri göstereyim."
Tom hala memnuniyetsiz görünüyordu ama sakinleşmişti. Sakince peşinden ilerlerken gözleri Harry'den ayrılmadı.
×
"Ölüm yiyenim olmak ister misin Harry?"
Harry duyduğu şeyle kafası karışmış bir şekilde Tom'a baktığında anlamsız gözleri kızılların kurnazlığını süzdü.
"O nedir?" Diye sordu anlamayarak. Efendisinin aksine o ne sihir bilirdi ne okula gitmişti. Sıradan bir muggle hizmetçisiydi.
"Sorma, sadece ister misin istemez misin?"
Harry duraksadı. Efendisi Riddle her zaman kendisini düşünürdü. Hatta kimi zaman Harry hastalandığında ona bakardı bile. Bu yüzden Tom'a karşı sonsuz minnet duyuyordu.
"İsterim." Derken bu minnetin boynuna nasıl bir urgan geçireceğinden bir haberdi.
×
"Seni seviyorum, Harry Potter."
Harry karşısındaki adama baktı.
Bir ordu kurmuştu, Harry ile birlikte onları yönetmişti. Tüm sihir dünyası artık onun kontrolündeydi. Hortkuluklar yapılmış bizzat Riddle tarafından bir parçası Harry'nun ruhuna emanet edilmişti. Deforme olmuş yüzü eskisi gibi yakışıklı değil aksine tüyler ürperticiydi.
Ama Harry için o hala deli gibi aşık olduğu adamdı.
"Ben de seni seviyorum, Lordum."
Bunun kitabı güzel olurdu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tomarry Mini Hikayeler
FanfictionTomarry için yapılmış fanartlardan yola çıkarak yazılmış mini kurgular.