Yazarın notu: Bölümü okurken medyadaki müziği dinleyin. (Ben de yazarken dinliyorum.)
Not 2: Bu hikayedeki "çoğu" unsur kurgusaldır. (Ama hepsi değil, gerçek olaylar var elbet.)
Tarih: 19 Mart 2001
Yer: İsrail
Her yerde patlamalar oluyordu. Açıkçası bir savaş vardı. Türk Müslümanlar'a karşı İsrail Siyonistleri... Savaşın en gergin sırasında dumanların arasından bir silüet çıktı... Kapüşonlu bu adam çok hızlı bir şekilde hareket ederek, Siyonistlerin kulesine yaklaştı. Kuledeki gözcüleri indirdi...
Dışarıdan bakılınca bu adam 20 yaşında gibiydi. Bu yaşta bu kadar becerikli olması şaşırtıcıydı... Sonunda bu Kapüşonlu adam ve Türkler, kuleyi ele geçirdiler...
Bu adamın ismi Volkan Özdemir'di... 20 yaşında eğitimli bir savaşçıydı. Vatanı için gözünü kırpmazdı... Okula gitmesi gerekirken o, vatanı için okulu bırakmıştı...
Kule ele geçirildikten sonra ordunun komutanı Volkan'a teşekkür etti. Volkan rica etti. Volkan normalde gizlenerek savaşmayı tercih ederdi, fakat burada büyük bir savaş olduğu için gizlenmesine imkan yoktu. Kapüşon takmasının sebebi de zaten gizlenmeyi sevmesiydi...
Savaş bitti, sağ kalan İsrailli Siyonistler fellik fellik kaçacak delik aradılar. Türkler mutluydu... Fakat bu mutlulukları uzun sürecek mi?..
6 ay sonra...
Tarih: 9 Eylül 2001
Yer: İstanbul, Türkiye
Volkan 6 aydır Siyonistler'den bir ses gelmemesini garipsiyordu. Ya korkmuşlardı ya da plan yapıyorlardı. Volkan yeni aldığı arabası C6 Audi A6'yı sürerken etrafa bakıyordu... Topkapı Sarayı'nın yanındaydı...
Bir anda Volkan'ı büyük bir iş adamı olan ve Volkan'ın ölmüş babasının yakın arkadaşı olan Yahya Öztürk aradı.
Yahya: Alo.
Volkan: Alo, Yahya Bey nasılsınız?
Yahya: İyiyim.
Volkan: Görüşmeyeli 2 yıl falan oldu herhalde. Neredesiniz hala İstanbul'da mı?
Yahya: Yo, hayır New York'tayım. Bir iş görüşmesi için gittim.
Volkan: Hımmm...
Yahya: Bak Volkan, arkadaşın Harun'u da alıp New York'a gelmeni istiyorum. En kısa sürede.
Volkan: Neden? Ne söyleyecekseniz telefonda da söyleyebilirsiniz.
Yahya: Çok gizli ve önemli. 2 gün içinde New York'ta olun.
Volkan: Tamam madem.
Volkan şaşkın bir şekilde telefonunu kapatır. Yahya Bey'in bahsettiği Harun Keser, Volkan'ın en iyi arkadaşıdır. O da 20 yaşındadır. Fakat çoğu özelliği Volkan'dan zıttır. Zıt karakterlerin birbirini çekmesi olayı işte... Harun da aynı şekilde okulu bırakıp vatanı için savaşmayı seçmiştir.
Harun'un Volkan'dan en büyük farkı abanmayı sevmesidir. Volkan düşmanını gizlice indirmeyi severken, Harun içeri dalıp herkesi indirmeyi sever.
Volkan, hemen Harun'u arar:
Volkan: Harun, hemen New York'a gitmemiz gerekiyor.
Harun: Neden?
Volkan: Yahya Bey vardı ya babamın arkadaşı. İşte o çağırıyor, çok önemli ve gizli bir mesele konuşacakmış bizimle.
Harun: Tamam eşyalarımı toparlıyayım, havaalanında buluşuruz.
Volkan: Tamam!
devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teşkilat-ı Mahsusa
Historical Fiction1911'de kurulup 1918'de yıkıldığı sanılan Osmanlı'nın gizli teşkilatı Teşkilat-ı Mahsusa'nın aslında yaklaşık 1000 yıldır var olduğunu ve hala da varlığının devam ettiği öğrenilir. Volkan Özdemir ve Harun Keser ise bu teşkilata katılır... Onları ne...