10 Eşya

510 23 4
                                    

Yazarın Notu: Hikâyeyi okurken medyadaki müziği dinleyin.
Not 2: Bu hikâyedeki çoğu unsur kurgusaldır.

3 yıl sonra..
Tarih: 18 Mayıs 2004
Yer: İsrail

Aynı 2001 Mart'ında yaşanan ve Volkan'ın katıldığı Müslüman-Siyonist savaşına benzer bir savaş oluyordu. Fakat bu sefer Volkan'ın yanında Harun ve teşkilat vardı.
Her yerden bağrışmalar geliyordu. Sonunda siyonistler pes etti ve mekanı terk ettiler.

Volkan: Vav. Kaçtılar. Kazandık.

Harun: Evet.

Teşkilat Üyesi: 3 yıl geçti. Bize çok güzel hizmet ettiniz Volkan ve Harun. Dede, sizin artık teşkilata katılmanıza karar verdi. Hadi İstanbul'a gidiyoruz.

2 gün sonra...
Tarih: 20 Mayıs 2004
Yer: Teşkilat-ı Mahsusa Sığınağı, Üsküdar

Dede: Volkan Özdemir ve Harun Keser... Ölene dek Teşkilat'a ve ülkemize hizmet edeceğinize yemin ediyor musunuz?

Volkan ve Harun: Evet!

Dede: Bu uğurda ölseniz dahi teşkilatın gizliliğini ifşa etmeyeceğinize söz veriyor musunuz?

Volkan ve Harun: Evet!

Dede: Masumlara zarar vermeyeceğinize ve düşmanlarınıza bile acımasızca davranmayacağınıza söz veriyor musunuz?

Volkan ve Harun: Evet!

Dede: İyi öyleyse. Artık resmî bir Teşkilat-ı Mahsusa üyesisiniz. Allah yardımcımız olsun.

Teşkilat üyeleri: Âmin!

Volkan: Bir şey soracağım, neden parolanız "Avni İbn-i Tahir Çeksin Cezasını"?

Dede: Zamanı gelince öğreneceksiniz. Şimdi Ahmet kardeşimiz size bir şeyler gösterecek. Ahmet!

Ahmet: Tabi dede.

Ahmet; Volkan ve Harun'u üst kata çıkardı. Bir duvara geldi ve " Akıl Hocamız Nizamülmülk " dedi. Galiba orada ses ile çalışan bir Parola sistemi vardı ve Parola da "Akıl Hocamız Nizamülmülk"tü.

Duvar açıldı ve 10 eşya gözüktü.

Ahmet: Bunlar, Teşkilat'ın en büyük 10 liderinin eşyaları.
1-Nizamülmülk'ün Bastonu
2-Gazali'nin Kur'an'ı
3-Selçuk Bey'in Hançeri
4-Mevlana'nın Tespihi
5-Osman Bey'in Kılıcı
6-Dursun Fakih'in Seccadesi
7-Sultan Abdülhamit'in Saati
8-Enver Paşa'nın Tabancası
9-Mustafa Kemal'in Şapkası
10-Turgut Özal'ın Ceketi

Harun: Vay bee. Bunların hepsi gerçekten onların eşyaları mı?

Ahmet: Evet. Bunun dışında size sancaklarımızı göstereyim.

Ahmet, biraz sağdaki yere gitti ve oradaki masa tarzı yere Teşkilat'ın kuruluş tarihi olan "1064"ü girdi. Masanın altı açıldı ve 2 bayrak çıktı. Bunlardan biri siyahtı ve üzerinde Arapça bir şeyler yazıyordu. Diğeri de Türk bayrağının aynısıydı fakat yıldız beş değil dört köşeliydi.

Ahmet, siyah bayrağı aldı.

Ahmet: Bu "Kara Sancak"tır. Hz. Muhammed (s.a.v)'in savaşlarda kullandığı sancağın bir benzetmesidir. Bu da Ay ve 4 köşeli yıldız içeren bayrak da Teşkilat'ın 4 ülkede sığınağı olduğunu işaret eder.

Volkan: 4 ülkede mi? Ben sadece Türkiye'de var sanıyordum.

Ahmet: Türkiye/İstanbul, İtalya/Venedik, ABD/Los Angeles ve Japonya/Tokyo'da var.

Harun: Neden peki Venedik, Los Angeles, Tokyo?

Ahmet: Düşmanlarımızın sığınakları da orada o yüzden.

Ahmet; Volkan ve Harun'a sığınağı gezdirdi. Sonra akşam oldu Volkan ve Harun evine gittiler.

-----------------------------------------------

Arkadaşlar bir sonraki bölümde artık hikâye başlıyor. Buralar sadece hikâyenin giriş kısmıydı. Diğer bölüm görüşürüz. Oylamayı unutmayın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 11, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Teşkilat-ı MahsusaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin