7. BÖLÜM: GARİPLİK NE DEMEK, GECE ABLA?..

4 2 2
                                    

Gece(rüya): Uhhh... bana niye böyle bir soru soruyorsun?..

M.K(rüya): Sadece cevap ver... inanıyor musun?..

Gece(rüya): Bilmem... yani-

M.K(Rüya): Evet veya hayır de!

Gece(rüya): Uhh... biraz?.. belki?..

Mekanın kedisi orada duruyor... etraf zemini olmamasına rağmen üzerinde durabildiğiniz siyah bir boşluktan ibaret... Sadece Gece ve Mekanın kedisi...

M.K(Rüya): Senden bir şey rica etsem. . . yapar mıydın?

Gece(rüya): Ne olduğuna göre değişir tabii ki...

M.K(Rüya): Nato veteriner e... geri dönebilir misin?.. 

Gece(Rüya): Ama sahiplerim-

M.K(Rüya): Lütfen! 

Gece(Rüya): İyide ben na-

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gece onu sabahları mıncıklamak için uyandıran sahibi sağolsun bu rüyanın da ortasında kaldı... artık rüyanın devamını asla öğrenemezdi... Bir saniye... bu sefer kendisi uyanmış...

Gece: Hayret ilk defa beni sen uyandırma-

Sahibi çoktan yataktan kalkmış, belki de çoktan okula gitmişti bile... Gerçi okula da gitmiş olamazdı çünkü halen sahibi yatağını toplamamıştı. Bu sefer evde sahibinin babasının izlediği televizyon kanalının, haberlerin veya herhangi bir belgeselin sesi yoktu. Gece yerinden kalktı ve gerindi.

Gece tüm evi dolandı durdu ama sahipleri hiçbir yerde yoktu. Gece ilk önce o uyurken biri hastalanmıştır da onu hastaneye götürmüşlerdir diye düşündü ama mutfak masasında sahibinin annesinin telefonunu gördü... üstelik çantası da halen askılıkta olduğundan dışarı çıkma ihtimalleri de düşüktü...

Gece: Acaba yine ne gibi bir halt yediler... -_-

Gece sıkıntısını gidermek için mama kabına doğruldu... ancak sahipleri mama koymayı unutmuştu...

Gece: Cidden birden ortadan kayboluyorsunuz ve üstüne bana mama bile koymuyor musunuz!? Hadi ama burada açlıktan öleceğim!  >:( 

Gece birden bire "neden sahiplerim hazır evde yokken mama torbasını delmiyorum?" diye düşünüp mama poşetini aradı ama bulamadı... mağlum "az birşey su içeyim bari!" diye bu sefer mama kabının yanındaki su kabına doğruldu, bir iki yudum içtikten sonra bir miyavlama sesi duydu. Sahibinin ebebynleri nin odasından geliyordu ses...

Gece evi daha önce dönüp dolaşmasına rağmen yatak odasının kapısının kapalı olduğunu yeni fark etmişti... sesin bir yavru kediden geldiği çok açıktı. Gece ilk önce bu sesi önceden sahiplerinin bir akrabasının kedisi olan jennyfer ın sesi zannedip tüylerini kabarttı... Gece o psikolojik sorunları olan yavruya üzülüyordu elbetteki ama onun kapının altındaki aralıktan pençelerini çıkarması Geceyi aşırı geriyordu. Ancak kapının altında herhangi bir pati göremedi.

???: Hey! Çıkarın beniiii!!!  :(

Gece: K-kimsin sen!?

???: H-huh?.. Asıl s-sen kimsin?.. L-lütfen yardım et buradaki kafesten çıkamıyorummm :(

Gece: Kapıyı nasıl açayım?..

???: Hüüüüüüüüü~ :( 

Gece birden bire sahiplerinin başından beri hiç kullanmadıkları 2 balkondan birinde olduğunu fark etti... Evin babası ilk önce Geceyi kucağına aldı, ardından evin annesi yatak odasından kafesi getirip söylendi...

Evin annesi:  Jennyfer a  tıslamıştı kesin onada tıslar! 

Gecenin sahibi: Gece! (Geceyi kucağına alır) Sen ameliyata girince sen öleceksin diye çok korktuk! Sonra nasıl olduysa bahçede sana bir kardeş bulduk! Biliyorum evinde başka bir kedi istemiyorsun ama. . . Anne yalnız Gece Sakız ı parçalar yaa... 

Sakız:  :(    (Gecenin ona saldıracağını düşünüp kafesin en gerisine gider)

Sakızın geri çekilmesiyle kafesi yere koydular ve Geceyi saldılar... Gecenin Sakıza aynı tepkiyi verip vermeyeceğini merak ediyorlardı.

Gece kafese doğru doğruldu... Adı "Sakız" olan bu yavru henüz 1 buçuk aylık tı ve muhtemelen halen anne sütü içmesi gerekiyordu. Gri- beyaz desenli bu yavru nun gözleri Gecenin gözleri gibi sarı ama çok açık renkli idi.

Sakız: Abla selam ben kayboldum :D

Gece: Bide gülüyor musun yani?.. 

Sakız:   :D

/DEVAM EDECEK, YORUM YAZMAYI UNUTMAYINIZ! <3/



kara kedilerin gizemi (DEMO)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin