BÖLÜM 1 : Papatya bahçesi

28 4 2
                                    


Beyaz kelebekler vardı...

Papatyaların üzerinde adeta bir melektiler, Papatyalarda onlara olan sevgisini bembeyaz çiçekleri ile gösteriyordu. Bu papatya bahçesi adeta sonsuz gibiydi... sonu görülmüyordu ama bundan şikayetçi olmaya gerekte yoktu aslında! Sessiz ve huzurlu bir yerdi burası...

Ancak düşününce kelebekler papatyaları çiçekleri , papatyalarda kelebekleri sırf tozlaşabilmek için seviyordu demi?

Gece bu sessizliğin tadını çıkarırken aynı zamanda bu sessizlikten ürpermişti biraz... Uzaklarda, onun gibi bu sessizliğin ortasında bir kedi gördü. Ona bu kedi bir yerden tanıdık geliyordu ama acaba nereden?

-"Gece, gel hadi! Bak sana papatyadan taç yaptım!"

Bu kedi ondan yaşça büyük olduğundan yanına gelmekten çekinse de yanına gidip şu taç nasılmış öğrenmek için yavaşça ona doğru yürümeye başladı. Papatyaları ezmekten çok korkuyordu.

Tanımadığı bu kedi Gece yanına geldiğinde tatlı bir şekilde yüzünde hafif bir tebessümle Geceye bakıp tam yaptığı taç ı ona takacakken Gece, patisinin yerden kesildiğini ve ardından da düştüğünü hissetti. Birden bire gözleri kör oldu. Ama o taç ı halen görüyordu. Gece onu almak için patisini uzattığında bilinci yerine geldiğinden bu Rüya sona erdi. Gece anlam veremediği bu rüyadan sahibi sayesinde uyanmıştı. Aslında rüya nın geri kısmını görmek istediğinden sahibine kızdı ancak halen uykusunu alamadığından uyumaya devam etmek için yataktan kalkıp yavaş adımlarla Salona yöneldi. Sahibinin neden normal insanlar gibi sabah 8 de değil 6 da kalktığına bir türlü anlam veremiyordu. Hadi madem kalktın o zaman yatakta telefonla uğraşmak yerine okula hazırlan dedi Gece içinden...

Salondaki beyaz sohbet koltuğuna uzandığında anladı ki ondaki halsizlik uykusuzluk değil, baş ağrısındandı. Bu durup dururken gelen baş ağrısının nedenini düşünürken sahibi salona gelip eğlence için onun fotoğrafını çekti ancak bilmiyordu ki bu Gecenin belki de son fotoğrafıydı.

/BÖLÜM SONU/

Lütfen yorum yapmayı unutmayınız!

kara kedilerin gizemi (DEMO)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin