Mıncırın dediği gibi Nato veteriner ile Kediler mekanı birbirlerine çok uzaktılar, ve Veterinere varmaları'da çok zamanlarını alacaktı. Yolda uzun süre yine Mekanın kedisi hakkında tartıştılar, Nebula ise onları dinlemekle yetindi. Ona göre büyük ihtimalle o kedinin ölümü bir yanlış anlaşılma olabilirdi. Yolda ilerlerlerken Gece, içinden geçtikleri binanın bahçesinin tanıdık olduğunu fark etti... hatta biraz "FAZLA" tanıdık...
Gece: BİR SANİYE BİZ ZATEN BENİM BİNAYA GELMİŞİZ-
Nebula: AYY- Gece niye bağırıyorsun ödüm patladı! Bir saniye sen ciddi misin?
Gece: Evet ben yıllarca balkondan bu bahçeyi izledim ve adımdan iyi bilirim! Geldikkkkk!!! :D
Nebula: Ee iyi o zaman direk seni eve bırakalım!
Bıldırcın: OLMAZ! Gecenin sahipleri Gece hayatında ilk kez dışarı çıkmasına rağmen kendi eve geri döndüğünü görürse çok korkar! İlk önce Veteriner e gidelim sahipleri Geceyi kendi alsın! Hem burasının evin olduğundan emin misin?
Gece: Evet! Sahibimin babasının arabası bile burda bak! (Gece patisiyle siyah bir doblo arabayı gösterir)
Nebula: Tamda aile arabası demi?
Gece: Evet! :D
Bıldırcın: Tamam bırakın oyalanmayı daha Nato veterinere gideceğiz!
Gece ne kadar direk eve gitmek istese de sahiplerini korkutmamak için onların Nato veterineren onu almasının daha iyi olacağını kabul etti. Hem düşününce binaya anahtar olamadan hayatta giremezlerdi! Biri açsa kapıyı onlarda binaya onlar kedi diye sokmaz, hemen kapıyı geri kapatırdı!
Böylece binanın arka kapısını bulup kestirmeden gitmeye karar verdiler. Birden bire karşılarına 4 tane köpek çıktı. Köpeklerden ikisi kaplan gibi çizgilere sahip turuncu köpeklerdi. Aralarındaki tek dişi ise ağzına doğru kahverengi kürküyle korkutu duruyordu. Kalan tek köpek ise siyah ve sarı renklerdeydi.
1. Kaplan çizgili köpek: Korkmayın biz kedilere saldırmıyoruz!
Nebula: Thomas? Bu sen misin?
1. Kaplan çizgili köpek: Ben Black! Şu bana benzeyen Thomas! Adın Nebulay dı demi?
Nebula: Evet... Sizi görmeyeli uzun zaman olmuştu eski dostum!
Thomas: Ve şu siyah kardeşim Kıymet, diğeride Nazlı!
Nazlı: Biliyorum ismim insan ismi... neyse, huh? S-senin adın ne Kara kedi?
Gece: Adım Gece!
Nazlı: Aaa ben seni şu binanın camında görüştüm! O sen miydin?
Gece: Evet! Bende hep sizi görüyordum! Tanıştığımıza m-memnun oldum! (Sesi korkudan titriyor)
Nazlı: Seni korkuttum mu :(
Gece: H-hayır sadece hayatımda ilk kez bir köpeği bu kadar yakından gördüm d-desem?
Nazlı: Sorun değil! Benim adımda Nazlı! Biliyorum garip bir-
Gece: İsmin garipse ne olmuş benim sahibimin dedesinin kedisinin adıda Melisa!
Nazlı: Haha! Tamam belliki kendi ismini yargılayanları sevmiyorsun demi?
Gece: Ne demezsin...
Thomas: E ne rüzgar attı sizi buraya?
Bıldırcın: Geceyi veteriner e götürüyoruz! Şey acaba-
Thomas: Hiç sorun değil! Sonra konuşuruz! :D
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kara kedilerin gizemi (DEMO)
AventuraBu kitabı 11 Nisan 2022 de plastik yutup zehirlendiği için veterinerde ameliyat sırasında ölen kedim Gecen 'in adına yazdım. O, benim herşeyimdi ancak şimdi o yok... Kitab'ı farklı bir evrende ya da en azından sayfalarda kedimi ölümsüz kılmak için...