Bu kitap, ölen kedim Gecenin anısına yazılmıştır. Bu yüzden eğer kitap hakkında bir yorum yaparsanız lütfen KARAKTERLER hakkında kötü yorum yapmayın, çünkü çoğu karakter gerçektir. Onun dışında eleştiriye açığım.
bilmeniz gereken ilk şeylerden biride Geceden önce sahiplendiğim kedim ve gecenin öldüğü akşam olanlar olacak. Geceden önce Mıncır adında bir kedim vardı ancak sürekli evden kaçıyordu ve en son kaçışında da onu bir daha göremedim. Hiç fotoğrafı kalmadı o yüzden fotoğraf koyamayacağım. Mıncır SÖZDE evden kaçtıktan yıllar sonra ben 11 yaşında iken eski evimizden taşınmıştık bile. Annemi tam 23 Nisan'da telefonda birileri ile aslında Mıncır ın evden kaçmadığını, benden gizli sokaktaki tanımadığı birine verdiğini için duyunca dünyalarım yıkıldı. Tabi Mıncır ilk kedim olduğu için pek düzgün bakamamıştım ona, o yüzden umarım şu anda yaşıyordur ve daha iyi bir sahibi vardır.
Gecenin öldüğü akşam ise sınav haftası olmasına rağmen gözyaşlarından ders çalışamadım. Sadece sevgili kedimin Cennete gitmesi için dualar edip fotokopi makinesinden çıkardığım fotoğraflarını dolabıma asmakla meşguldüm ve gözyaşlarından da hiçbir şey 'e odaklanamıyordum . Tam o sırada babam eve geldi ve beni tekrar göz yaşlarına boğdu. İnanır mısınız bilmiyorum ancak elinde bir yavru kedi vardı. Babam teselli için getirmedi o kediyi , sitemizin kapısında hazır duruyormuş!!! Tesadüfe bakın! Onu besledik sevdik büyüttük ve adını Sakız koyduk. Babam Gecenin yaşaması adına tüm parasını veteriner e verdiğinden 2 ay boyunca Sakız'ı veterinere götüremedik. 2 ay sonra onu veteriner e götürdüğümüzde ilk çipine bakıldı ve meğersem Sakızın zaten sahibi vardmış. Tabi ki doğru olanı yaptık ve onu sahibine teslim ettik. Umarım evde 3 kardeşiyle çok mutludur! Sonuçta 4 duvar içinde yaşayacağına bahçede ot kemirsin demi! :)
Eğer annemin neden Mıncır'ı verdiğini merak ediyorsanız hemen onu da anlatırım! Bu kısmı görmezden gelmediğiniz için teşekkür ediyorum!!! :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kara kedilerin gizemi (DEMO)
AventuraBu kitabı 11 Nisan 2022 de plastik yutup zehirlendiği için veterinerde ameliyat sırasında ölen kedim Gecen 'in adına yazdım. O, benim herşeyimdi ancak şimdi o yok... Kitab'ı farklı bir evrende ya da en azından sayfalarda kedimi ölümsüz kılmak için...