NCT Dream

24 0 0
                                    

Коли на Т/І впала книжкова полиця

Марк 

Він почув гуркіт із сусідньої кімнати. Марк би не звернув уваги, бо ти вічно щось упускаєш, але, почувши твій крик, він рвонув до тебе і побачив таку картину: ти сидиш на підлозі і потираєш забиту голову, поруч лежить купа книг, а полиця, яку він прикручував пару днів тому, важить на одному шурупчику. Ти дуже довго кричала на Мінхьока і розповідала, звідки в нього ростуть руки. Марк же вибачався і робив усе, що просиш. Потім знову прикрутив полицю, але цього разу в кілька разів сильніший.


Ренчжун 

Коли це сталося, його не було поряд. Тобі довелося дзвонити Хуану, бо не хило прилетіло. Ренчжун приїхав якнайшвидше і постарався зробити все, щоб тобі стало краще.


Джено 

Прийшовши до тебе в гості, побачив, як ти плачеш і потираєш забите плече, і сам мало не заплакав. Джено допоміг тобі підвестися і намазав хворе місце спеціальною маззю. Потім напоїв тебе чаєм, нагодував цукерками і вирішив, що тобі треба поспати. Тому ти лежала в ліжку, засинаючи під голос Джено.


Хечан

Він засміявся і почав розголошувати про твою невдачу — це ж Лі Донхек. Але як тільки побачив у твоєму злом погляду натяк, що якщо він зараз не заткнеться, то йому буде гірше, ніж тобі, побіг допомагати і питати чи все з тобою гаразд.


Джемін

Він був на тренуванні. Трубку також не брав. Довелося справлятися самій. Потім він, звичайно, дізнався про це і йому було дуже соромно. Довго ж тобі довелося заспокоювати його і говорити, що ти зовсім не ображаєшся.


Ченле

Ви билися подушками. Раптом щось пішло не так, і ви вдвох врізалися в стіну, на якій висіла ця полиця. Шурупи не витримали і відлетіли. Тобі потрапило товстою книжкою, а Ченле горщиком з-під кактусу. Ви сиділи в землі та уламках, запитуючи: «А як так вийшло?». У результаті ви зателефонували старшим мембер, щоб вони вам допомогли.


Джісон

Спочатку він буде розгублений. Але потім просто сяде поряд і обійме тебе. Не знаючи, що робити в таких ситуаціях, нестиме якесь марення, через яке ти розсміяєшся і тобі стане трохи легше.

Реакції KpopWhere stories live. Discover now