Коли вранці він прокинувся, а Т/і спить на ньому
Шону
Ночами завжди холодно і не важливо літо чи зима на подвір'ї. Тобі все одно холодно.Твій хлопець є твоїм обігрівачем. І тут гріх не користуватися його теплом.Коли Шону прокидається, він намагається не розбудити тебе, але часом це не виходить.
-Шону, якщо ти зараз підеш, то наступного разу я просто прив'яжу тебе до себе. Зрозумів!
-Зрозумів. Спи кохана, спи.Вонхо
Цей ненаситний звір завжди хоче чогось нового. Наприклад годинами цілуватися в метро чи носити тебе на руках навіть тоді, коли тобі чи йому кудись треба. Він все одно тягатиме тебе з собою. Хлопці вже втомились його відклеювати від тебе. Так, що тут говорити і про сон.
-Т/І! Я не зрозумів, чому ти стелиш постільну білизну на дивані?
-Я сьогодні посплю там.
-Чого???
-Вонхо, я тебе дуже сильно люблю, але мені теж потрібно трохи особистого простору.
Наступного ранку, він прокидається і бачить тебе сплячою на ньому.
-Простір говориш тобі треба! - трохи посміявся той, після чого накрив вас ковдрою і заснув.Мінхек
Так, як ви друзі та ваші університети були близько, ви вирішили винаймати квартиру разом.Плюс до всього так було дешевшим.
Одного дня ти здала сесію, тим самим вирішила відзначити її з однокурсниками.І ось ти вже п'яна, яка їла на ногах, відчиняєш двері в квартиру і заходиш усередину.
Не розбираючи якась з двох твоя кімната, заходиш у першу-ліпшу. Знімаючи з себе майже все, ти просто валишся на ліжко.Пролунав будильник з ранку розбудив тільки Мінхека. Прокинувшись хлопець був здивований, коли побачив тебе на собі, а коли він подивився, як ти була одягнена, то в мить почервонів. Але вирішив, що не буде поки тебе будити.Кіхьон
Кажуть, що одружені люди швидко звикають до сімейного життя, але це жодним чином не позначилося на вашій родині.Щоразу коли ви лягали спати, ти постійно його обіймала, закидала на нього ногу, дихала йому в шию і зрештою просто залазила на нього і спала на ньому.
Той же постійно намагався відклеїти тебе від себе. Але коли він прокидався вранці, то бачив твою дупу у свого обличчя.
-Господи, Т/і! Я прив'язуватиму тебе до ліжка, щоб ти не крутилася.Хенвон
Ви найкращі друзі і постійно відверті один перед одним. І про твого хлопця Хенвон теж знав.На думку Хенвона, твій хлопець взагалі не вартий тебе. Щоразу коли ви гуляли, твій хлопець намагався, якось підстебати Хенвона або зробити якусь гидоту. Були й такі випадки, коли він і доводив тебе. І це іноді стало перетворюватися на постійно.
Так довго вислуховувати та терпіти його ти не могла. Тож ти кинула свого кривдника.Але той виявився останньою тварюкою. Він висміяв тебе перед усіма, навіть перед Хенвоном. Який мав би забрати тебе від туди.
Не витримавши такого приниження на твою адресу, Хенвон підійшов і врізав йому гарненько. Потім узяв тебе за руку і повів у машину.Усю дорогу ви їхали мовчки, і за годину ти зрозуміла, що ти вже перебуваєш у квартирі Хенвона.Хеннвон швидко переодягся, потім дістав з шафи пляшку вина, і змусив тебе пити разом з ним.
Наступного ранку ви прокидаєтеся в обнімку, так ще й голі.
-Невже ми ...?
-Так, Т/і, так!Чжухон
Хто ж знав, що він виявиться таким м'яким та дуже зручним.Хлопець постійно пропадав на репетиціях і в студії, і тобі звичайно не вистачало його тепла та кохання.Твої подруги порадили тобі спати на ньому, мовляв, так ти покажеш, що тобі його не вистачає.Вирішивши випробувати долю ти почекала доки хлопець засне, потім просто залізла на нього.
-Ого, він такий зручний. Афігеть. І чому мені раніше така ідея на думку не спала? - бубоніла ти.
-Ось саме, чому тобі раніше така ідея на думку не спала!
- Розплющуючи очі хлопець дивиться на тебе, а його руки лізуть на твій попець.
-Ти не спиш?
-Ти думаєш, якщо я заснув, то не відчую твою тушку на мені?
-Чого? Тушку? Опусти мене, я піду в зал спати. - надув губки, ти намагаєшся вибратися але той тобі не дає.
-Ну вже немає. Сьогодні ти так просто не відбудешся.Чангюн
-Т/і, ти останнім часом дивно поводиться, може, ти щось хочеш мені сказати?
- У сенсі дивно? Я нічого такого не робила.
-Ти Почала гуляти без мене, і ще твої секрети з подругами. Ти мені нічого не розказуєш.
-Секрет на те і потрібен, щоб його не розповідати.
-Скажи чесно, у тебе з'явився інший?
-Ти взагалі з глузду з'їхав?
-Ти гуляєш з кимось до пізна, а потім приходиш і лягаєш на мене під виглядом, що заснула.
-Тобі не подобається, що я сплю на тобі?
-Ні, мені подобається це, але не уникай відповіді.
-Я вагітна, тому і вирішила спробувати поки що є можливість.
-Пробач, ти не хочеш чогось солодкого? Я чув вагітні люблять поїсти.
-Хочу огірок із нутелою.