ATEEZ

15 0 0
                                    

Як ви спите

Хонджун
Важко сказати, що ви з Хонджуном взагалі спите разом. Він так багато працює, що приходить додому, коли вже бачиш десятий сон. І так само рано прокидається, як зомбі йдучи до студії. Він може і допізна засидітися за роботою в комп'ютері
Тоді ти просто згрібаєш його в оберемок і тягнеш у ліжко. Хонджун пручається недовго: тобі варто тільки ніжно погладити його по голові та спині. І тоді, розморений і стомлений, він миттєво вирубується від тепла твоїх рук. Ти знаєш, як він втомлюється, тому лише тихо цілуєш його у скроню, якийсь час ніжно вслухаючись у його розмірене дихання.

Сонхва
Серіали Netflix перед сном це ваш святий ритуал. Ти любиш лежати на грудях Сонхва, вдивляючись в екран, поки його довгі пальці ніжно перебирають твоє волосся, масажують шкіру голови. Він часто нахиляється і цілує тебе в верхівку. Твоя рука ніжно погладжує його груди, то живіт. І ти ніколи не додивляєшся серію до кінця, просто втомлено вирубуючись, розімлівши від тепла його тіла.
І так щоразу.
А вранці Сонхва з посмішкою щоразу переказує тобі, чим закінчилася серія цього захоплюючого серіалу.

Юнхо
У вас, звичайно, така велика різниця у зростанні, але спати з Юнхо – це найкомфортніша річ у світі. Ви спите на бочку, він обіймає тебе позаду, підлаштовуючись під позу твого тіла. Він, як велика довга подушка, обтікає тебе ззаду, і ти швидко всипаєш від його тепла.
А щоранку бачиш милу та веселу картину – кудлатого Юнхо дуже складно розбудити. А коли він гикає спросоння – твоє серце тане від розчулення.

Йосан
Ти часто дивишся, як Йосан спить. Ви такі різні. Тобі потрібна ціла година, щоб заснути, і ти постійно повертаєшся на ліжку, умощуючи. А Йосан встигає заснути за секунду, варто тільки його голові торкнутися подушки. І як лягає в одну позу, так більше не рухається всю ніч. Перший місяць ти раз у раз перевіряла, чи не помер він годиною, злякана, що він не рухається як статуя. А потім просто звикла.

Сан
Сан такий тактильний, що часто ти просто не висипаєшся. Йому постійно потрібно тебе цокати, тисати в ліжку. Усипати тільки в обіймах і ніяк по-іншому! Іноді ти чекаєш, коли він засне, щоб обережно звільнитися з його обіймів і заснути поряд. І не дай боже він прокинеться! Тобі забезпечені надуті губки та його голосіння про байдужість, а потім тебе силою повернуть до обіймів. І як у нього тільки не затікають кінцівки?

Мінгі
Ви такі різні. Тобі весь час спекотно, ти можеш спати напівголою взимку. А Мінгі весь час холодно, він навіть улітку загортається у величезну ковдру по самий ніс. І це враховуючи, що він така висока дилда, а ти не відзначаєшся особливим зростанням!Спочатку ти весь час прокидалася ночами, бо сонний Мінгі раз у раз накидав на тебе ковдру, замотуючи в кокон. І це у +27 у квартирі! Варто тобі було розкритися, як через півгодини цей зомбі-хлопець замуровував тебе знову. Ця битва була нескінченна.

Уйон
Спати з Уйоном - справжній жах. Спочатку він годину щось безмовно тобі розповідає. Потім ще годину ти намагаєшся заснути, бо хлопець ніяк не може вмостити на тобі свої кінцівки. Він завжди не може вирішити, що на тебе закинути - руку, ногу, все стегно, взагалі розпластатися на тобі. І обурено бурчить, якщо ти відпихаєш його на другий бік матраца.
А вночі ти можеш прокинутися від того, що лежиш випхнуте на край ліжка. А Уйон зіркою лежить на всьому матраці. Коротше, ти ніколи не висипаєшся.
Але разом з тим, ти просто любиш свою чайку. А ще потай фоткати його сплячого. Тому що він часто спить у позі курочки гриль. У тебе є ціла папка з його фотографіями «Спляча богиня», і Уен постійно смішно верещить, коли ти вранці показуєш йому нову безглузду фотку. Це твоя найулюбленіша гра в дражнилки.

Чонхо
З ним так приємно засипати в обійми! Чонхо такий теплий та міцний. А ще він завжди тихо наспівує тобі колискову, щоб ти швидше заснула. Ти просто обожнюєш це. І іноді навіть просиш похитати тебе в обіймах, як якогось малюка. Чонхо сміється, але завжди виконує твоє дивне прохання. Вдень ти ділова пафосна штучка, а вночі – ніжна булочка у його міцних руках.

Реакції KpopWhere stories live. Discover now