I decided I'm going a different direction with this book. I need a little time y'all don't fight me. It's still of course going to be about my man , my man BIG HAITI not the little one and I don't play about his baby mama either I'll beat y'all hoes up about her too. "Not too much on me ,thank you" *Ekane Voice*. Life have been lifeing the fuck out of me. I JUST NEED SOMEBODY COME BEAT UP MY BABY DADDY ON MY MAMA I CAN'T STAND THAT BITCH. BUT ANYWAYS .Y'all and I'm doing some real big shit but I ain't gone tell yall too much because y'all need be fucking detectives the way y'all be in people business.Don't be like "Bitch you nosy too" Yeah but bitch there's levels to it CAUSE HOW THE FUCK YOU FIND LEGION ASS AND LEGION AIN'T EVEN HIS MUTHAFUCKING REAL NAME EXACTLY. MY POINT PROVEN.
ANYWAYS I LOVE THE SUPPORT I BEEN GETTING! I want to give y'all my everything when I write something. PLEASE BE PATIENT BECAUSE YALL DO IT FOR THEM NIGGAS. MHM GOT YOU HUH! I'M JUST PLAYING I LOVE YALL *JORDYN EYE TWICH* NEXT TIME I POST ITS GONE BE THE WHOLE BOOK . I'LL KEEP THE CHAPTER UP JUST FOR THE FUCK OF IT.
MAKE SURE YALL TURN ON THOSE NOTIFICATIONS CAUSE BABY IT'S GONE "SUGAR HONEY ICE TEA, NEXT CASE"*ZOE VOICE* IF YALL WANNA FOLLOW MY HUSBAND AND OUR BABY MOTHER THEY @'S GONE BE BELOW.
@ HAITI_BABII @MAAMINEXTDOOR
THEN YALL HOES WAS IN MY MAN DM WILDING ACTING LIKE YALL GONE COOK AND CLEAN AND WASH EVERYTHING WHICH YALL RAGGEDY ASSES. NO IT AIN'T HAPPENING. WE GOOD OVER HERE HE GOT HIS DAUGHTER AND I GOT MINE WE PERFECT. HAITI I SHOULD WHOOP YOUR ASS FOR TROLLING TOO. BUT IT'S OKAY DADDY WE GONE TALK ABOUT THIS AT HOME.
I PROMISE THIS BOOK GONE EAT SOME SLIGHT THIS SHIT GONE BE THE TALK OF THE SUMMER. YALL GONE REALLY THINK HAITI MY MAN. BUT HE IS BUT HE NOT BUT HE IS. SEE I KEEP YALL HOES ON YALL TOES ,YALL HOES STILL GUESSING. YALL KNOW THE SAYING GOOD THING'S COME TO THOSE THAT WAIT ,YALL WAIT FOR THEM NIGGAS IN JAIL BITCH WAIT FOR ME I AIN'T EVEN ASKING FOR NO MONEY. "DON'T FIGHT ME GO BOX THAT BITCH"*RANDOM TIKTOK. BUT ANYWAYSI LOVE YALL BOOKIES ! STAY TUNED!
YOU ARE READING
Summer Love Affair (Haiti Babii Fan-Fiction)
Fanfic"I wonder if it's possible to have a love affair that lasts forever" - Andy Warhol (1975)