İlk Tanışma

48 3 0
                                    

Multimedya Güneş'in ve Nefes'in odası

Güneş'in anlatımından
Uyandığım da new york'a gelmiştik sanırım ki herkes toparlanıyordu. Bende Nefes' i uyandırmak için dürttüm.
"Nefes geldik kalk hadi"
"Hı,ne,noldu" dedi gözlerini açmaya çalışırken.
"Kalk geldik."
"He taam, Rüzgar'ı aradın mı?"
"Yooo"
Gözlerini devirip telefona yöneldi.
"Alooğğğ Rüzgar biz geldik."
"Taam Nefes yoldayım bende."
"Taam hadi çabuk." Diyip kapattı. Ve uçaktan indik. Kenarlardaki bi banka oturup beklemeye başladık.
***
Nefes'in anlatımından
Rüzgar'ı gördüğümde gülümsedim ve ayağa kalkıp boynuna atladım. O kadar özlemişim ki keratayı jfjfjd. Uzunca sarıldıktan sonra ayrıldık ve Güneş'e sarıldı. Sonra bizi kollarının altına aldı arabaya doğru yürümeye başladık. Arabaya bindiğimizde Güneş, Rüzgar'dan üst tarafı açmasını istedi. Rüzgar açınca ayağa kalkıp elini uzattı bana tuttum ve kalkıp bende çıktım. Çalan şarkıyla beraber birbirimize baktık ve seslice söylemeye başladık. Rüzgar'sa bu halimize bakıp gülüyordu.

you left me alone in dark
and made the pain just like a shark
There is no need for talking
Don't get tired for explaining

nothing will be the same again
And our love never will begin
stop telling me about your regrets

you'd never touch my soul again
and never search my heart again
cause i don't want hear your usual lies

wowww, it's too late
i'm afraid ex love, i started to hate

I deeply felt as i die
understood lately everything was lie
Fought with my soul and heart
Try to push you away so hard
****
Eve geldiğimizde arabadan bavulumu alıp eve doğru yürümeye başladım. Kapıyı çaldığımda Murat amca bizi görmüş olmalı ki o açtı kapıyı. Bavulumu bırakıp sarıldım ona, onu da çok özlemişim tontişim.
"Hoş geldiniz çocuklar"
"Hoş bulduk murat amcağğğ"
"Hoş bulduk amcağğ" Dedi Güneş beni taktit ederek. Gözlerimi devirip ona ismini balık bakışı koyduğumuz bakışımı attım -yaniii gözlerimi kısıp dudaklarımı büzüp kafamı geriye attım - Ne? Bu Güneş'le bizim meşhur bakışımız.
****
Güneş'in anlatımından
İçeriye geçtiğimizde Murat amcayla biraz oturup odalarımıza çıktık. OHA.OHA.Bu oda deil.CENNET. Odamı gördüğümde delirmiş gibi zıplayıp kendimi yatağa attım. OHA. Bu oda mütüştü. Kendi odamdan çıkıp, Nefes'in odasına daldım. Nefes gözlerini büyütmüş bi şekilde odaya bakıyodu. Beni gördü sonra ikimizde aynı anda çığlık atıp birbirimize sarıldık.
****
Güneş'in anlatımından
Odama yerleştikten sonra yatağa yatmış,gözlerimi kapatmış şarkı dinliyodum kiii biri yatağıma atlayıp beni gıdıklamaya başlayana kadar. Tahmin edin kim? Evet doğru NEFES. Ondan kurtulmaya çalışırken bide Rüzgar geldi.
" ya jsndndhd bırakın jhdhdhd olum jdjdndndn beni!!!!
Sonunda durduklarında ikisininde kafasına bi tane geçirip intikamımı almıştım. Rüzgar;
"Kalkın hadi yavrularım, sizi bizim tayfayla tanıştırıcam."
"Daha erken deil mi?" Dedim.Yaralarımdan dolayı korkuyodum. Beni garip bulmalarından. Dışlamalarından çok korkuyodum.
"Yoo niye?"
"Rüzgar ben korkuyorum." Diyip yorganın altından çıktım. Zaten şort giydiğim için bacaklarım gayet rahat görünüyodu. Gözleri biraz bacaklarımda takıldı. Sinirlenmişti, ama üzmemek için sakince konuştu.
"Merak etme. Hiçbişey olmaz. Onlar öyle deil.
"Tamam. Dedim gönülsüzce. Odadan çıktılar bende hazırlanmaya başladım.
****
Rüzgar'ın anlatımından
O yaraları gördüğümde çok sinirlendim. Ama birşey diyemedim, diyemezdim. Babasını ne kadar çok sevdiğini biliyordum. Ve kavga çıkarmıycaktım. Onu üzmeye hakkım yoktu. Onlar benim en değerlilerimdi. Onları asla üzmiycektim.
****
Nefes'in anlatımından
Hazırlandım. Ve Güneş'in odasına girdim.
"Gülüw hazır mısın?"
"Hı hı."
"Korkma Güneş seni çok sevecekler."
"İnşallah."
Beraber odadan çıkıp,bizi bekleyen rüzgar'ın yanına gittik. Bizi bi süzüp ıslık çaldı.
"Vayy yavrumlara bak beee" dedi gülerken.
***
Güneş'in ağzından:
Aslında hiç gitmek istemiyordum. Çok korkuyordum ama başka seçeneğim yok, belkide severler değil mi?
***
Rüzgar beş tane erkekle selamlaşıp bize doğru döndü "İşteee size bahsettiğim kızlar, bu yıl bizim sınıfta olacaklar."
"Hoşgeldiniz kızlar" dedi hepsi bir ağızdan. Bir tanesi hariç. O sadece bana baktı, ama ağzından tek kelime çıkmadı.
***
Hepsi kendilerini tanıttı ve sıra bize geldi. Nefes ortama hemen alışmış, kendini çok güzel tanıttı. Demir'in "Ee Güneş, sen kendini hiç tanıştırmadın" demesiyle herkes bir anda bana döndü. Bir anda nedensizce dehşete düştüm. Ne diyecektim ki "çok sevdiğim babamı kaybedince delirip kendimi kestim" falan mı? İçimden 'ya şimdi, yada hiç' dedim derin bir nefes alıp "Benim aslında hobilerim falan yoktur Nefes gibi, ben babamı kaybettikten sonra etkisinden çıkamadım. Hala etkisinden çıkmaya çalışıyorum." Dedim. Evet çok mantıksızdı ama yalan söylemeyi de beceremezdim ki. Hepsi baş sağlığı diledikten sonra herkes kafasına göre takılmaya başladı. Nefes Meriç denilen çocukla pek bir yakındı uzun zamadan sonra ilk defa Nefes'i böyle görüyordum. Gözlerinin içi gülüyordu. Kesinlikle benim yawrım Meriç'ten hoşlanıyor. İzlendiğimi hissediyorum, ve bu beni fazlasıyla rahatsız ediyor. Ve sadece gözlerime bakmıyor, arada gözleri bacaklarımda ve kollarımdaki yaralarda geziyor. Ve bu daha rahatsız edici. Böyle olacağını biliyordum... Nefes Meriç'le konuşuyor Rüzgar'da Demir ve Kıvanç'la konuşuyordu. Bense öylece Ediz'e sertçe bakıyordum. Kısacası öyle 'göt' gibi kalmıştım. Ama daha hiçbirşey bitmemişti. Kazanabilirdim. Onlarla iyi anlaşabilirdim.
***
Nefes'in ağzından;
Ediz'in Güneş'i izlediğini fark ettim, sadece gözlerine bakmıyor gözleri aynı zamanda bacaklarında ve kollarında olan yara izlerinde de geziyordu. Güneş'te fark etmiş olmalı ki başını kaldırmıyordu. Bense Meriç'in yaptığı esprilere gülüp duruyordum çocuk gerçekten iyi, yakışıklı, sevecen, anlayışlı.

Merağbağ yawrularımız. Umarım beğenirsiniz. Oy vermeyi unutmayın lüfeeen. Sizi seviyoruz :))

~Yeni Hayatımız~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin