JIMIN
Dün jungkook tae'ye çok garip davranmıştı.Terslemişti bildiğin!Neden böyle yaptı hiç anlamamıştım.Tae ile geldiğimzde çok rahatsız davranmıştı sanki bi an önce gitmemizi ister gibi.Biz gittiğimizde rahatlıycakmış gibiydi neden böyleydi hiç anlamadım.
Bana çok iyi davranırken tae'yi tersliyordu.Onu sevmiyordu resmen.Bunu çok açık belli ediyordu.Ama..neden?Neden sevmiyor?
Tae çok cana yakın,samimi,tatlı,eğlenceliydi.
Onu her gördüğünde ters ters bakıyordu.
İlk başta gözlerini yüzüne dikiyo ve 10 dk fln birşeyler düşünüyor sonra ters ters bakıp önüne dönüyordu.Bu konuyu onunla konuşmalıydım.Ya da..onunla konuşmadan önce Taemin'e sormalıydım.Belki o nedenini biliyordur.Çünkü bugün tanışmalarına rağmen baya samimi olmuşlardı yakınlaşmışlardı.Ve buna sevindim açıkçası.
Çünkü kook'u ne zaman görsem ya uyuyor ya ders çalışıyor ya da müzik dinliyip kitap okuyordu.
Gerçekten garip birisiydi ama kendisine üzülüyorum hiç kimseyle konuşmuyor,iletişim dahi kurmuyordu.Ve bugün Taemin ile yakınlaşmışlardı.Onunla konuşmuştu ilk defa birisiyle gülüp eğlendiğini görmüştüm ve benim çok hoşuma gitmişti.Onu öyle mutlu görmek beni de mutlu ediyordu.Ama jungkook beni her gördüğünde yüzü düşüyordu ağlamaklı gibi oluyordu.Ve ben bu duruma çok üzülüyordum neden böyle yapıyordu ki?Neden?Neden?
Gerçekten..Aish bunları düşünürken zaman çok çabuk geçmişti resmen saat 21.30 olmuştu.
Ve çok yorgundum gidip uyuycam hemen.Zaten kafamı koyduğum gibi uyurdum zaten.1gün Sonra
Saat 8.30
Amanınn saat 8.30 olmus nasıl uyanamadım hemen üstümü giyip gitmem gerek.Of ya nasıl geç kalktım ki.Jimin;
Üstümü giyer giymez evden çıktım.Tanrı'ya şükür okul evime yakındı 5dk da yetiştim okula.
Kapıyı çalar.
-Gel
-Geçiktiğim için özür dilerim.
- Gözde öğrencilerimden olmasan seni içeriye almazdım.Şanslısın.Geç bakalım.
-Bi daha olmuycak bay jung.Der ve yerine oturur.
-Jimin neden geç kaldın bu kadar?
-Saat 8.30'ta kalktım alarmın sesini duymamışım.
-Aferin jimin.Kaç kere aradım seni biliyormusun.
-36 kere
-Evet.
-kkkkkTeneffüs olur.
-Min
-efendim kook
-Dışarı çıkalım mı?Sıkıldım da
-kkkk tamam gel çıkalım.Taemin'
Ben ayağa kalkar kalmaz yanımda jimin belirmişti nedenini bildeğim şekilde.
Koşarak gelmişti bildiğin.-Birşey mi oldu jimin?
-Şey min seninle birşey konuşucaktım da
-Önemli birşey değilse sonra konuşsak.Kookla dışarı çıkıcaz da.Jimin,Jungkook'a bakar.Gözleri bir süre yüzünde dolaşır.
Jungkook'un yüzünde hiç bir mimik oynamaz.
Ve jimin taemin'e geri döner ve konuşur;-Önemli.Gerçekten.
Der min'i ikna etmek için.
-Peki tamam.
Kook'a döner.Tam konuşucakken..Jungkook konuşmaya başlar;
-Kapının önünde bekliyorum.
Der ve çıkar.
Taemin bu duruma üzülür.Çünkü kook'un yüzü düşmüştü.Belli ki üzülmüştü.-Evet jimin.Dinliyorum seni.
-Jungkook sürekli Tae'ye kötü davranıyo,ona ters davranıyo.Sanki ona karşı bi kini varmış gibi.Neden böyle davranıyor?Sen biliyormusun?
-Gerçekten anlamıyacak kadar körsün sen jimin.Jungkook'u şimdi anlıyorum.Neden bana öyle dediğini şimdi anladım.
Biraz gözünü aç jimin.Etrafına bak ne var ne yok.Der ve jimin konuşamadan onu bırakır ve gider.
☆
Okuduğunuz için Teşekkürler.
*Etkileşim vermeyi unutmayın*☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytani Gözler'Jikook
Teen FictionJimin ve Tae sevgililerdi.. Ama ikisininde bilmediği birşey vardı. Sınıf arkadaşları Jeon Jungkook,Jimin'e platonikti.. Tae bunu bilmesine rağmen ona inat Jimin'e yakın davranıyordu. Jimin'i Jungkook'un önünde öper,koklar. Ve..Jeon Jungkook bu acıya...