Olay2

36 6 0
                                    

Taemin
Eve geldiğimde heryer dağınıktı sabah toparlamadan çıkmıştım.
Ama şimdi toplamam gerekiyor.
Off neden toplamadan çıkmıştım ki midem çok kötüydü...
Hastaneye gitsem iyi olacaktı çünkü 3 gündür midem bulanıyordu ve ben bugün kusmuştum.
Hazırlanıp hemen çıksam iyi olacaktı.

3 saat sonra

Sonunda eve gelebildim.Zehirlendiğime hala inanamıyorum.Neyden zehirlenmiş olabalirim ki?Zehirlenecek hiçbir yemekte yememiştim.Aish 1 hafta boyunca okula gidemeyceğim.Tanrıya şükür erkenden gitmişim daha kötüsü olmadan..
Neyse biraz yemek yiyip ilaçlarımı içsem iyi olacaktı sonra da uyurum.

Jungkook'tan
Öğle arasında taemin eve gitmişti ve ben gene yanlız kalmıştım neyse ki okul bitmişti eve gelmiştim sonunda.
Okuldan ciddi anlamda nefret ediyordum..
Neden vardı ki?
Hele onları öyle samimi görürken canımdan can gidiyordu.Canım o kadar çok yanıyordu ki artık içim nefret,kin doluydu.
Artık cidden herşeyden bıktım.Hemde herşeyden küçüklüğümden beri hep dışlandım hep aşağılandım.Artık yaşama sevincimi kaybettim.
Elime damla geldiğinde ağladığımı fark ettim.
Cidden bu yaşıma kadar herşeyi içimde tutmuştum kimseye anlatmamıştım artık dayanamıyordum.İçimdeki intikam duygusu her geçen gün artıyordu ve Kötü beni ortaya çıkartıyordu.Ve bu benim korkmamı sağlıyordu.
Çünkü cinayet işlemek istemiyordum.Eğer o kötü ben çıkarsa ortaya cinayet işleyeceğime o kadar emindim ki!
İşlemesemde kendimi öldürürdüm.En fazla ne olabilirdi ki sevenim yok.Beni destekliycek için boşaltıcağım bir Ailem bir Dostum yok.Ölsem kim umursar ki?Kimse!Her zaman ki gibi.
Korkularım gün yüzüne o kadar hızlı çıkıyordu ki ne yapacağımı bilemiyordum elim ayağım birbirine dolanıyordu...
Nereye gitsem nereye dönsem hep bir engel hep bir korku..Ne yapacağımı şaşırdım artık.
Bi kaç olay daha olursa cidden patlıycaktım artık o kadar zor duruyordum.
Kendi kendime konuşurken birden telefonuma mesaj gelmişti!

Bilinmeye Numara;Selam,intikam almak istermisin?

jungkook;Ne,ne intikamı?

Bilinmeyen Numara;Taehyung'tan.Sana yardım edeceğim.Eğer istiyorsan tabi.Sende sıkılmadın mı onun ukala,egolu davranışlarından ayrıca sevdiğini elinden aldı!Ben senin yerinde olsam bu kadar çok sabredemezdim onları hergün sarmaş dolaş görmeye dayanamazdım.Ee ne dersin?

Jungkook;Tamam,kabul.Ama şuan olmaz.

Bilinmeyen Numara;Neden?

Jungkook;Çünkü bi kaç olay daha olmasını bekleyeceğim.

Bilinmeyen Numara;Mantıklı.Pekala anlaştık.

Jungkook;Sen kimsin?

Bilinmeyen Numara;Boşver şimdilik kim olduğumu.Biz konumuza dönelim ve o konu hakkında ilerleyim.

Jungkook:Pekala,sen öyle diyorsan.

Bilinmeyen Numara;Şimdilik hoşçakal ben sana tekrar dönüş yapacağım.

Jungkook;Görüşmek üzere
✔️✔️

Jungkoo Çevrimdışı
Bilinmeyen Numara Çevrimdışı

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Şeytani Gözler'JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin