Ayrıldıklarında tebessümle birbirinin gözünün içine bakıyorlardı
Myth: sana söylemek istediğim bir şey var... Ama.... Bu sana saçma gelebilir...
Sat: anlat myth... Her türlü saçmalamana hazırım zaten bu hayat saçmalama üzerine kurulu..
Myth: ben.... Senden hoşlanıyorum seni seviyorum satellite ve bu duygu aşk değil....
Sat: bende senden hoşlanıyorum myth ve bu duygu,aşk değil...
Myth&satellite:ve asla olmayacak..
Mythin ağzından;
Sonunda itiraf etti.. inanamıyorum.. duygularımızın karşılıklı olmasına anlam veremiyorum.. bu sadece filmlerde olmazmıydı? Ama kimin umrunda? Onu seviyorum ve asla bırakmayacağım tüm hayatımı ona adayacağım.. onunla sevgiliden daha başka şeyler olmak istiyorum....onu seviyorum bu dünyalara bedel.. keşke birgün kendimi kaybetsem... Ve anlamsız şeyler yapsak... Onun yanında ufak bir kedi gibiyim ama artık onunum.. ben artık ona aitken,oda bana ait.. onu asla, ömrümün sonuna kadar koruyacağım bundan şüphesinin olmasını istemem...Sat: duygularını itiraf etmen beni mutlu etti..
Myth: evet benide.. bi dk- bizim gözümüzü böyle gorurseler napicaz?
Sat: gel bi elimizi yüzümüzü yıkayalım geçer belki..
Satellite ve myth elini yüzünü yıkamaya gider
Sat: daha iyisin değilmi?
Myth: evet sen?
Sat: iyiyim... Hadi gidelim mutfağa cobra merak etmiş midir acaba?
Myth: herşeyin başladığı yere mi? herneyse gidelim..
Sat: ikimiz başlattık.. ve... sonu olmayan birşey bu myth sonunu getirmeyeceğim:)
Myth: ve bende sana yardım edeceğim:)
Sat: güzel.. herneyse hadi myth!
Satellite mythin elini tutarak onu mutfağa götürür
Yiyecekleri getirirler ve film izlerler
Cobra: NEDEN GEÇ GELDİNİZ! BAKIN BİR İŞLER ÇEVİRİYOSANIZ VALLA İKİNİZEDE SIKARIM!
Darkness: ay sakin ol cobra! Harbi siz niye bu kadar geç geldiniz? FİLM BİTTİ AMINA KOYİM!
Myth: ehe- şey yüzünden ya- şey- satellite ne yüzündendi-
Sat: ehe-şey ya- ha- evet dolabı açarken yumurta kırıldı da onla uğraştık dimi-
Cobra: BENDE YEDİM DİMİ!? Sizi aptallar...
Sat: COBRA SANA ORDAN BİR GEÇİRİRİM!
Myth: YETER! SAKİN OLUN!
Cobra& satellite: uff tamamm
Myth: güzel! şimdi film izlicezz
Bio myth içten;
Bio myth: of noluyo ya bunlara? Birbirlerine artık değişik bakmaya başladılar umarım düşündüğüm şey olmamıştır.. yoksa bunun
kötü sonuçları olacak....Myth: abi daldın gittin biran n'oldu?
Bio myth: ehe- iyiyim ben merak etme
Sat: bu arada sargılarını çıkarma vakti geldi söyliyim
Bio myth: vallami! çıkartmak istiyorumm! Hadi bana yardım ett!
Satellite bandajı çıkartırken onun eline bir el daha değmişti bu el mythin eliydi..
Myth; ehe- yardımcı olabilirim...
Sat: t-tabiki..
Satellite ve myth bandajı birlikte çıkarırlar
Bu sırada cobra ve diğerleri onlara şüpheli bir şekilde bakıyorlardı
Cobra içten;
Cobra: bunlara noluyo aw myth hiç böyle değildi ve satellite'da... resmen kişilik değiştirmişler çok başkalar.. korkmaya başladım.. umarım... umarım tahmin ettiğim şey olmaz...
YOU ARE READING
𝐀𝐒̧𝐊 𝐕𝐄 𝐈̇𝐍𝐓𝐈̇𝐊𝐀𝐌★
Fanfiction"Myth; BUNU YAPMA SATELLİTE! Satellite: sakinleş.. yanındayım... Mythin sırtı duvarla değer ve ani bir hamleyle satellite'ı iter,ama satellite mythin kollarını kilitler Myth: bu hamleyi nerden öğrendin! BIRAK BENİ! Satellite: bırakmayacağım... My...