-23: Kaybetmenin değeri~

11 2 0
                                    

Cobranın gözü dolmuştu ama bunu gözlüğüyle saklamak zorundaydı

Cobra: t-teşekkür ederim hemşire hanım...

Hemşire: rica ederim suan ziyaret edebilirsiniz ama çok yormayın olurmu?

Cobra: anlaşıldı teşekkür ederim

Hemşire: ne demek iyi günler geçmiş olsunn

Hemşire gider ve darkness ve bio myth cobrayı sorulara boğarlar

Bio myth: ne oldu durum nee?

Cobra güçlükle;

Cobra: o-onu görebilirmişiz.. s-siz gidin ben biraz hava alacağım...

Dark& Bio myth: tamam!

Darkness ve bio myth geldiğinde satellite kalkmıştı ve ağlıyordu sessizce...

Bio myth: iyisin dimi satellite? Birşeyin yok dimii!

Dark: neden ikinizde ağlamakla meşgulsünüz acaba? Bir yandan cobra bir yandan sen... Uff nie agliyosunuz sorun o iştee

Sat: o g-gercekten ağlıyomu k-ki...

Bio myth: olm ben bu ağlamayı bilirim vicdan azabı çekince olur böyle bide sinirlenip kendine kızınca oluyor..

Dark; ama sorun o iştee nedeğn!?

Satellite'ın yüzüne bir gülümseme yerleşmişti yavaşça,sonra hatırlayınca yerinden anlık bir şekilde sıçrayıp aynanın önüne geçip kendini incelemeye başlamıştı ve morlukların, ısırıkların daha az seviyeye inip,hatta yok olduğuna şahit olmuştu bu durum onu biraz üzmüştü ve gözleri dolmuştu...

İçinden;

Ah cobra.. yaşadıklarımızı asla unutmayacağım... Asla.. seni affedebilirmiyim şuan bilmiyorum ama sadece arkadaşım olarak göreceğim... şimdilik..

Bio myth satellite'ın yanına gelir ve;

Bio myth: Satellite iyisin dimi bak bişeye ihtiyacın varsa söyleyebilirsin herzaman yanındayız...

Demişti elini omuzuna koyarak...

Satellite ise tepki amaçlı onun elini tutup ona dönüp sarılmıştı

Sat: yanımda olmanız beni mutlu ediyor... Teşekkür ederim iyiyim...

Dark: ayy çok tatluu

O sırada cobra;
Cobra ağlıyordu ilk kez kendini harap ederek...

Cobra: off ne yapmalıyım ne! Satellite beni affetmez.. asla... Off Allah'ım ne yapıcam benn!

Deyip düşüncelere dalıyordu ve biryandanda acısını çıkarıyordu sahili izlerken..

O sıralar 3 kişi birden sohbetliyorlardı

Sat: cobranın nerde olduğu hakkında bilginiz varmı acep?

Dark: ya şey- sahilin oraya gitti yine

Sat: tamam ben gidiyorum bişey konuşacağım hemen dönerim tamammı?

Bio myth: iyi koş bakalım:)

Satellite cobrayı bulur ve yanına farkettirmeden sakince oturup onu izler

Cobra: şuan kokusu hala burnumda.. keşke bir kez daha ona sarılıp çekebilseydim o kokusunu...

Satellite yaklaşır ve;

Sat: peki başka?

Cobra: onu tekrardan öpmeyi isterdim heryerinden.. onda yine benim olduğuna dair iz bırakmak isterdim teninde...

Cobra satellite'ı duymuştu ama sanki onun için yok gibiydi ve suyunu yudumlarken bir anda karşısında oturan satellite'ı farkettiğinde suyu boğazında kalmıştı, öksürükdü ve kendine geldikten sonra onu incelemeye ve dokunmaya başlamıştı

Cobra: sensin dimi? Yanlış görmüyorum dimi...

Sat: burdayım cobra ve kanlı canlıyım istediğin kadar dokunabilirsin..

Cobra satellite'a öyle bir sarılmıştı ki... İkiside sarsılmıştı ve cobra tekrardan ağlıyordu sessizce...

Satellite cobranın o kusursuz mor saçlarında elini gezdiriyordu rahatlamasına yardım etmek için... Cobra bir süre satellite'a sarılarak durmak istedi ve yaptı da...

Sat: tamam cobra sakinleş.. yanındayım...

Cobra: ya değilsen... ya sadece arkadaşımsan... korkuyorum...

Sat: sen benim için arkadaştan çok ötesin bebeğim...

Cobra: affettinmi yani

Sat: ne zaman küstük ki...

Cobra içinden;

Allahımmm bin şükürr affetmez dediğim o kişi affetti beniii BUNA İNANIYORUM!! AŞIRI SEVİNDİM ŞU ANN

Satellite cobranın yuzune bakıyordu ve gözyaşlarını narince silerek;

Sat: ne kadar çok ağlamışsın sen... Sana kaç kere demiyomuyum ben,o güzel gözlerine yazık diye...

Cobra: senin için öldürebilirdim o gözleri... yeterki benim ol...

Sat: anlaştık:)

Cobra: biliyomusun sevgilim,seni çok özledim... Kokunu içime çekemediğim o anlar cehennem gibiydi bana... yakıyordu içimi cayır cayır...

Sat: cobra yavaş bebeğim...

Cobra satellite'ın dudağını hafifçe öpmüştü...

Sat: özlemişim şu,hafif öpüşlerini, gülüşlerini...Ah zehirli meleğim benim... Ne kadar özlediğimi bilsen seni...işte o zaman anlardın cehennemi...

Cobra: şairlik ruhun mükemmel bitanemm

Sat: ehem-teşekkür ederim

Cobra: eee siz naptınız iyi baktılar mı sana hm?

Sat: evet iyi baktılar...

Cobra: bende burdaydım ve senin uyanmanı hissetmemi bekledim..

Sat:neyse hadi içeriye gidelim

Cobra satellite'ın elini tutarak;

Cobra: nereye?

Sat:hastaneyee

Cobra satellite'ı oturtup onu kendine çekerek;

𝐀𝐒̧𝐊 𝐕𝐄 𝐈̇𝐍𝐓𝐈̇𝐊𝐀𝐌★Where stories live. Discover now