11

182 16 2
                                    

Yeni doğmaya başlayan güneşin ışınları ile gözlerimi hafif araladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yeni doğmaya başlayan güneşin ışınları ile gözlerimi hafif araladım. Gözlerimi açtığım gibi karşımda; jungkookun kipriklerine bile yakın olacağım bir sahne beklemiyordum. Gözlerimi kocaman açtım. Kolları belimi sarmış, burnu burnuma değiyordu. Bedenlerimiz tamami ile birleşikti. Hafif aralık nefes aldığı ağzına odaklandım. Dikkatimi tekrar kapalı gözlerine çıkardım. Gözünün önüne şaç tutamları düşmüştü. İşaret parmağım ile hafifçe geriye ittim. Şakakların da duran parmağımı sürterek kaşına ardından gözüne getirdim. Kirpikleri ile sanki normal dokunsam zarar görecekmiş gibi yavaşça oynadım. Parmağımı kirğinden burnuna götürdüm. Burun ucuna doğru gezdirdim. Burnundan dydağına geçecektim lakin durdum. Parmağımı yüzünden çektim. Yavaşça ona doğru sokuldum. Son kez onun kollarında uyumak istiyordum.

(...)

Uzun bir sürenin ardından gözlerimi yavaşça açtım. Kafam jungkookun göğsüne yaslıydı. "günaydın sarısın." yeni uyandığından olacak ki kalın -zaten kalın bir sese sahip- ve hafif boğuk sesi duyduğum gibi utançla geriye çekildim. "ah rahatını bozmasaydın." ters ters bakıp "kes be!" dedim. Kırkırdadı. "saat kaç?" sorduğum soruyla anında piç gülüşünü takındı. "bilmem kaç? Eğer beni sarıp sarmasaydın haberim olurdu." dedi. "şu anda olabilir? Sadece telefonun ekeranını açman lazım. Bak böyle." elime telefonumu alıp ekranını açtım. "saat on buçuk."
"sen ciddi misin bak ben bunu bilmiyordum!" dedim. Kahkaha attı. Ters ters ona baktım. "geç kaldım. işe gitmem lazım." kocaman gülümseyip "sen stilistsin değil mi?" dedi. Başımı onaylar anlamda salladım. Elleriyle alkış yapıp kırkırdadı. "n'oldu?" dedim. 'biir şey yok' anlamında omuz silkti. Onunla birlikte ayaklandım ve arabaya ilerledim.

(...)

İşten eve daha yeni dönmüştüm. Çok yorgun olduğumdan anında yatağa yatıp, telefona bakmaya başladım.

1 yeni mesaj.

Yapışkan sümük;
Taehyung sana talip var

Taehyung;
Ne?

Yapışkan sümük;
Şaka şaka

Taehyung;
Tanrım çok komikti

Yapışkan sümük;
Talibin olmasını mı isterdin

Taehyung;
Hayır

Yapışkan sümük;
Bencede olmasın
Ben sana yeterim

Taehyung;
Sen benim talibim misin ki?

Yapışkan sümük;
Evet hem de çok uzun zamandır sarışın :)
Görüldü

Görüldü yedim

Ağliyorum gagaggagagag😭😭😭

Taehyung;
KEKSLFKSŞOIDKELELFM
Görüldü

Yapışkan sümük;
Yanında olup kahkahanı duymak isterdim
Görüldü

Taehyung;
Bugün şaçmalama günün gibi bir şey mi?

Yazma amacın neydi?

Yapışkan sümük;
Yazma amacım

Yazıyor...

Stilistim olmanı istiyorum sarışın
Görüldü





Kısa bir bölüm ama olsun no problemmmm

Blonde Boy [taekook]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin