☆
Tak, tak, tak...
Kim taehyung bugün senin için buradayım.
Kapıya doğru yaklaşan ayak sesleriyle heyecanlandım. "ah, seokjin geldin mi-?" beni gördüğünde solan yüzüne güldüm. Omuz atarak evinin içine girdim. "ne yapıyorsun?!" evini inceledim.
Eve yeşil ve kahve rengi tonları hakim gibiydi. Evide onun gibi tatlıydı. "vooooaaaoov, ev güzelmiş. Eee yatak odası nerede?" sonlara doğru piç sırıtışımı ortaya koyup dibine doğru adımlandım. Elimi aletinin üzzerine koydum ve gülümsememi büyüttüm.
Gözleri far görmüş tavşan gibi açıldı. Kollarımdan kurtularak geriye çekildi. "sapık mısın orospu çocuğu!" kaşlarını çattı. "oradan bakınca fahişeye mi benziyorum!?" ona doğru yaklaştım. Flörtöz bir şekilde "buradan bakınca çok tatlı duruyorsun." dedim.
Yüzü kızardı. Her ne kadar dediklerim yalan olmasa da oltama düşmüştü. Ellerimi yanaklarına çıkardım. "kızarınca da pek tatlı oluyorsun." deyip gülümsedim. Kafasını aşağı eğip bir adım uzaklaştı. "sarışın, çok güzelsin. Kızların bile seni kıskandığına yemin edebilirim. Aşağı eğdiği kafasını elimi çenesine koyarak kaldırdım. Bir adım yaklaştım. Nefesleeimiz birbirine karışıyordu. Dudaklarımı dudaklarına yaklaştırdım. O kocaman açılmış gözleriyle bana bakıyordu ben ise onun dudaklarına.
Tam öpecek iken kapıdan gelen "taehyungieee ben geldim!" sesiyle benden kaçtı. "çabuk git." fısıltıyla söylediği şeye aldırış etmedim. Gitmem için kaş göz hareketi yapıyordu fakat onu öpme fırsatımı kaçıran o piçi görmek istiyordum. Tam elime ipleri almışken...
İçeri adımlanan uzun, kahverengi şaçlı, zengin kılıklı adama baktım. "ah seokjin hyung hoş geldin." sorgular biçimde bana bakıyordu. "kapı neden açıktı taehyungie?" taehyung şaşırmış bir şekilde arkasına baktı. "ah, açık mı kalmış?" seokjin başını onaylar şekilde salladı. "taehyung arkadaşın mı?" taehyung tam ağzını açıcak iken ben konuştum. "sevgilisiyim." ikisininde ağzı kocaman açıldı. "NE!" diye bağırdı seokjin. "neyse ben artık gideyim, malum jeon jungkook olmak zor iş." bu sefer ağzı daha büyük açıldı. "ne se-sen ünlü model jeon jungkook musun??!" başımı onaylar anlamda salladım. "neyse, tekrar görüşürüz." taehyunga doğru adımlanıp yanağına öpücük kondurdum. Anında kızaran yanakları ile güldüm.
Arkada seokjin bir şeyler zırvalıyordu onu takmadan arabama bindim. Benim olacaktın taehyung. Bir gecelik dahi olsa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blonde Boy [taekook]
Fiksi Penggemar"Sen eşcinsel olmayan bir insanı, eşcinsel yapabilecek kadar güzelsin sarışın." Başlangıç:09.03.2024