☆
Sıcak bir ten...
Sıcak dokunuşlar...
Şu an üzerinde olduğum adam dişime göre bir tercih değildi. Dokunuşları zevk vermiyordu. Aramızdan tek bir kişi zevk alıyordu o da bu beyinsizdi. Başka bir varlığın adını inlemesi sinirimi bozuyordu.
Boynunu emmeyi bıraktım. "ah- dur neden durdun devam et!" yan gözle ona baktım. Bıkmıştım. Tipim olmayan bir erkeği tercih etmiştim fakat görünen o ki tercih etmeseydim daha iyi olacakmış.
Sesimi dahi çıkarmadan üzerimi giymeye başladım. Şu an bir şeyler zırvalıyordu fakat pekte umrumda değildi. Kapıya doğru adımlandım. "dursana lan!" olduğum yerde durdum. Cüzdanımı çıkardım. İçinden yüklü bir miktarda para alıp yüzüne fırlattım. "ah kusura bakma başkasının adını inleyen bir fahişeye göre çok verdim." alaycı bir gülümsemeyşe ona baktım. "ama ikramım olsun. Güle güle kullan~" adımlarımı dışarı doğru yöneltim. Arkamdan ettiği küfürleri duyabiliyordum.
Arabaya bindim ve derin bir nefes bıraktım. "sikik..." arabamı evime doğru sürdüm. Adamlarıma sarışın hakkında bilgi toplamalarını söylemiştim. Sarışının siması önümde canlandı. Tatlı tatlı kıkırdadım.
Arabamdan inip eve doğru yürüdüm. Acele ile odama gidip dosyayı açtım.
(gizli çekilen fotoğraflar)Özgeçmiş;
Adı, soyadı: kim taehyung
Baba adı: kim x
Anne adı: kim x
Yaş:24
Okuduğu üniversite: xxx
Okuduğu bölüm: xxx
Cep telefon numarası: xxx
Adresi: xxx
...
Gördüğüm fotıgraflara ve bilgilere gülümsedim. Kim taehyungla güzel bi' gece... Düşüncesi bile kaldırıyor.
Elimi masada duran fotograflara uzattım. Tatlı ve yakışıklıydı.
Fotoğraflara biraz daha baktıktan sonra burnunda, yanağında ve gözünün altında ben olduğunu fark ettim. Benlerine teker teker öpücük kondurmayı arzuladım. Her neyse, her kimse her gece benim olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blonde Boy [taekook]
أدب الهواة"Sen eşcinsel olmayan bir insanı, eşcinsel yapabilecek kadar güzelsin sarışın." Başlangıç:09.03.2024