Amo:ចឹងអូនត្រូវទៅផ្ទះហើយណា...ស្អែកចាំអូនមកលេងទៀត..(ចាកចេញទៅរងចាំស្ដាប់លទ្ធផលដែលខ្លួនធ្វើ)
Pete:បាទ...(ក៏មិនប្លែកចិត្តអីដែរក៏ឡើងទៅបន្ទប់ខ្លួនសម្រាកព្រោះមកពីធ្វើការហត់នឿយ)
Sarika:wayក្រែងកូនប្រតិកម្មជាមួយទឹកនិងមិនចឹងហី..ហេតុអីក៏កូនយកមក??
Way:សង្សារអ្នកប្រុសឲ្យមកខ្ញុំមិនហ៊ានប្រកែក...
Sarika:ហ៊ឹម...មិនអីទេមែនទេ???(ដាក់ដៃលើស្មារបស់កូនប្រុស)
Way:ខ្ញុំមិនអីនោះទេម៉ាក់កុំបារម្ភអី...(ញញឹមតបទៅវិញទាំងមិនសម)
Sarika:ចឹងម៉ាក់យកទឹកក្រូចនេះទៅចោលហើយ...(ថាហើយក៏យកទៅបោះចោលក្នុងធុងសំរាមព្រោះទឹកក្រូចនិងគ្មានអ្នកណាចេះផឹកទេទទួលយកមកកុំឲ្យគេថាខ្វះសុជីវធម៌)
Way:ម៉ាក់...ថ្ងៃណាមួយខ្ញុំនិងយកម៉ាក់ចាកចេញពីទីនេះឲ្យបាន....(និយាយម្នាក់ឯងតិចៗលាយទឹកភ្នែក)
Sarika:កូនទៅងូតទឹកទៅម៉ាក់រៀបចំអាហារពេលល្ងាចឲ្យលោកម្ចាស់និងអ្នកប្រុសសិន...
Way:មិនអីទេខ្ញុំទៅជួយម៉ាក់វិញ ចាំពេលរៀបចំហើយចាំទៅងូតក៏បានដែរ....
Sarika:ចឹងក៏បាន...
+រៀបចំអាហាររួចរាល់wayក៏ទៅបន្ទប់ងូតទឹក ពេលដែលងូតទឹកងូតបណ្ដើរទឹកភ្នែកក៏ហូរមកបណ្ដើរមួយរយៈនេះទឹកភ្នែកចេះតែហូរមករហូត...
Pete:យ៉ាងម៉េចឈឺចាប់ហ៎...(wayរវល់តែគិតរវើរវាយម្នាក់ឯងមិនដឹងថាpeteចូលមកតាំងពីកាលទេមកអោបចង្កេះគេជាប់)
Way:....(មិនមាត់ឈរត្រឹងព្រោះថាមិនដឹងឆ្លើយបែបណា)
Pete:មិនទម្លាប់និងពេលដេកគ្មានឯងអោបទេ...(ម្ដងនិងមិនដឹងកើតស្អីទេមកអោបលួងលោមបែបនេះ)
Way:អ្នកប្រុសចង់បានន័យថាម៉េច???
Pete:យើងមិនទម្លាប់ដេកគ្មានឯងអោបទេចឹងហើយទើបយើងពន្យារពេលរៀបការរហូត...(ម្ដងនិងមកលួងលោមព្រោះដឹងថាឥឡូវនេះប៉ាខ្លួនសង្ស័យខ្លួនហើយបើសុខៗwayលួចចេញទៅបានមែនប៉ារបស់គេប្រាកដជាដឹងរឿងគ្រប់យ៉ាង)
Way:អ្នកប្រុសទើបតែនិយាយទេថាអ្នកប្រុសមិនចូលចិត្តមុខខ្ញុំ!
YOU ARE READING
ឈឺចាប់មិនអាចស្អប់(ចប់)
Actionស្រលាញ់មនុស្សម្នាក់តាំងពីតូចដល់ធំប៉ុន្តែក្នុងភ្នែកគេយើងត្រឹមតែជាទាសករ🙂💔