ភាគ15

161 17 4
                                    

កន្លងទៅមួយអាទិត្យហើយដែលpeteរកwayមិនឃើញ គេពេលនេះដូចជាមនុស្សបាត់បង់សតិយ៉ាងចឹង ដូចជាគិតព្រោះតែស្រលាញ់..តែក៏ដូចជាគិតព្រោះតែការខឹងសម្បាដែលwayលក់របស់ដែលគេឲ្យនិងធ្វើបាបសង្សាររបស់ខ្លួន

Amo:បងកំពុងតែគិតពីអី??(ឃើញpeteអង្គុយសំកុកមួយថ្ងៃហើយក៏ចូលមកសួរនាំ)

Pete:បងកំពុងគិតថាធ្វើយ៉ាងណាឲ្យគេមកទទួលកំហុសដែលគេធ្វើដាក់អូនឲ្យបាន..

Amo:ណ្ហើយចុះកុំគិតពីគេទៀតអី...អូនយល់ថាគេប្រហែលជាលួចស្រលាញ់បងតែម្នាក់ទើបច្រណែនអូនដែលត្រូវបានបងស្រលាញ់..គេទៅហើយក៏ទៅចុះ(និយាយបណ្ដើរធ្វើទឹកមុខគួរឱ្យអាណិតបណ្ដើរធ្វើដូចជាខ្លួនឯងនិងមានធម៌មេត្តាណាស់ចឹង)

Pete:អូនល្អពេកហើយ..គេធ្វើដាក់អូនដល់ថ្នាក់នេះអូននៅតែអាណិតគេទៀត!

Amo:អូនមិនចង់ចងចិត្តស្អប់អ្នកណាទេ...

Pete:ហ៊ឹម...បងពិតជាមើលមនុស្សមិនខុសពិតមែន(អោបសង្សាររបស់ខ្លួនយ៉ាងណែន)

Khuntony:peteប៉ាទៅក្រៅប្រទេសមួយរយះផ្ញើរមើលក្រុមហ៊ុនផងណា...(គាត់មើលទៅដូចជាមិនភ្ញាក់ផ្អើលនិងការបាត់ខ្លួនម្ដាយកូនwayទេ ធ្វើដូចជាធម្មតាៗ)

Pete:ហើយចុះរឿងរៀបការខ្ញុំនៅខែក្រោយនេះ??

Khuntony:ប៉ាទៅមួយអាទិត្យទេ ប៉ាឆាប់ត្រឡប់មកវិញទេកុំព្រួយអី...

Amo:ជំរាបលាលោកប៉ា...

Khuntony:...(ដើរចេញទៅដោយមិននិយាយអ្វីសោះមិនដូចជារាល់ដងទេដែលតែងតែរួសរាយជាមួយamoរហូត)

Amo:ប៉ាបងគាត់ខឹងអូនរឿងអីមែនទេ???

Pete:គ្មានអីទេប្រហែលជាគាត់មិនឮហើយមើលទៅ..

Amo:ពិតមែនហ៎...

Pete:បងត្រូវទៅធ្វើការហើយការងារផ្ទះអូនធ្វើផងចាំបងរកអ្នកបម្រើថ្មីបានអូននឹងលែងហត់ហើយ...(បន្ទាប់ពីwayនិងម្ដាយចេញទៅគ្មានអ្នកណាធ្វើការងារនៅផ្ទះបាយទេ ហើយamoគេអះអាងថាគេនិងធ្វើជំនួស)

Amo:peteអូនមានការងារធ្វើនៅក្រៅទៀតមិនអាចធ្វើបានទេ

Pete:ធ្វើហើយចាំចេញទៅក៏បានដែរក្រែងអូនអះអាងថានិងធ្វើនោះអី...

ឈឺចាប់មិនអាចស្អប់(ចប់)Where stories live. Discover now